Husk meg
Brukernavn
Passord

Wathne kritiserer

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 28 mai 06, 00:27
Odd publikummet får flengende kritikk fra Davy Wahtne etter hva dagbladet skriver: 
http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/27/467346.html

Han kaller blantannet publikummet noe av det flauese han har sett.

- Muligens med rette beklager Arne Sandstø seg over manglende medie-interesse for laget han trener. Eksil-bergenseren synes rett og slett ikke ekspertene gir Skiens-laget honnør nok for festfotballen det spiller.

-Til gjengjeld skal han være glad for at ikke flere besøker Odd stadion og utsetter seg for den kontinuerlige strøm av verbal gjørme som deler av Henrik Ibsens bysbarn og etterkommere serverer sine gjester. For det er beklemmende. Det er pinlig, skriver Wathne i bloggen.

Hva syntes dere om dette folkens?

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 28 mai 06, 00:34
Endret: 28 mai 06, 00:34
Det første som slår meg er at jeg synes Dagbladet er ufattelig sent ute med å lage en sak av dette. Er jo snart en uke siden jeg leste denne saken i blogen hans. For øvrig synes jeg Wathne sin blog er underholdende og den klart beste av de på FXT. Men å generalisere ut i fra én opplevelse på Odd Stadion, faller på sin egen urimelighet. Ikke av Wathnes beste innlegg.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 28 mai 06, 16:01
Han er sikkert sur pga bemerkninga mot Martin Andreasen . Uansett syns jeg det for dumt å sette en bergenser til å kommentere en kamp som Brann spiller. Så FFK - Brann  på TV og han var ikke akuratt nøytral i kommentarene sine...

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914