Husk meg
Brukernavn
Passord

Start slanker stallen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 28 mai 06, 00:47
Spillere kommer inn og spillere går, Erik Soler vil nå selge Startspillere, hvem han vil selge vet ikke jeg.. Men kanskje, hvis det er gode spillere, burde FFK kaste seg inn i kjøpene? Er det noen spillere der vi trenger?? Tror ikke Strømstad, Hæstad o.s.v blir solgt, men noen ffk burde prøve seg på der??

http://www.fxt.no/tippeligaen/start/article646817.ece    link til saken.. 

Og til den som lurer på hvorfor jeg skrive så mye innlegg: jeg kjeder meg jeg se hehe

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 28 mai 06, 00:55
Opprinnelig postet av SirLion
Spillere kommer inn og spillere går, Erik Soler vil nå selge Startspillere, hvem han vil selge vet ikke jeg.. Men kanskje, hvis det er gode spillere, burde FFK kaste seg inn i kjøpene? Er det noen spillere der vi trenger?? Tror ikke Strømstad, Hæstad o.s.v blir solgt, men noen ffk burde prøve seg på der??

Kan ikke se hvem det skulle være!! Eneste jeg kanskje kunne tenkt å ha i FFK er Engedal eller hva han nå heter.. Ung midtstopper som kanskje kan utvikle seg til en kvalitetspiller..

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 28 mai 06, 10:17
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av SirLion

Kan ikke se hvem det skulle være!! Eneste jeg kanskje kunne tenkt å ha i FFK er Engedal eller hva han nå heter.. Ung midtstopper som kanskje kan utvikle seg til en kvalitetspiller..

Den eneste jeg kunne tenkt meg, som det er realistisk å få tak i, er Jesper Mathisen.

FFK på toppen i 2006

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914