Husk meg
Brukernavn
Passord

Tipp årets tabelltopp/bånn

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 28 mai 06, 16:58
Jeg tror at gullet i år vil stå mellom Lillestrøm og Brann. Klareste bunnkandidat så langt er Tromsø.  De andre som rykker rett ned tror jeg vil komme til å stå mellom Start, Sandefjord og HamKam. FFK tipper jeg omrent som i fjor, med sikring av plassen i nest siste eller siste serierunde. Kvallikplassen vil jeg tro vil stå mellom VIF, Viking eller Lyn

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 28 mai 06, 17:04
Opprinnelig postet av Bob Page
Jeg tror at gullet i år vil stå mellom Lillestrøm og Brann. Klareste bunnkandidat så langt er Tromsø.  De andre som rykker rett ned tror jeg vil komme til å stå mellom Start, Sandefjord og HamKam. FFK tipper jeg omrent som i fjor, med sikring av plassen i nest siste eller siste serierunde. Kvallikplassen vil jeg tro vil stå mellom VIF, Viking eller Lyn

Du tipper jo etter sånn ståa er nå. Tromsø kommer, hver du sikker. Når Rush og kompani kommer så havner de over midten. De laga som vi mest sannsynlig må kjempe med er de på forhånd uttalte bunnlaga. Ham. Kam., Sandefjord og Stabæk. VIF, Viking og Lyn kommer alle til å ta flere poeng enn oss.

Det jeg håper på er at FFK skal overgå seg selv, slik som høsten 2004.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 28 mai 06, 18:32
Hm, dette er vist året da alt kan skje i tippeligaen....

RBK - Ham-Kam: mms://217.13.7.25/TV2_7D
VIF - Molde: mms://217.13.7.25/TV2_6D 
Start - Stabæk: mms://217.13.7.25/TV2_5D 
LSK - Sandefjord: mms://217.13.7.25/TV2_4D 
Viking - Odd: mms://217.13.7.25/TV2_2D

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914