Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvem rykker ned?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 28 mai 06, 23:15
Hvem rykker ned iår? Jeg holdt en sikker knapppå sandefjord og Stabæk... Noen tippa Ham kam, men nå er jeg under tvil... hvem tror dere??

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 28 mai 06, 23:23
Det er  alt for tilig å si.. brann kan rykke ned dem... alle kan... alt for tilig å si i en så spennende tippeliga

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 28 mai 06, 23:27
Endret: 28 mai 06, 23:27
Opprinnelig postet av keiko99
Det er  alt for tilig å si.. brann kan rykke ned dem... alle kan... alt for tilig å si i en så spennende tippeliga

Teknisk sett kan Brann rykke ned, men som vanlig bør et lag ha 30 poeng for å unngå nedrykk.. Så hvis Brann for mindre en 8-9 poeng på 16 matcher og rykker ned, skal jeg gi bort hele formuen min (ikke at det er allverden å skryte av)

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 29 mai 06, 11:03
Opprinnelig postet av wergis
Opprinnelig postet av keiko99

Teknisk sett kan Brann rykke ned, men som vanlig bør et lag ha 30 poeng for å unngå nedrykk.. Så hvis Brann for mindre en 8-9 poeng på 16 matcher og rykker ned, skal jeg gi bort hele formuen min (ikke at det er allverden å skryte av)
takk jeg har gjeld stor nok

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 03 jun 06, 20:51
Opprinnelig postet av SirLion
Hvem rykker ned iår? Jeg holdt en sikker knapppå sandefjord og Stabæk... Noen tippa Ham kam, men nå er jeg under tvil... hvem tror dere??

Holdt knapper på henholdsvis Sandefjord og Ham-Kam jeg da. Nå passeres den ene knappen til Tromsø og jeg setter Ham-Kam på kvalik.

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til: 05 jun 06, 12:30
Tar en råsjans og skriver dette tipset vel vitende om at vi kan tape på falkum i dag.

12: Odd
13: Sandefjord
14: Tromsø

Dette er hva jeg tror etter å ha sett 10 runder, men alt er jo seff helt åpent ennå, men hvis jeg får rett så tror jeg på ny tilskuerrekord i TL neste sesong :)

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 05 jun 06, 16:13

Vi kan rykke ned, hvis vi ikke begynner å plukke poeng også på bortebane!

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til: 06 jun 06, 15:05
Jeg tror Tromsø, Start og Lyn kan få det tøft, om dem ikke starter å plukke poeng. Jeg tror Enga kommer på trygg plass, mens Kamma og Stabæk får det tøft...

"History is made, Manchester United are the Champions of Europe again and nobody will ever win a European Cup final more dramatically than this. Champions of Europe, Champions of England, Winners of the FA Cup, everything their hearts desired. Down a

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 08 jun 06, 12:00
Ser man på FFK - så lover det hvertfall godt, ettersom de skal ha både, Start, Molde, HamKam, Odd, Lyn, Viking og Sandefjord hjemme på høstsesongen. Kun Tromsø, Lyn og Stabæk av bunnlagene på bortebane.

Det burde hvertfall bli 21 poeng utfra dagens FFK hjemmeform det. Da har vi jo 34 poeng og burde være sikret.

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 08 jun 06, 12:04
Endret: 08 jun 06, 12:04
Opprinnelig postet av oleberg
Ser man på FFK - så lover det hvertfall godt, ettersom de skal ha både, Start, Molde, HamKam, Odd, Lyn, Viking og Sandefjord hjemme på høstsesongen. Kun Tromsø, Lyn og Stabæk av bunnlagene på bortebane.

Det burde hvertfall bli 21 poeng utfra dagens FFK hjemmeform det. Da har vi jo 34 poeng og burde være sikret.

Hadde scenarioet vært så enkelt så. Jeg tror vi må slite ræva ta oss for å oppnå det antallet.

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 08 jun 06, 12:05
Det er så enkelt.

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 08 jun 06, 12:06
Opprinnelig postet av oleberg
Det er så enkelt.

Vi får hjelpe til så godt vi kan. Vi kan jo ikke gjøre annet enn å gape oss hese.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914