Fotball VM
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
argh.. italia suger... så typisk italia
He, de spilte noe av det beste som har vært hittil. Jeg satt å håpa på Ghana, men Italia vant meget fortjent.
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Ellers er det ufattelig irriterende å høre at kommentatorene nevner varmen hele tiden. I dag var 20-25 grader når Brasil spiller, det skal ikke være en unnskyldning for dem å spille dårlig i hvert fall. De er jo vant til den varmen og synker temperaturen til under 20 grader, så får de jo influensa hele gjengen.
Skulle tro det var veldig overraskende at det var varmt midt i juni. Var vel godt og varmt i USA 94, sikkert i Frankrike 98 og i Sør-Korea og Japan for fire år siden også.
I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
Heisann, hilsen fra en av VM-byene her.
Var på Spania-Ukraina i Leipzig i går, og som nevnt, har varmen blitt tatt opp her. Det var dessverre det som ødela hele dagen for stakkars nordboer. Folk besvimte faktisk i fleng. Spanjolene koste seg sikkert, både med vær og spill. Og stadion her i Leipzig er... Ok, den er vel ikke DEN flotteste i turneringen, men et fantastisk anlegg.
Er nesten litt dumt å anbefale folk som ikke har billett å komme nedover, men gjør det likevel, jeg. For fy, for en fest VM er! Under første kampen her i byen gjorde hollenderne sentrum om til en oransje 17. mai, i går sto spesielt spanjoler for eksemplarisk og artig stemning. Og med Tysklands suksess i turneringen, tar til og med de innfødte her helt av (er ikke helt likt tyskere å danse i gatene til sambamusikk. De marsjerer heller vanligvis til korpsmarsjer!). På søndag kommer Frankrike, og vi kan se frem til Höydaren neste uke; Iran-Angola.
Men Spania kommer langt, hvis de holder oppe det fantastiske spillet fra i går.
Så hvis noen kommer nedover til Leipzig, gi beskjed, så er det pils på balkongen min på PH-feltet, leiligheten min.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
----
Nei, har ikke finanser som tillater en slik investering...
---
----
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
God bedring Dagfinn Enerly
nydelig...
man kan si at det er få mål i dette vm, men lag som Argentina,Kroatia, Tsjekkia og Spania har ihvertfall "imponert" meg.. skriver imponert i anførselstegn, for det er ikke akkurat noen bombe at de er gode. men deilig å se så fantastisk fotball
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
statistikk er til for å brytes og vettu.. tenk deg enten spania-argentina eller spania-kroatia i finalen!!! *drømmefinale*
Statestikker brytes sjeldent, og gjør det mest sannsynlig ikke denne gangen heller.
statistikk er til for å brytes og vettu.. tenk deg enten spania-argentina eller spania-kroatia i finalen!!! *drømmefinale*
drømmefinale: England-Kroatia, og england vinner, da skal jeg feire med en gratis halvliter på brygga.... eller hva klokan??
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914