Fotball VM
Jeg har faktisk trua på at Sverige kan slå ut Tyskland,men håper ikke de gjør det!!
---------------------------
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
håper ikke sverige tar tysk land... jeg vil ha hjem rami
Enig med deg keiko99. Ut med Sverige nå, og vekk med Tyskland i neste runde.
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley
Opprinnelig postet av Superboy
England skal vel møte Ecuador i neste kamp, tenker jeg.. De går lett videre.
selvfølgeli ecuador var det... hehe, mange land å huske, så lite plass å lagre på...
Jørn Moum
Opprinnelig postet av Rune Haugen
De presterer å si at headinga til Fonseca er i verdensklasse. Hallo, sånne mål har jeg scora mange av. Det skal mye til før jeg tar av slik som disse kommentatorene gjør i dette mesterskapet.
da betyr vel det at du er i verdensklasse da rune... betal lisens å begyn på FFK!!! hehehe
Jørn Moum
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
De presterer å si at headinga til Fonseca er i verdensklasse. Hallo, sånne mål har jeg scora mange av. Det skal mye til før jeg tar av slik som disse kommentatorene gjør i dette mesterskapet.
da betyr vel det at du er i verdensklasse da rune... betal lisens å begyn på FFK!!! hehehe
Jeg scora et nesten identisk mål her om dagen.Men å begynne på FFK nå, nei det er jeg for gammal til.
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 21 jun 06, 20:45
Endret: 21 jun 06, 22:59
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Jeg scora et nesten identisk mål her om dagen.Men å begynne på FFK nå, nei det er jeg for gammal til.
man er ikke eldre en man føler seg selv vet du, ffk kunne trengt en målgjører i verdensklasse...
Hvem vinner i kveld da folkens?? må si jeg holder en knapp på nederland jeg da, men blir vel en tett og tøff kamp tenker jeg..
EDIT:
jaja, 0-0 i en jevn men litt kjedelig forestilling, begge lag virket fornøyde med at de allerede var klare for 8dels finalen, og et helt greit resultat også. Selvom begge lag hadde sine muligheter på slutten til å score....
Jørn Moum
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 22 jun 06, 23:06
Endret: 22 jun 06, 23:06
og sånn for å være litt slem nå klokan.... du skylder meg en øl.... (sorry, kunne ikke la være...)
Jørn Moum
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Jørn Moum
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Det var en som kommenterte dømming... Jeg synes at Poll hjalp Kroatia med minst to straffer men må bare nevne at vi som har peiling på fotball skjønner at det andre målet til Australia er offside....
Og dem der gule korta til Simunic erdet vel ingen som skjønner hva har skjedd med
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Men det med det røde kortet blir håpløst av dommeren, ikke ha kontroll på hvem som har fått gult kort tidligere i kampen er skandale! Tenk om han hadde satt inn 3-2 målet til croatia, da hadde det blitt haraball og livat der nede tenker jeg... overså to klare straffespark til australia også, så egentlig er det vel litt fortjent at de fikk godkjent målet, selvom det skulle vært offside...
Jørn Moum
Jeg hadde tippet at det skulle bli MER enn 10 simple skudd på mål og manglet kun denne for en pen sum, men neeeeida! Det ender med 10 skudd på mål, og da teller ikke det siste skuddet som egentlig gikk inn, men jeg ikke fatter hva ble annulert for??
Jævla dommerfaen! Trodde det skulle være dommere som ikke gjorde noen nevneverdige feil i VM jeg, hørtes sånn ut på Blatter.... Latterlig mann!
Snakk om å kaste stein i glasshus.
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914