Ønsker bare å skryte litt!!
FFK er helt i toppen av tabellen, og det er 7 poeng ned til 4 laget. Hvis noen klager nå bør de gå å skjekke hodet sitt. Dette er kjempebra. La oss fylle stadion til helga. Alle tar med naboer, kjærringer, unger, elskerinner og hva det er mulig å stable på beina. Nå må vi væra med å støtte guttane!!!:ffk:
---------------------------
9 serie- og 10 cupmesterskap!!!!
Kongen av å dempe forventningene har alltid geniale svar på lur. Men nå ser det utvilsomt meget, meget bra ut. En perfekt kveld, inkludert Stjernen-seier og gevinst på oddsen for undertegnede (takker i den forbindelse Moss, Godset og Lyn!:))
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
8000 på stadion på søndag!
Høsten -74: Kai Roger Olsen sikret opprykk med bananskudd fra venstre ving med over 11.000 på stadion!
For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!
HATER ARVE MOKKELBOST!!!!!!!!!!!!!!
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Jeg syntes forresten bare det var morsomt, skjønner ikke den "vi skal være snillest i verden" taktikken mange syntes PH bør kjøre.
Folk sier t.o.m at "det ikke er lov" a bue på motstanderne, ikke rart alle som kommer hit er overasket hvor stille det til tider er på stadion.
Kanskje litt feil tid å være negativ, men jeg blir litt oppgitt.
Gøran Karlsen
Any given sunday
11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
Uffameg...............
Dette er blitt diskutert mye den siste tiden nå. Er vel på tide å legge det vekk, men til dere som ikke likte dette stuntet har jeg noen ord til. Det er greit at pekken var på skjermen osv, men tror dere faktisk at dette var med overlegg? Jeg skal si deg en ting. Hadde jeg vist at kamera hadde vært der hadde dette aldri skjedd...........
Jeg kan heller ikke skjønne hvordan TV2 har lov til å sende slikt? UTEN mitt samtykke.?
Grunnen til at jeg gjorde det var et uskyldig lite veddemål. Jeg hadde faktisk glemt hele greia, men ble påminnet dette etter kampslutt. Saken var grei. Ikke var det noen spillere igjen. Og ikke var det noen tilskuere? Nesten?? Det var vel 15 min etter kampen.....? Resten vet dere jo.....
Nei, det her får være det samme. Alle mennesker får vel et og annet Follo syndrom en gang i livet :)
Ja,ja tiden leger alle sår.......
Gøran Karlsen
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914