Husk meg
Brukernavn
Passord

Roy Keane legger opp

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 13 jun 06, 00:08
Keane legger opp

Roy Keane (34) har bestemt seg for å avslutt karrieren på grunn av store skadeproblemer.

GIR SEG: Roy Keane. Foto: Reuters
VG Nett følger:
Manchester U.
Skotsk fotball

Scoringsvarsel på din mobil!
Trykk her for flere varslinger Klikk her - scoringsvarsel for 448 lag!
- Etter å ha rådført meg med kirurgen min og Celtics klubblege, så føler jeg at min eneste mulighet er å legge opp, sier Keane ifølge Sky Sports.

Den knalltøffe midtbanekrigeren forlot Manchester United i november 2005 etter 12 år på Old Trafford. Meningen var å få med seg noen sesonger for favorittklubben Celtic, men det ble med 13 kamper og én scoring for det skotske storlaget.

- Jeg vil takke manageren, støtteapparatet, spillerne og fansen i Celtic. Jeg ønsker dem alt godt i framtiden, avslutter Keane.

Startet i Forest

Keane kom til Nottignham Forest på slutten av 80-tallet og ble raskt en populær figur på City Ground. Manchester United betalte rekordsummen 3,75 millioner pund for ham i 1993, og Keane ble etter hvert kaptein for laget som vant det meste i løpet av de 12 årene samarbeidet varte.

Men Keane gikk glipp av den berømte Champions League-finalen i 1999. Han var utestengt på grunn av gule kort da Ole Gunnar Solskjær tuppet inn seiersmålet mot Bayern München.

Ville skade Håland

Det har ikke vært mangel på oppstyr og bråk rundt den irske stjernen. Under VM for fire år siden dro han hjem etter en krangel med trener Mick McCarthy.

Bråk ble det også da han innrømmet å ha prøvdt å skade Manchester City-kaptein Alf-Inge Håland under et derbyoppgjør i 2001

Vil savne deg Roy Keane   

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 13 jun 06, 00:11
Roy Keane var til tider en meget bra fotballspiller, men det han gjorde mot Håland kan jeg aldri tilgi! Du går ikke ut på banen med planer om å skade en spiller! Burde blitt utestengt fra all fotball.

Ære være Eggen jr.
Roser er døde, fioler er små!
Keiko er kæss og du like så!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 13 jun 06, 01:25
Opprinnelig postet av Culemart
Roy Keane var til tider en meget bra fotballspiller, men det han gjorde mot Håland kan jeg aldri tilgi! Du går ikke ut på banen med planer om å skade en spiller! Burde blitt utestengt fra all fotball.
en kan jo spørre håland om det var det ahn ville mot Roy Keane

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 13 jun 06, 03:44
Passer bra det ... Ferguson ut Keane inn.... Ikke at jeg er Man u fan men ... det hadde vært stort løft for dem 

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 13 jun 06, 04:27
Roy Keane har vært en stor fotball spiller! Han fortjener en hyllest! Al ære til keane, han har uten tvil vært en av de viktigste brikkene i Manchester United de siste åra! Takk for alt du har bidrat med Keane! Håper å se han i manager stolen for United en dag!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til: 13 jun 06, 10:27
Opprinnelig postet av keiko99

Hva mener du med det?

Ære være Eggen jr.
Roser er døde, fioler er små!
Keiko er kæss og du like så!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 13 jun 06, 11:58
Opprinnelig postet av keiko99

Hva mener du med det?

han mener sikkert den episoden som skjedde da håland prøvde å ta livet av keane, og står å skriker over han etterpå at han filmer! Det var det som fikk keane til å gå etter hevn neste gang de møttes, så mao, mulig håland burde vært utestengt først..... Jeg må si jeg forstår reaksjonen til keane, men skal ikke forsvare det på noen som helst måte.

Jørn Moum

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 13 jun 06, 12:12
Forstår du Keane???? Hadde vært en fin verden det. Ett øye for ett øye osv........ Da er det vel Håland sin tur nå da. "Hvor skal du Alf Inge?" "Skal bare bort å skjære av hodet av Roy Keane. Må få en slutt på detta vettu."

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 13 jun 06, 12:19
endelig har han tullingen lagt opp, ikke noe på en fotballbane å gjøre. Gledens dag for fotball folkens, gå ut å feire med en øl nå

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 13 jun 06, 17:25
Opprinnelig postet av A9$h
endelig har han tullingen lagt opp, ikke noe på en fotballbane å gjøre. Gledens dag for fotball folkens, gå ut å feire med en øl nå

Jekk deg ned mange hakk...

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 13 jun 06, 23:23
Opprinnelig postet av stenhard
Forstår du Keane???? Hadde vært en fin verden det. Ett øye for ett øye osv........ Da er det vel Håland sin tur nå da. "Hvor skal du Alf Inge?" "Skal bare bort å skjære av hodet av Roy Keane. Må få en slutt på detta vettu."

Hadde håland oppført seg i den første kampen så hadde trolig ikke dette skjedd! Men jeg sier at jeg forstår keane ja, men i den grad at jeg skjønner at han mislikte håland for hva han gjorde mot keane først, men at han skulle takle på den måten er jeg enig i er veldig usportslig! Det hører ikke hjemme på en fotball bane. Men det gjør ikke oppførsla til håland heller, og akkurat nå synes jeg håland rett og slett begynner å bli barnslig, syter jo om dette enda, stakkar gutten... han kunne jo ikke spille fotball før heller.,.....

Jørn Moum

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 14 jun 06, 12:15
Greit at Haaland var en begrenset fotballspiller, men det var vel strengt tatt Keane også? Det meste satt vel i hodet på han. Innstilling. En ledertype. En ikke helt frisk type, men en sånn som alle lag har brukt for. Bortsett fra det grisete spillet og den stygge drakta, så var han ingenting. Kun en man måtte passe seg for, hvis du ville komme hel hjem. 
Jeg kommer til å savne ham som ett utslett.

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 14 jun 06, 12:49
For united suppportere vil han altid være en stor spiller, en av de beste united har hatt i nyere tid, en motor på midtbana som allerede er sårt savnet da han gikk til celtic..............

Jørn Moum

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914