Husk meg
Brukernavn
Passord

Stor sportslig nyhet i SFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 13 jun 06, 18:34
Det er innkalt til pressekonferanse i Sarpborg klokken 20.30 hvor det skal presenteres en nyhet, kanskje det er noen FFK-spillere som er på vei dit?

http://www.sa.no/sport/article2146476.ece

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 13 jun 06, 21:16
Nyheten er at SFK og Sparta slår seg sammen.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til: 13 jun 06, 22:04
Endret: 13 jun 06, 22:31
Er vel å ta i litt at de slår seg sammen

Fra http://www.fkspartasarpsborg.no/nyhet.asp?id=1272
SFK og FK Sparta Sarpsborgs har nå da signert en intensjonsavtale hvor klubbene har bestemt seg for å forhandle om mulighetene for å utvide samarbeidet med Sarpsborg FK involvert.

Så det er ikke noe mer enn at de har avtalt at de skal se på om de kan samarbeide. Er ikke snakk om å slå seg sammen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity

spartasupporter

Juniorspiller

Ble medlem: 30 okt 05

Lagt til: 14 jun 06, 09:23

Jeg er skeptisk til alt som har med SFK å gjøre og ser med stor forundring på at de presterer å ha en annen versjon enn intensjonsavtalens innhold på sin nettside og det som FK Sparta Sarpsborg presenterer. Ikke noe nytt at de kun er opptatt av seg selv. Derfor er de også i 3. divisjon neste år.

Det er IKKE snakk om sammenslåing (takk og lov!) men at SFK går inn i samarbeidet på lik linje med 14 andre klubber.

SFK har jo rett og slett svært lite å by på, annet enn at det er hyggelig at alle klubbene er med i samarbeidet.

- sammen for Sarpsborg

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 05 jul 06, 19:00
Opprinnelig postet av spartasupporter

Jeg er skeptisk til alt som har med SFK å gjøre og ser med stor forundring på at de presterer å ha en annen versjon enn intensjonsavtalens innhold på sin nettside og det som FK Sparta Sarpsborg presenterer. Ikke noe nytt at de kun er opptatt av seg selv. Derfor er de også i 3. divisjon neste år.

Det er IKKE snakk om sammenslåing (takk og lov!) men at SFK går inn i samarbeidet på lik linje med 14 andre klubber.

SFK har jo rett og slett svært lite å by på, annet enn at det er hyggelig at alle klubbene er med i samarbeidet.

Med all mulig respekt å melde så har vel Sfk et navn som klinger bedre hvertfall nasjonalt. Tror samarbeidet hadde tjent på at klubben i 1. div het Sarpsborg FK. ???

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football

spartasupporter

Juniorspiller

Lagt til: 09 jul 06, 13:32
Klinger bedre? Hos hvem? Merkelig nok er det kun i Fredrikstad hvor jeg hører at SFK fremdeles nevnes. På turer med FK Sparta Sarpsborg rundt om i landet har det ikke blitt nevnt, annet enn at de ikke kan forstå at de nekter å være med i samarbeidet. Så, så veldig positiv klang tror jeg ikke det har. Viktigere at de er med og bidrar, enn å bytte navn - etter min mening

- sammen for Sarpsborg

spartasupporter

Juniorspiller

Lagt til: 09 jul 06, 13:34
Sparta er nå formlaget i Adeccoligaen fremfor noen andre de siste fem serierundene. 13 av 15 mulige poeng. Spent på hvordan det går i dagens kamp mot forsterkede M/S som slo Moss i forrige serierunde

- sammen for Sarpsborg

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 09 jul 06, 16:25
Haha, jaha. De samler møkka på ett sted.

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 13 jun 06, 21:52
Næææææææ.... Har de endelig skjønt det *Sjokkert*
Lurer på hvor det blir av ale SFK spillerne jeg, ogom Kai Andersen fortsatt er trener for laget... Hmmmm
Blir spennende

God bedring Dagfinn Enerly

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914