Nå skal dere høre...
Opprinnelig postet av Husgutt
vi ER ræva på bortebane.. hadde ikke jeg og FFKforever dratt igang i 90 minutter mot ODD, hadde det vært stille som graven.... åååå.. blir provosert nå ja.. hehe
Provosert ?? Jeg blir provosert i hver fuckings kamp p.g.a. at folk ikke gidder å være med på heiaropa. Ikke nok med det, men det begynner å bli sånn på hjemmebane også. Vi må liksom lede kampene før at vi skal gidde å heie. Det er for dårlig. Det er i hvertfall i motgang de trenger mest støtte. Men folk har vel kanskje ikke forstått det ??
enig i det ja
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
vi ER ræva på bortebane.. hadde ikke jeg og FFKforever dratt igang i 90 minutter mot ODD, hadde det vært stille som graven.... åååå.. blir provosert nå ja.. hehe
Provosert ?? Jeg blir provosert i hver fuckings kamp p.g.a. at folk ikke gidder å være med på heiaropa. Ikke nok med det, men det begynner å bli sånn på hjemmebane også. Vi må liksom lede kampene før at vi skal gidde å heie. Det er for dårlig. Det er i hvertfall i motgang de trenger mest støtte. Men folk har vel kanskje ikke forstått det ??
Vi skal bli enda bedre! Det er klart det.
Men da hjelper det fint lite å bare klage. Kom med noen konstruktive tiltak da vel.
Vi blir i værtfall ikke bedre av at noen snur seg med sinte blikk og skriker: Syng da for faan!
Sangen må komme fra hjerte. Det må være moro å skape et sinnsykt trøkk, som det blir når alle er med.
Nå er jeg egentlig litt spent på om du Rune har noe "vettig" å komme med??
---------------------------
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Opprinnelig postet av Møklegård
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Vi skal bli enda bedre! Det er klart det.
Men da hjelper det fint lite å bare klage. Kom med noen konstruktive tiltak da vel.
Vi blir i værtfall ikke bedre av at noen snur seg med sinte blikk og skriker: Syng da for faan!
Sangen må komme fra hjerte. Det må være moro å skape et sinnsykt trøkk, som det blir når alle er med.
Nå er jeg egentlig litt spent på om du Rune har noe "vettig" å komme med??
Jeg prøver så godt jeg kan for å få med meg folk jeg. Virker ikke som du har lest mine tidligere innlegg i denne tråden.
Jeg spurte Zoran f.eks. om vi trenger flere forsangere. Er ikke det " vettig " nok for deg ?? Noe jeg også lurer på er om vi som synger mest /klarest/høyest bør samle oss på midten av feltet ( dette gjelder også på bortebane ). Mulig at sangene da blir bredd utover, men da må vi synge sangene lenger for å få med oss resten.
Hvis du synes det er å klage hvis jeg roper " kom igjen da folkens, vi kan bedre enn dette ", hva skal da til for å få med resten ??
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914