Husk meg
Brukernavn
Passord

Trond Olsen til tromsø ?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 17 jun 06, 22:35

Lynvingen Trond Olsen var fredag i møte med Ivar Morten Nordmark og Tromsø.

Synd for han kommer til å forsterke tromsø

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 17 jun 06, 22:44
Han og Rush hadde vært noe å hatt se.. men men, vi får lete videre, kommer kanskje en spiss i sommer??

God bedring Dagfinn Enerly

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 18 jun 06, 08:34
Synd at han forsterker Tromsø ja, men bra at han kommer til å få spilletid. Dette er en spiller som er for god til å slite benken, og bra for utviklinga hans å komme til en annen klubb. Tipper at han kommer til å bli en hit i Tromsø.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 18 jun 06, 08:41
Du skal ikke se bort i fra at FFK også legger inn bud på han, vet jo at de også interessert.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 18 jun 06, 08:43
Opprinnelig postet av Patrioten
Du skal ikke se bort i fra at FFK også legger inn bud på han, vet jo at de også interessert.

Det hadde vært bra det, dette er jo en spille med fart og teknikk. Men kan han stoppe utviklinga til Yherland hvis han kommer?

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 18 jun 06, 11:11
Endret: 18 jun 06, 11:11
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av Patrioten

Det hadde vært bra det, dette er jo en spille med fart og teknikk. Men kan han stoppe utviklinga til Yherland hvis han kommer?
veldig enig i det du sier at han kan stoppe mcdonald, men siden raymond blir den sentrale spilleren så har vi ikke mange der på venstre kant.. jeg mener vi bør det.. han kan sikkert spille mere venstre.. f.eks. om simen for smake litt benk i ny og ne skader ikke... om vi ikke bør selge simen brenne nå... han vil ikke skrive unner noe mere en det han har gjort tror jeg og da går han gratis når denne kontrakten han har nå går ut

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 19 jun 06, 14:38
synes FFK skal prøve seg her jeg, mcdonald er jo skadet på ubestemt tid (så vidt jeg vet...) og da er det greit å få inn en kjapp spiller på venstre kanten...

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 23 jun 06, 14:08
pokker han reiser hjem

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914