Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - FC Lyn

Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 jun 06, 20:52
Bare litt over to uker igjen til denne kampen 2 juli, så jeg tenkte å komme med noen tanker over dette oppgjøret. Som jeg ser det er det ganske åpent om hvem som vinner denne kampen. FFK har vunnet de tre siste hjemmekampene sine med god margin. Selv mot da ubesreirede Stabæk vant vi overlegent, så jeg blir ikke forundret over at vi slår Lyn. Det som jeg syns gjør kampen såppas åpen er at Lyn har fått tilbake nigerianerene sine som kan bli skjebnesvangert for oss.  Det og usikkerheten om hvem som står i mål for oss. Sverige har jo som kjent gått videre til 8dels finale i VM hvor de møter Tyskland. Går de på dunken der regner jeg med at Shaaban står i mål. Skulle de mot alle odds slå Tyskland, regner jeg med at Shaaban ikke rekker hjem føre Lyn-kampen. Spørsmålet er da om Sørlie allerede har gått til Byåsen og vi da må ha Lasse Staw i mål. Jeg for min del kunne tenkt meg at Sørlie blir i FFK ut sesongen slik at FFK får tid til å skaffe en ny keeper og forberede Staw på tippeligaspill. Jeg tror at Staw må få prøve seg i trenigskamper mot tippeligalag for å få status på ham når det gjelder tippeliga spill...

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 22 jun 06, 21:20
vi får satse på at nigerianerne enda ikke har kommet seg i kampform.. ellers er jeg uenig med deg ang. keeperplassen.. skulle Rami ikke stå, vil jeg heller ha Staw i mål enn Sørlie.. Dette uten å ha sett Staw i kamp. Men slik som Sørlie spiller for tida, tar jeg alt annet..

Satser på 3-1 seier til guttæne

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 jun 06, 23:10
Hehe,  du har et poeng der...

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 23 jun 06, 00:35
Opprinnelig postet av Bob Page
Bare litt over to uker igjen til denne kampen 2 juli,  .


Du mener vel bare litt over en uke?

FFK skal spille mot Lyn neste helg, Bob Page.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 jun 06, 00:55
Woops, må ha blingset på kalenderen...

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 23 jun 06, 02:54

Håper på samme situasjon som i fjor
En eller annen ny kvalitetspiller klasker ballen i mål på volley som Kvisvik gjorde *Håper*

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 jun 06, 17:05
Opprinnelig postet av Husgutt
vi får satse på at nigerianerne enda ikke har kommet seg i kampform.. ellers er jeg uenig med deg ang. keeperplassen.. skulle Rami ikke stå, vil jeg heller ha Staw i mål enn Sørlie.. Dette uten å ha sett Staw i kamp. Men slik som Sørlie spiller for tida, tar jeg alt annet..

Satser på 3-1 seier til guttæne

Helt enig! Vil mye heller se Staw i mål enn Sørlie, nå begynner jo Staw å få kamptrening også! Men jeg regner med at Tyskland slår ut Sverige og at dette ikke blir noe problem!

bv

Bedriftsspiller

Ble medlem: 21 jun 06
Innlegg: 4

Lagt til: 24 jun 06, 19:19
Endret: 24 jun 06, 19:22
Her tipper jeg det blir starten på en god Lyn høst. Med Tommy Berntsen og Rasmus Daugard er vi sterkere enn noen sinne i forsvaret mens vi med 2 lynkjappe nigreanere som kan score mål får dreisen på angrepet vårt og forhåpentligvis putter mange mål. Dette laget tror jeg blir en seriemester verdig: ------------Dahlin------------ Daugaard-Berntsen-Lüstu-Eriksen Quicke-Gislason-Sokolowski-Hoff --------Tessem-Edu----------- 3-1 til Lyn ;) Sorry

---------------------------

Forza Lyn Oslo


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 jun 06, 19:22
Endret: 24 jun 06, 19:23
lyn seriemestere?  anbefaler deg å ta en tur ut av hasjrøykskyen

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


bv

Bedriftsspiller

Ble medlem: 21 jun 06
Innlegg: 4

Lagt til: 24 jun 06, 19:26
Endret: 24 jun 06, 19:27
På vårt beste er vi gode nok for det ja ;) var bare et feilaktig dømt straffespark imot oss i aalesund ifjor for å ha blitt det. Etter 3 runder i år var vi serieledere før den helvetes stabæk-kampen kom og alt gikk imot oss... Dette skal vi rette på nå med en betydelig forsterket stall og førsteellever

---------------------------

Forza Lyn Oslo


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 24 jun 06, 19:31
Alle lag på "sitt beste" kan vinne serien, men verken Lyn eller FFK er i nærheten av å ha toppnivå i lange nok perioder. Dessuten er Lyn enda lengre unna seriegull når  FFK vinner 2-0

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 24 jun 06, 19:36
Opprinnelig postet av bv
På vårt beste er vi gode nok for det ja ;) var bare et feilaktig dømt straffespark imot oss i aalesund ifjor for å ha blitt det. Etter 3 runder i år var vi serieledere før den helvetes stabæk-kampen kom og alt gikk imot oss... Dette skal vi rette på nå med en betydelig forsterket stall og førsteellever

På sitt beste er vel alle lagene gode for å bli seriemestre, det er derimot nokså sjelden at alle er på sitt beste hele sesongen. Dere er nok ikke de eneste som har mistet poeng på feilaktige idømte (eller ikke dømte) straffespark... Så vidt jeg forstår fotballen så er det vel det laget som er best etter at hele sesongen er ferdig som er viktigst, ikke ståa etter 3 runder. Du må gjerne korrigere meg om jeg tar feil. Velkommen skal dere være uansett. Måtte det beste hjemmelaget vinne...

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


bv

Bedriftsspiller

Ble medlem: 21 jun 06
Innlegg: 4

Lagt til: 24 jun 06, 19:37
hva vet du om det? Etter at Henning Berg kom til klubben har klubben ligget stabilt på toppen inntil sistnevnte kamp. Da ødela skader og karantener for oss. Vi hadde også da en syltynn stall, noe som er forbedret nå. Med et par nye spillere til sommeren, evt forsterke keeperplassen og midtbanen er jeg ikke overasket om lyn skulle ta gullet. Sereien er foreløpig enorm jevn, og jeg kan vedde på at Lillestrøm, som allerede er på vei nedover og at Brann sprekker.

---------------------------

Forza Lyn Oslo


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 24 jun 06, 19:41
Opprinnelig postet av bv
hva vet du om det? Etter at Henning Berg kom til klubben har klubben ligget stabilt på toppen inntil sistnevnte kamp. Da ødela skader og karantener for oss. Vi hadde også da en syltynn stall, noe som er forbedret nå. Med et par nye spillere til sommeren, evt forsterke keeperplassen og midtbanen er jeg ikke overasket om lyn skulle ta gullet. Sereien er foreløpig enorm jevn, og jeg kan vedde på at Lillestrøm, som allerede er på vei nedover og at Brann sprekker.

Tror ganske mange blir overrasket om Lyn skulle ta gullet. Royal league er vel en teoretisk mulighet, men det er nok en fair mulighet at dere går på en smell også.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 24 jun 06, 20:37
Opprinnelig postet av bv
hva vet du om det? Etter at Henning Berg kom til klubben har klubben ligget stabilt på toppen inntil sistnevnte kamp. Da ødela skader og karantener for oss. Vi hadde også da en syltynn stall, noe som er forbedret nå. Med et par nye spillere til sommeren, evt forsterke keeperplassen og midtbanen er jeg ikke overasket om lyn skulle ta gullet. Sereien er foreløpig enorm jevn, og jeg kan vedde på at Lillestrøm, som allerede er på vei nedover og at Brann sprekker.


Hva vet du om at Lillestrøm og Brann sprekker? Det blir jo akkurat det samme. Greit at Henning Berg er en god trenger men laget dere har i år er dårligere enn i fjor. Dere har mistet Al-Habsi og  J.D. Sørensen i tillegg til at flere nøkkelspillere har blir eldre og dårligere(Lustu, Berntsen). De nye dere har hentet inn holder jo langt i fra samme klasse(Dahlin, MacAllister, Powell, Hoff). Dessuten har dere utrolig dårlig publikums støtte noe som gjør at dere får lavere inntekter og ikke kan kjøpe klassespillere( nevner igjen Dahlin, MacAllister....)

Lyn er og blir lillebror til Vålerenga.

Alt dette tatt i betrakning tror jeg dere ender på 7-8 plass.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 24 jun 06, 22:17
Tipper Liin holder seg trygt på kvaliken sin... Ryker mot Måss i kvalik.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


bv

Bedriftsspiller

Ble medlem: 21 jun 06
Innlegg: 4

Lagt til: 24 jun 06, 22:58
greit. jeg tror vi får se en pekepinn av lyn sin høstform mot dere. gleder meg, og har selvsagt tenkt meg en tur ned til fredrikstad om en uke ;) Lykke til.

---------------------------

Forza Lyn Oslo


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 24 jun 06, 23:13
Tror  nok du får se et annet ffk-lag enn det du evt har sett i det siste. Nå får vi Rami tilbake i mål

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jun 06, 09:18
Opprinnelig postet av DrDRE
Tror  nok du får se et annet ffk-lag enn det du evt har sett i det siste. Nå får vi Rami tilbake i mål


Hva får deg til å tro, at forsvaret skal ha blitt bedre, vi har ikke fått inn noen nye der. Det er jo der vi har slitt mest i år.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jun 06, 09:19
Bertnsen kommer ikke til å spille for Lyn til søndag, http://www.fxt.no/tippeligaen/lyn/article669423.ece

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 28 jun 06, 09:02
Endret: 28 jun 06, 09:04
Hva med laget?
Jeg ønsker Jona tilbake på midtbanen, han er i god nok form til å hjelpe til bakover også. Jeg ønsker også å få igang Kvisvik på sentral midten som en ballfordeler. Begynner å bli en klisje, men har fortsatt troen på at det må løsne snart for Tarik, og syntes han og Toth skaper maaange sjanser, og mål må det begynne å bli etter hvert
                    Rami
             Piiroja    Bora
PAC                               Bertie
                    Jona
Brenne                         Ramberg
                      Kvisvik
                Toth        Tarik

                       


                                                                                          


---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jun 06, 11:15
Endret: 30 jun 06, 11:17
Opprinnelig postet av innvandrer
Hva med laget?
Jeg ønsker Jona tilbake på midtbanen, han er i god nok form til å hjelpe til bakover også. Jeg ønsker også å få igang Kvisvik på sentral midten som en ballfordeler. Begynner å bli en klisje, men har fortsatt troen på at det må løsne snart for Tarik, og syntes han og Toth skaper maaange sjanser, og mål må det begynne å bli etter hvert
                    Rami
             Piiroja    Bora
PAC                               Bertie
                    Jona
Brenne                         Ramberg
                      Kvisvik
                Toth        Tarik

                       


                                                                                          


følge samme kilde er det er ikke utenkelig at Bora spiller mot FC Lyn søndag og forlater Fredrikstad mandag morgen. FFKs nyervervelse Tamas Szekeres vil trolig erstatte Bora Zivkovic i midtforsvaret. dette står på fb..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 30 jun 06, 12:32
Endret: 30 jun 06, 12:34
Opprinnelig postet av innvandrer
Hva med laget?
Jeg ønsker Jona tilbake på midtbanen, han er i god nok form til å hjelpe til bakover også. Jeg ønsker også å få igang Kvisvik på sentral midten som en ballfordeler. Begynner å bli en klisje, men har fortsatt troen på at det må løsne snart for Tarik, og syntes han og Toth skaper maaange sjanser, og mål må det begynne å bli etter hvert
                    Rami


             Piiroja    Bora
PAC                               Bertie
                    Jona
Brenne                         Ramberg
                      Kvisvik


                Toth


På slutten av kampen mot Vålerenga her om dagen, gikk Eggen over til mitt favoritt system, offensivt 3-5-2 og defensivt 5-3-2. Spiller man slikt må vingene (Bjørkøy og Bertil) ha gode defensive fibre i kroppen og må ha løpsstyrke nok til å falle ned som backer, når motstaderen erobrer ballen og går i angrep 
Det fungerte veldig godt mot Vålerenga, FFK presset veldig på etter at vi gikk over til dette systemet og Vålerenga klarte ikke å spille seg til en eneste sjanse.

Bare som et tanke eksperiment vil jeg foreslå dette laget mot Lyn, selv om det er svært urealistisk, ihvertfall som startoppstilling:

                                     Rami

                   Bora        Piiroja       Tamas S.

Bjørkøy     Ramberg                 Brenne        Bertil
                                    Raymond

                           Tarek                 Toth

Dersom West er 100% i toppform bør nok han være en av spissene. Nå er han god å ha til å sette inn feks. den siste halvtimen, når motstander forsvaret begynner å bli slitne.

Raymond må etter min mening spille sentralt på midtbanen, slik at han kan slå sine geniale pasninger til spissene.
Raymond var god mot Vålerenga, også som ren spiss og kommer til å få en stor høstsesong, tror jeg.


---------------------------

FFK på toppen i 2006


innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 30 jun 06, 14:39
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1

Raymond må etter min mening spille sentralt på midtbanen, slik at han kan slå sine geniale pasninger til spissene.

                                     Rami

                   Bora        Piiroja       Tamas S.

Bjørkøy     Ramberg                 Brenne        Bertil
                                    Raymond

                           Tarek                 Toth

Spennende lagoppstilling det. Høres veeldig slitsomt ut for Jona og Bertie. Tror Jona klarer det, men litt mere usikker på Bertie. Helt enig med deg ang. Raymond. Det er klart det går ann å begynne sånn, og endre senere i kampen.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jun 06, 15:05
Endret: 30 jun 06, 15:06
tror neppe eggen tar med bora i start oppstillinga.. så da må en bytte bora med ny spiller

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 jun 06, 15:25
Opprinnelig postet av keiko99
tror neppe eggen tar med bora i start oppstillinga.. så da må en bytte bora med ny spiller

Æhh... mulig jeg virker litt dum her nå keiko, men hvorfor tror du ikke det? Blir nok avskjedskampen til Bora det der...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 06, 15:51
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av keiko99
tror neppe eggen tar med bora i start oppstillinga.. så da må en bytte bora med ny spiller

Æhh... mulig jeg virker litt dum her nå keiko, men hvorfor tror du ikke det? Blir nok avskjedskampen til Bora det der...



Regner med at Bora spiller, den nye spilleren skal vel først bli kjent her og det mest fornuftige er vel at får sin debut FFK 2 til uken og spiller cupkampen mot Kongsvinger.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jun 06, 16:31
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av keiko99
tror neppe eggen tar med bora i start oppstillinga.. så da må en bytte bora med ny spiller

Æhh... mulig jeg virker litt dum her nå keiko, men hvorfor tror du ikke det? Blir nok avskjedskampen til Bora det der...
en spiller som reisrer dagen etter lyn kampen vil ha mere fokus på hjem reise en kampen ergo kan dette bli en sjangse om eggen tørr og gjøre det... så ser jeg fb som sier: I følge fredrikstadfk.no er det er ikke utenkelig at Bora spiller mot FC Lyn søndag og forlater Fredrikstad mandag morgen. FFKs nyervervelse Tamas Szekeres vil trolig erstatte Bora Zivkovic i midtforsvaret.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 06, 16:34
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av SirLion
Opprinnelig postet av keiko99
tror neppe eggen tar med bora i start oppstillinga.. så da må en bytte bora med ny spiller

Æhh... mulig jeg virker litt dum her nå keiko, men hvorfor tror du ikke det? Blir nok avskjedskampen til Bora det der...
en spiller som reisrer dagen etter lyn kampen vil ha mere fokus på hjem reise en kampen ergo kan dette bli en sjangse om eggen tørr og gjøre det... så ser jeg fb som sier: I følge fredrikstadfk.no er det er ikke utenkelig at Bora spiller mot FC Lyn søndag og forlater Fredrikstad mandag morgen. FFKs nyervervelse Tamas Szekeres vil trolig erstatte Bora Zivkovic i midtforsvaret.


Til Radio Fredrikstad sa KTE at Bora kom til å spille og at han forhåpentligvis la igjen visit kortet sitt. Ungaren ville være i troppen.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jun 06, 16:38
ja vel.. da sjangser eggen litt da. mener jeg

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jun 06, 16:50
Opprinnelig postet av keiko99
ja vel.. da sjangser eggen litt da. mener jeg
jeg håper for all del at jeg tar feil i min skeptisk.... vi trenger 3 poeng og bora vil vel se ett synkende skip

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 30 jun 06, 17:09
Opprinnelig postet av keiko99
jeg håper for all del at jeg tar feil i min skeptisk.... vi trenger 3 poeng og bora vil vel se ett synkende skip


Hvorfor skulle ikke Bora gjøre sitt beste? Selvfølgelig vil han vise seg fra sin beste side i sin siste kamp for FFK.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 jun 06, 17:33
Opprinnelig postet av keiko99
jeg håper for all del at jeg tar feil i min skeptisk.... vi trenger 3 poeng og bora vil vel se ett synkende skip

Nja - skeptisk... Tipper vi gruser Lyn som har kapteinen ute av spill og en Bora som støttet av takknemlige fans gir oss sin livs kamp! Rami har sikkert vokst på VM-oppholdet også, så jeg er optimist (som vanlig)

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


FrostyZ

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 jun 06
Innlegg: 8

Lagt til: 30 jun 06, 18:47
[quote=Culemart]
Opprinnelig postet av bv
Dessuten har dere utrolig dårlig publikums støtte noe som gjør at dere får lavere inntekter og ikke kan kjøpe klassespillere( nevner igjen Dahlin, MacAllister....)



Lun fikk noen millioner for Mikel da. 60 millioner kommer du et godt stykke med.

---------------------------

Høh!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 jun 06, 18:57
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av keiko99
jeg håper for all del at jeg tar feil i min skeptisk.... vi trenger 3 poeng og bora vil vel se ett synkende skip


Hvorfor skulle ikke Bora gjøre sitt beste? Selvfølgelig vil han vise seg fra sin beste side i sin siste kamp for FFK.
jeg ser min skrive feil... Bora vil vel ikke se ett synkende skip.. Jeg mener ikke at bora ikke vil gjøre sitt beste som du sier.. Jeg er bare laget litt skeptisk til at en spiller som skal reise dagen etter en kamp skal spille kampen.. Bora kan tenke sånn. jeg håper mine ord tar feil i alt jeg har sagt seff...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 30 jun 06, 19:31
Bora er en kjernekar og han sviker nok ikke klubben i sin avskjedskamp på stadion..

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 jun 06, 19:32
Jeg tipper Bora spiller fra start og han kommer til å gjøre en kjempekamp! Er helt sikker på at han gir alt han har!

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 30 jun 06, 19:57
Opprinnelig postet av FrostyZ

Lun fikk noen millioner for Mikel da. 60 millioner kommer du et godt stykke med.



Joda, 60 millioner er mye penger det og du får masse kvalitet for 60 millioner men det er og blir ett engangs beløp vil ikke holde i lengden.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 30 jun 06, 21:00
Endret: 30 jun 06, 21:00
Skrevet av Joachim, 30/6/2006 Skriv ut siden
Invasjon av Fredrikstad på søndag

Søndag kommer et av årets høydepunkter for supporterne. Turen til Fredrikstad er meget populær for Bastionen, ikke minst på grunn av avstand, men aller mest på grunn av den årlige båtturen.

Som vanlig er billettene til båten revet vekk, og alt er helt utsolgt. I tillegg har flere busser blitt fylt opp, og man forventer minimum 500 syngende i plankebyen. I tillegg til alle som reiser kan Fredrikstad forvente å ta imot bortimot 700 av Oslos finest.

Super-supporter Jan Briseid er ikke tvil om hva som er høydepunktet for sesongen og gleder seg som et barn til turen.

- Dette er en tur jeg har gledet meg til siden jeg så terminlisten i vinter. Her samles det mange hundre Lyn-supportere, og stemningen på båten er alltid upåklagelig.

Til og med på Lyn-kontorene har de mottatt telefoner fra ivrige supportere som ikke har fått tak i billetter, dessverre uten å kunne hjelpe.

Alt i alt blir dette en fantastisk tur, hvor det er meldt meget godt vær.

Nå gjelder det bare å få tre poeng.

Skal vi tro Briseid blir supporterne tungen på vektskålen.

- Når gutta ser hvor mange vi er kommer de til å gi det lille ekstra. Vi vinner 2 - 1, slå han fast før han legger til.

- Hoffern og edu kommer til å herje.

Den som venter får se.

Se lyn.no på søndag.

Får håpe ikke de kjører over oss da. Så folk får se til å møte opp og støtte laget sitt.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 jul 06, 06:59
Endret: 01 jul 06, 07:00

Slik spiller FFK mot lyn

Syns det er litt dumt å spille uten en skikkelig midtspiss jeg da, men spennende med Tarik og West sammen på topp.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 jul 06, 08:05
Endret: 01 jul 06, 08:06
Opprinnelig postet av ffkmufc

Slik spiller FFK mot lyn

Syns det er litt dumt å spille uten en skikkelig midtspiss jeg da, men spennende med Tarik og West sammen på topp.

da blir det vel 4-3-3 da ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 jul 06, 09:33

blir nok det, med west som midtspiss regner jeg med.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 01 jul 06, 09:46
Hvorfor starter ikke Toth? Har ikke lest hele tråden her, så hvis noen har skrevet en grunn tidligere så beklager jeg... hehe, har ente tid til å lese igjennom se.. 

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 jul 06, 09:48
Jeg blei også overraska over det! Kanskje det er en liten skade?? Han burde værtfall starte hvis han er skadefri!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 jul 06, 10:07
Opprinnelig postet av ffkmufc
Jeg blei også overraska over det! Kanskje det er en liten skade?? Han burde værtfall starte hvis han er skadefri!
det var jo snakk om at han var skadet da FFK møtte vif også

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 01 jul 06, 10:22
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av keiko99
jeg håper for all del at jeg tar feil i min skeptisk.... vi trenger 3 poeng og bora vil vel se ett synkende skip


Hvorfor skulle ikke Bora gjøre sitt beste? Selvfølgelig vil han vise seg fra sin beste side i sin siste kamp for FFK.


Jeg tror ikke vi bør være redd for at Bora ikke skal gjøre sitt beste. Han har nok også lyst til å avslutte med stående applaus på Fredrikstad stadion.

Det eneste måtte være at det ligger i bakhodet på ham at han helst ikke vil møte med skade på treninga i Vejle på mandag. 

Nei, Bora spiller nok mesteparten av kampen, og han kommer til å spille godt.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 01 jul 06, 11:09
Garantert at Bora gir alt...Han elsker Fredrikstad supporterene og laget og den fantastiske byen vår...ikke snakk om annet...

Takk Bora...

---------------------------

Heia FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 jul 06, 17:53
skal vi håpe at vi for straffe i kampen og nettopp der en Bora som avslutter i FFK med ett mål ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 jul 06, 18:01
Trur nok Jonna tar straffa uansett jeg! Håper det også, greit å bruke den faste straffeskytteren hele tida.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 01 jul 06, 18:13
Opprinnelig postet av keiko99
skal vi håpe at vi for straffe i kampen og nettopp der en Bora som avslutter i FFK med ett mål ?

Tja, det ender vel med at han avslutter FFK-karrieren som han startet den. Med å bomme på straffespark (debutkampen på Lerkendal). Nei, selvsagt skal iskalde Bjørkøy ta straffesparkene.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 jul 06, 20:36
Opprinnelig postet av Costanza
Opprinnelig postet av keiko99
skal vi håpe at vi for straffe i kampen og nettopp der en Bora som avslutter i FFK med ett mål ?

Tja, det ender vel med at han avslutter FFK-karrieren som han startet den. Med å bomme på straffespark (debutkampen på Lerkendal). Nei, selvsagt skal iskalde Bjørkøy ta straffesparkene.
unnskyld da jeg tenkte bare at det kunne hende han kunne avslutte med ett mål på straffe, men nå skal jeg ikke tenke slik mere

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 02 jul 06, 19:55
1-2, så utrolig ufortjent. Etter den "italienske" uthalingen av tida på slutten kunne dommeren lagt til 10 minutter. Trodde lenge at vi endelig skulle holde nullen, i tillegg så det ut til at det endelig skulle løsne for Tarik, men så blir det tap :-(
SKUFFA!

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 02 jul 06, 19:58
Jeg så kampen på tv fra Polen faktisk... Vi storspilte mot Lyn, og det var en kamp begge lag ville vinne.... Er ikke helt fornøyd med Ramis innsats på 1 - 1 målet, eller 1 - 2 målet... Hmmmm

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 02 jul 06, 20:02
Endret: 02 jul 06, 21:02
Tarik får sjanser, sjanser, sjanser, men hvor blir det av målene? Nå må en ny spiss på plass jævlig fort, ellers kan det ende med sesong vi helst ikke vil være.


Eggen sa til Radio Fredrikstad at Tarik måtte bli flinkere til å se hvor han skjøt hen, keeperne leser hvor han skyter

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 02 jul 06, 20:02
Tror faktisk ikke han kan lastes for 1-1 målet annet enn for måten han stilte opp muren. Kanskje skulle vi spilt uten mur der? Han ser ikke ballen før den er over muren og da er det alt for sent.

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 02 jul 06, 20:08
oki, jeg så ikke helt orfentlig se...men nå trenger vi en spiss, og en forsvarsspiller til... Hmmm szekeres? Gjorde han ett greit innhopp eller? Syntes det jeg se.... Blir spennende å se

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 02 jul 06, 20:10
Det som  bekymrer mest er at når førsteelleveren er skadet eller slitne er det hoås og wiig som skal inn og redde laget ,og det holder faen ikke mye mål

---------------------------

Hovedtribunen Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 jul 06, 20:36
Når vi ledet tidligere i dag, så fikk jeg øye på FFK helt oppe på en 4. plass på tabellen, nå er vi brått langt nede i gjørma igjen, og nå venter Rosenborg... Nå begynner i hvert fall jeg å gå lei av å se bak resultatene og at vi innerst inne var det beste laget, det holder dessverre ikke mål når det blir tap hver gang. 

Håper virkelig vi får inn en klassespiller i midtforsvaret, vi kan ikke vinne fotballkamper når vi ikke har holdt nullen hjemme på halvannet år...

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 02 jul 06, 20:46
Kampen avdekket bare vel bare det som mange har sagt i lang tid, FFK trenger en målscorer.
Synes faktisk 1.omgang var meget oppløftende. Heldig med 1-0 scoringa, javel. Målet kom vel som et resultat av Raio sitt hodespill og krigerske evne. Resten av omgangen syntes jef at FFK spilte kynisk og sikkert utfra det mannskapet laget rår over. Snørte godt igjen sekken bak, med mange folk og satset på raske effektive og mange ganger farlige kontringer. Etter min mening faktisk en klok og god omgang.
2. omgang ville FFK være mer offensive, spille mer framover, øke ledelsen. Det førte riktignok til mange sjangser, men så er det dette vi har snakket om i hele år. Hvem skal score mål ( please ikke nevn Toth nå).
Samtidig førte det til at Lyn slapp lettere til. De  var heldige med med frisparket som førte til 1-1 billig var det, men skuddet var nydelig klistra i krysset. At det seinere blei 1-2 må etter min mening skrives på konto for hodeløst spill uten tanke for det deffensive. I denne fasen ble det så klart demonstrert at FFK mangler spiss/er.
Hoås kom inn og viste etter min mening at han pr.dato ikke holder TL nivå, (han kunne gjerne fått 2 gule, med sitt uryddige spill), når så Wiig også blir putta innpå, ja da er det fullbrakt.
La oss iallefall være enige om at dommeren idag, hadde mange merkelige avgjørelser (begge veier), og en av hans avgjørelser vae fatal for FFK. Likevel det var svakt, og bunnstriden skjerpes.

Fortsatt er det bedre å være uspiselig enn "seikæll".

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


FFK-Supporter

Juniorspiller
Ble medlem: 07 apr 03
Innlegg: 189

Lagt til: 02 jul 06, 20:52

*Uff* 
Håper at vi slipper å bite negler hele høst sesongen nok en gang. 

---------------------------

FFK knuser ALL motstand!! :)


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 02 jul 06, 21:03
Hvis ikke noen klarer å lokke kvalitetsspillere til klubben nå i sommer tror jeg det blir førstedivisjon på ny stadio

*grøss*

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 02 jul 06, 22:01
Opprinnelig postet av SirLion
Jeg så kampen på tv fra Polen faktisk... Vi storspilte mot Lyn, og det var en kamp begge lag ville vinne.... Er ikke helt fornøyd med Ramis innsats på 1 - 1 målet, eller 1 - 2 målet... Hmmmm


Hvordan kan du si at vi storspilte mot Lyn? Syns det var en middels kamp fra vår side, men det må mere innsats til for å vinne kamper!

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 02 jul 06, 23:42

Når vi får frispark mot oss, som det første i dag, hvorfor ikke sette Raio eller en annen høy spiller på streken. Start har gjort dette i flere sesonger nå. Blitt et par mål som har blitt reddet på den måten.

---------------------------

Fredd


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 jul 06, 00:57
Opprinnelig postet av Fredd

Når vi får frispark mot oss, som det første i dag, hvorfor ikke sette Raio eller en annen høy spiller på streken. Start har gjort dette i flere sesonger nå. Blitt et par mål som har blitt reddet på den måten.



enig, frispark i farlig posisisjon, hvor muren dekker mesteparten av synsvinkelen til rami, så bør det stå en mann på streken bak muren, nettop for å hindre denne type mål som 1-1 målet... selvølgelig en fare for å oppheve offsiden, men det er vel verdt det??!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 03 jul 06, 01:50
Ser forresten at vg.no skriver dette : "Berg var fornøyd med kampen og mente Lyn førte kampen"
Stemmer dette??

  http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121807

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 jul 06, 01:53
Opprinnelig postet av GurrBass
Ser forresten at vg.no skriver dette : "Berg var fornøyd med kampen og mente Lyn førte kampen"
Stemmer dette??

  http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121807


min mening er at FFK styrte kampen det første kvarteret av 1 omgang, første kvarteret av 2 omgang, pluss at de hadde en del fete overgangs muligheter i begge omgangene som fort kunne avgjort kampen, men etter spillet og dømme, så ville det vel kanskej vær greit med uavgjort, men heller ikke helt ufortjent at FFK tapa idag...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 jul 06, 07:23
Opprinnelig postet av GurrBass
Ser forresten at vg.no skriver dette : "Berg var fornøyd med kampen og mente Lyn førte kampen"
Stemmer dette??

  http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121807


Merkelig av vg, alle intervjua jeg hørte av Berg, så skrøyt han av FFK. Han mente vi var best i 1 omgang og klart best i starten av 2, men at kampen javna seg ut etter scoringa dømes.


Flat Trådet Nøstet
Totalt 4 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340