Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - FC Lyn

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 02 jul 06, 21:03
Hvis ikke noen klarer å lokke kvalitetsspillere til klubben nå i sommer tror jeg det blir førstedivisjon på ny stadio

*grøss*

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 02 jul 06, 22:01
Opprinnelig postet av SirLion
Jeg så kampen på tv fra Polen faktisk... Vi storspilte mot Lyn, og det var en kamp begge lag ville vinne.... Er ikke helt fornøyd med Ramis innsats på 1 - 1 målet, eller 1 - 2 målet... Hmmmm


Hvordan kan du si at vi storspilte mot Lyn? Syns det var en middels kamp fra vår side, men det må mere innsats til for å vinne kamper!

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 02 jul 06, 23:42

Når vi får frispark mot oss, som det første i dag, hvorfor ikke sette Raio eller en annen høy spiller på streken. Start har gjort dette i flere sesonger nå. Blitt et par mål som har blitt reddet på den måten.

---------------------------

Fredd


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 jul 06, 00:57
Opprinnelig postet av Fredd

Når vi får frispark mot oss, som det første i dag, hvorfor ikke sette Raio eller en annen høy spiller på streken. Start har gjort dette i flere sesonger nå. Blitt et par mål som har blitt reddet på den måten.



enig, frispark i farlig posisisjon, hvor muren dekker mesteparten av synsvinkelen til rami, så bør det stå en mann på streken bak muren, nettop for å hindre denne type mål som 1-1 målet... selvølgelig en fare for å oppheve offsiden, men det er vel verdt det??!!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 03 jul 06, 01:50
Ser forresten at vg.no skriver dette : "Berg var fornøyd med kampen og mente Lyn førte kampen"
Stemmer dette??

  http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121807

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 jul 06, 01:53
Opprinnelig postet av GurrBass
Ser forresten at vg.no skriver dette : "Berg var fornøyd med kampen og mente Lyn førte kampen"
Stemmer dette??

  http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121807


min mening er at FFK styrte kampen det første kvarteret av 1 omgang, første kvarteret av 2 omgang, pluss at de hadde en del fete overgangs muligheter i begge omgangene som fort kunne avgjort kampen, men etter spillet og dømme, så ville det vel kanskej vær greit med uavgjort, men heller ikke helt ufortjent at FFK tapa idag...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 jul 06, 07:23
Opprinnelig postet av GurrBass
Ser forresten at vg.no skriver dette : "Berg var fornøyd med kampen og mente Lyn førte kampen"
Stemmer dette??

  http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=121807


Merkelig av vg, alle intervjua jeg hørte av Berg, så skrøyt han av FFK. Han mente vi var best i 1 omgang og klart best i starten av 2, men at kampen javna seg ut etter scoringa dømes.


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340