Hva med han her?
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/player/189999_KHATHRAN_Abdulaziz.html
Bare se på han! Panservogn!
Tenk dere han og Raio i midten? Har sett han i alle kampene i VM, og han har vært god...
Tenk dere han og Raio i midten? Har sett han i alle kampene i VM, og han har vært god...
Aldri verden om vi har råd til en spiller som spiller i VM! Her snakker vi millionbeløp opp mot hele budsjettet til FFK.
---------------------------
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
32 åring, som veier 61 kg og er 169 høy? Han får jo berti til å se ut som en kjempe?
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
32 åring, som veier 61 kg og er 169 høy? Han får jo berti til å se ut som en kjempe?
Tenkte akuratt det samma, vil ikke ha en stopper som er så lav! Vi trenger en stor og sterk stopper til!
Hvis man skal plukke ut noen vm-spillere som jeg gjerne ville sett i FFK drakt så ville jeg hatt disse...
Nibombe
Salifou
Akwa
Disse er kanskje ikke umulige ønsker heller.. Denne Akwa er klubbløs og har vært en god figur i VM.
Nibombe må jo være yppelig for FFK som midtstopper, stor å sterk og har imponert til de grader...
trådstarter som snakker om denne saudi-Arabia fyren, han har ikke spilt midtstopper i det hele tatt. han kan jo ikke ha imponert deg så veldig, siden laget har strort sett vært et laaaangt gjesp..
Nibombe
Salifou
Akwa
Disse er kanskje ikke umulige ønsker heller.. Denne Akwa er klubbløs og har vært en god figur i VM.
Nibombe må jo være yppelig for FFK som midtstopper, stor å sterk og har imponert til de grader...
trådstarter som snakker om denne saudi-Arabia fyren, han har ikke spilt midtstopper i det hele tatt. han kan jo ikke ha imponert deg så veldig, siden laget har strort sett vært et laaaangt gjesp..
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Akwa hade vært en god løsning...
Noen som gidder å ringe til FFK?
Noen som gidder å ringe til FFK?
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
http://fifaworldcup.yahoo.com/06/en/w/player/189999_KHATHRAN_Abdulaziz.html
ingen terrorister på mitt lag!!! hehe.. neida.. køddær
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Det var derfor jeg foreslo han da...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914