Husk meg
Brukernavn
Passord

Om Nederland-Portugal

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 26 jun 06, 13:01
Nederland begynner å ligne litt på Italia! Herrejesus for en klysegjeng! Jeg skal ramse opp flere ting som gjorde at de fortjente å ryke ut...

- De ville ha Ronaldo ut av kampen. Van Bommel og Boularouze (skrives det sånn) gikk inn for å skade han, fordi han er teknisk overlegen, og raskere enn backene til Nederland.  Særlig Boularouze skulle hatt direkte rødt for taklingen på Ronaldo, men dommeren turte ikke.

-Van Persie filmer og bærer seg, og spiller stygt selv. Dette gjelder flere av Nederland sine spillere, særlig mot slutten.

- FAIR PLAY! Dette er noe som ikke finnes i Nederland. Portugal har en overgangsmulighet, men dommeren blåser av fordi Ricardo ligger skadet. Drop om ballen, og Figo lar Nederlenderen ta ballen, og venter at han skal skyte den tilbake til keeper. Men nei da! Her går vi rett i angrep! 

Dette er bare 3 grunner til å hate Nederland. Jeg må takke Portugal pent for at dem er slått ut...

Sånn litt til slutt: Hvis mine kunnskaper er riktige, så er det første gang i historien at det har blitt 4 røde kort i en VM-kamp...

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04

Lagt til: 26 jun 06, 13:05
Veldig enig. Så bare 2. omgang men synes hollenderene oppførte seg hårreisende.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 26 jun 06, 13:16
Du glemte Arjen Robben på lista di, han syter og bærer seg verre hvis dommeren blåser imot han. Og føler han seg skikkelig urettferdig behandlet, så slår han gjerne litt med armene før han setter dem til ansiktet og oppfører seg som en skikkelig drama queen...

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 26 jun 06, 14:24
Helt enig angående Van Persie og Robben, har aldri likt de. Fair play er ikke akkurat i høysetet for de gutta der. Fikk ikke sett kampen, så den kan jeg ikke uttale meg om.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 26 jun 06, 15:21
Endret: 26 jun 06, 15:24
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Nederland begynner å ligne litt på Italia! Herrejesus for en klysegjeng! Jeg skal ramse opp flere ting som gjorde at de fortjente å ryke ut...

- De ville ha Ronaldo ut av kampen. Van Bommel og Boularouze (skrives det sånn) gikk inn for å skade han, fordi han er teknisk overlegen, og raskere enn backene til Nederland.  Særlig Boularouze skulle hatt direkte rødt for taklingen på Ronaldo, men dommeren turte ikke.

-Van Persie filmer og bærer seg, og spiller stygt selv. Dette gjelder flere av Nederland sine spillere, særlig mot slutten.

- FAIR PLAY! Dette er noe som ikke finnes i Nederland. Portugal har en overgangsmulighet, men dommeren blåser av fordi Ricardo ligger skadet. Drop om ballen, og Figo lar Nederlenderen ta ballen, og venter at han skal skyte den tilbake til keeper. Men nei da! Her går vi rett i angrep! 

Dette er bare 3 grunner til å hate Nederland. Jeg må takke Portugal pent for at dem er slått ut...

Sånn litt til slutt: Hvis mine kunnskaper er riktige, så er det første gang i historien at det har blitt 4 røde kort i en VM-kamp...

Jeg synes de var like ille begge laga. Portugal hadde mye stygt de å.
Men for meg så er det en dritt, jeg holder med Brasil. Så da får de andre laga slå hverandre ut så godt det lar seg gjøre.
Men det var en artig kamp dette i forhold til England-kampen, som var et stort gjesp.

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 26 jun 06, 16:16
Opprinnelig postet av FFK1903
Du glemte Arjen Robben på lista di, han syter og bærer seg verre hvis dommeren blåser imot han. Og føler han seg skikkelig urettferdig behandlet, så slår han gjerne litt med armene før han setter dem til ansiktet og oppfører seg som en skikkelig drama queen...
Jeg skulle ha med han og, men glemte han i farta...

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05

Lagt til: 04 jul 06, 01:40
han stygge ``snobben`` robben er en gris spiller!! noen som husker hvordan han fikk utvist reina når pool møtte chelsea i slutten av januar?? god er han! men hann  er akkurat som alle holendere!! en jævla gris spiller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lasse Båtstad

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til: 07 jul 06, 21:25
Jeg syns Marco van Basten dret seg ut. Om han hadde brukt Van the Man, så hadde Nederland ganske enkelt scort mål i den kampen. Kuiyt misbrukte mange sjanser som Ruud hadde puttet på. Men van Basten skulle vise hele verden at det er han som bestemmer, og dret seg ut. Enda værre ble det da han satt inn på Vennegor of Hesselink, og ikke Ruud. Da hadde han vist verden at han ikke var helt dust, men neida.

Mulig Marco er litt Sir Alex type, skal bevise at han bestemmer. Jeg synes i hvertfall Sir Alex har bommet litt da han solgte Stam, Beckham, friga Keano og nå kanskje Van Nistelrooy. SIkkert noen fler, men de spillerne der glir rett inn på hvilket som helst lag (hvertfall på den tiden..)

"Vær forandringen du vil se..."

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914