Husk meg
Brukernavn
Passord

Til Plankehaugen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 sep 03, 17:05
Hva kan vi vente av show fra dere, regner med TIFO og kanskje røde og hvite balonger

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 23 sep 03, 20:52
Det blir vel et par-tre bluss og noen flagg. Med litt flaks så får djpete & co sydd litt på det store tribuneflagget sitt, så hvertfall noe av det blir klart til søndag. Hvis det blir bra med folk på Gressviktribunen kan vi i så fall ha det lille tribuneflagget der. Så Stadion bør blir rimelig rød og hvit på søndag. Det store ballongstuntet kommer først mot Hønefoss.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 23 sep 03, 21:33
Det andre flagget på Gressviktribunen var et meget godt forslag!

Få til det da!

Er som regel bra med folk der da.

fredrik

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 aug 03
Innlegg: 15

Lagt til: 23 sep 03, 23:20
Endret: 23 sep 03, 23:22
håper alle som vanligvis ikke står i plankehaugen,kommer på søndag å SYNGER!Alle monner drar.Tenk om alle som er medlem i plankehaugen var med å sang,da hadde det blitt trøkk.Men desverre er det alt for få.BLI MED Å SYNG IKKE BARE STÅ OG KOOP.:mad:

Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 24 sep 03, 01:31
Jeg håper ikke alle som er medlemmer i Plankehaugen kommer og synger sammen med oss. Tor Trondsen, Welton Melo, Steinar Sørlie, Rino Hansen, Roger Risholt med flere av spillerne er medlemmer og bør holde seg unna;-)

Men jeg håper selvfølgelig at så mange som mulig av de andre medlemmene kommer. Og ikke kom med noen tåpelige unnskyldninger som at det er så mye stress også videre. Skal i bryllup i Haugesund på lørdag og setter meg i bilen tidlig søndag morgen for å rekke kampen. Og ja, jeg skal selvfølgelig synge! Vi må få gitt guttæne ordentlig støtte i de kampene som gjenstår. Det bør ikke være på grunn av manglende innsats fra oss på tribunene at vi ikke klarer opprykk. Håper i det minste at mange av dem som står i nærheten av oss på Lange Stå slenger seg med på en del sanger!

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


fredrik

Bedriftsspiller
Ble medlem: 08 aug 03
Innlegg: 15

Lagt til: 24 sep 03, 09:55
Welton melo og rino hansen kan jo komme å synge da,de skal jo ikke spille alikevel.:ffk:

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 25 sep 03, 10:06
Ække denna som blir TV-sendt?? er vel Chickenfall kampen det??

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.

Elendigheta må snart snu!


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 25 sep 03, 15:06
Chickenfall blir TV-sendt ja. Klokken 1500.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340