Husk meg
Brukernavn
Passord

Morgan Andersen ny direktør

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 03 jul 06, 23:39
En stor  og etter min mening ganske posiitiv overaskelse! Men hva er hoved oppgavene til en direktør/manager eller hva han nå blir?? Hva har vært jobben til arve, og hva skjer med arve?? 

Tror morgan kan ha en positiv effekt på FFK, og med sitt nettverk så dukker det kanskje opp en nigerianer eller to etterhvert...

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 jul 06, 00:06
Opprinnelig postet av tomyoung
Stein André Sæter føler seg vel kanskje ikke så smart idag, men... (http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=920) Som Lyn-supporter vil jeg uansett gratulere dere med en særdeles dyktig administrator og en fantastisk leder! Vi kommer til å savne Morgan dypt i Lyn! Morgan har gjort utrolig mye positivt for Lyn og jeg ønsker han hjertelig velkommen tilbake om han noengang får lyst til å jobbe med bortskjemte pappagutter igjen! Takk Morgan!


Har vel ingenting å angre på jeg egentlig, han var i Lyn i går, artikkelen var ment for kampen i går. Både kamp og artikkel er nå historie. Men er jo hyggelig at du syns det var så viktig å poengtere det at du måtte registrere deg da, som du sikkert ville ha lest, har jeg allerede poengtert det selv, så du hadde ikke trengt å tatt deg bryet verdt... Så må du lære deg å skrive navnet riktig!

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 04 jul 06, 00:33
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Tror morgan kan ha en positiv effekt på FFK, og med sitt nettverk så dukker det kanskje opp en nigerianer eller to etterhvert...


Sier ikke nei takk til en Mikel nei.. Blir penger av det

Velkommen skal du være Mr. Andersen..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


StianLarsen

A-lagspiller

Ble medlem: 20 mai 05
Innlegg: 769

Lagt til: 04 jul 06, 00:38
Hadde Keiko vist litt om Mikel saken hadde han ikke utalt seg sånn som han gjør.

---------------------------

www.norskefans.net


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 04 jul 06, 01:09
Opprinnelig postet av djpete
Har egentlig aldri likt fremtoningen til Morgan som NISO og Lyn-direktør, men har et stort håp om at han kan være rett mann for klubben. Den karen kan nok røske opp i en del av den ukulturen som fortsatt befinner seg i klubbhuset.

Stor i kjeften som Myklebust, men i motsetning til Arve, tror jeg at Morgan er en mann som gjennomfører sine visjoner og planer. Tror også at han er typen som ikke kjemper for å mele sin egen kake, men jobber med hjerte for den bedriften han er i. Han står ikke i medienes søkelys for selv å bli brun, men fronter viktige saker kompromistløst på klubbens vegne.

Hans brede kontaktnett (har iallefall fått inntrykk av at han har et sådant) vil også bli viktig for en klubb som stort sett har funnet spillere via nettet, eller fordi de har lukter moss og har trønderdialekt.

For meg er dette en gledens dag, med en viss liten skepsisme som forhåpentligvis er som blåst bort, om noen små måneder.

Velkommen Morgan.




For en gang skyld er jeg helt enig med deg, djpete.

Min første reaksjon var negativ, men når jeg fikk tenkt meg litt om, så tror jeg nettopp det er dette FFK trenger nå, for å ta et skritt opp på et høyere nivå, forhåpentlig allerede i løpet av høsten.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 04 jul 06, 08:38

http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.php?t=5445&start=15

Her skriver Lyn supportere at Morgan blir ut sesongen i Lyn. Da kan det jo allerede være for sent med den "oppryddningen" flere her håper Morgan skal gjøre. Men som skrevet før så kan det hende at han kommer tidligere hvis Lyn finner en erstatter for han. Hadde helst sett at han satt seg i sjefsstolen til FFK så fort som mulig jeg da...


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 04 jul 06, 08:58
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
En stor  og etter min mening ganske posiitiv overaskelse! Men hva er hoved oppgavene til en direktør/manager eller hva han nå blir?? Hva har vært jobben til arve, og hva skjer med arve?? 

Tror morgan kan ha en positiv effekt på FFK, og med sitt nettverk så dukker det kanskje opp en nigerianer eller to etterhvert...


MA får tittelen manager fordi man ikke kan ansette noen i stillingen til en som er sykemeldt. Stillingsinstruksen er nok forskjellig fra klubbdirektørens av hensyn tid dette. Andersen skal derfor også være konstituert klubbdirektør så lenge Mokkelbost er sykemeldt. Dette handler egentlig om å erstatte den sykemeldte klubbdirektøren på en juridisk riktig måte.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


FrostyZ

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 jun 06
Innlegg: 8

Lagt til: 04 jul 06, 09:12
Opprinnelig postet av Kongerapærn

http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.php?t=5445&start=15

Her skriver Lyn supportere at Morgan blir ut sesongen i Lyn. Da kan det jo allerede være for sent med den "oppryddningen" flere her håper Morgan skal gjøre. Men som skrevet før så kan det hende at han kommer tidligere hvis Lyn finner en erstatter for han. Hadde helst sett at han satt seg i sjefsstolen til FFK så fort som mulig jeg da...



Morgan har en 6 mnd oppsigelse, men det betyr jo ikke nødvendigvis at det ikke kommer til en avtale med Morgan som gjør at han kan gå før. (Uten at jeg har kjennskap til noe sånt selvsagt)

---------------------------

Høh!


knaggen

Knøttespiller

Ble medlem: 19 apr 06
Innlegg: 74

Lagt til: 04 jul 06, 09:30
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg er optimistisk.

Han er svært godt likt av Lyn-supporterne, har lokal tilhørighet, er profilert, har sikkert opparbeidet et bredt kontaktnett, masse erfaring, vist at han takler press osv.



Synes Morgan har vært borti for mye "strul"... først i NISO, og siden denne Mikel-saken i Lyn. Virker som mannen er en magnet for interne og eksterne problemer i en organisasjon....
Jeg er veldig usikker på om han er rett mann...

Ikkeno automatikk at dette blir en suksess fordi han er Fredrikstadgutt
Men for all del - gi mannen en sjanse...

---------------------------

Øvre halvdel 2006 !


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 04 jul 06, 09:38
Jeg venter på første store mediesak eller kanskje rettssak.
At FC Lyn lar han gå er vel noe de ser positivt på etter at han delvis har ødelagt deres internasjonale renome.
Ay Bastionen hyller han. javel Norges mest oppblåste, hoverende, barnslige, Heeeiii døøø gjeng, som har tilrop som Helvete heller passer bra. 
Kanskje det blir  Friedrickstadt FC nå.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Gjerningsmannen

Juniorspiller

Ble medlem: 07 mai 05
Innlegg: 78

Lagt til: 04 jul 06, 09:45

Dette var en svært hyggelig overraskelse. En annen morsom ting som har slått meg, er at her  inne på forumet så spekuleres det hver dag om nye spillere, rytkter hvem kommer osv.. Men sjelden er det noen som har rett i noe som helst. Ingen kan vel si at de ikke ble overrasket når Morgan ble klar.

---------------------------

"beating, often with blunt weapons, asphyxiation with a gas mask"


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 jul 06, 09:51
Opprinnelig postet av dracula
Jeg venter på første store mediesak eller kanskje rettssak.
At FC Lyn lar han gå er vel noe de ser positivt på etter at han delvis har ødelagt deres internasjonale renome.
Ay Bastionen hyller han. javel Norges mest oppblåste, hoverende, barnslige, Heeeiii døøø gjeng, som har tilrop som Helvete heller passer bra. 
Kanskje det blir  Friedrickstadt FC nå.


Det blir feil dracula... det blir FC Fredrikstad nå... hehe neida,syntes det blir spennende jeg å  se hva som skjer

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 04 jul 06, 09:53
Opprinnelig postet av Gjerningsmannen

Dette var en svært hyggelig overraskelse. En annen morsom ting som har slått meg, er at her  inne på forumet så spekuleres det hver dag om nye spillere, rytkter hvem kommer osv.. Men sjelden er det noen som har rett i noe som helst. Ingen kan vel si at de ikke ble overrasket når Morgan ble klar.

siden dette er ett forum så er det derfor vi er her for å tro ting/håpe, men som du sier alle ble nok overrasket og jeg har enda ikke kommet meg over sjokket jeg

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 04 jul 06, 10:05
Endret: 04 jul 06, 10:06
Hei Sir Lion, Jeg er enig det skal bli spennende å se.
Håper selvsagt at det bildet jeg sitter igjen av M.A som jeg har dannet meg via mediene, er totalt feil.
Jeg kjenner ikke M.A personlig, har aldri snakket med han.
Derfor er mine oppgulp kun medieskapte når det gjelder M.A.
Som vi alle vet er jo ikke alt sant fordi det står /blir sagt i media.

Derimot bår det gjelder Bastionen så har jeg dannet meg ett syn via egne observasjoner, direkte kontakt osv.

Uansett dette var faktisk ikke en positiv nyhet/bombe for meg.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 04 jul 06, 10:14
Njaa, må si jeg er skeptisk. 

Man ser jo åssen han rotet det til med Mikel, så jeg har litt problemer med det. Men han får vel sin sjanse.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 04 jul 06, 10:33
Skal bli spennende å se om Morgan Andersen får skuta på rett kjøl.
Håper han fortsatt har baller nok til å gjøre de kanskje upopulære grepene for å få hele klubben opp på Tippeliganivå.

Tror kanskje han er typen til å få til noe i gutteklubben.

FrostyZ

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 jun 06
Innlegg: 8

Lagt til: 04 jul 06, 10:43
Opprinnelig postet av Martin_
Njaa, må si jeg er skeptisk. 

Man ser jo åssen han rotet det til med Mikel, så jeg har litt problemer med det. Men han får vel sin sjanse.


Rote det til?
Lyn sitter igjen med rundt regnet 70 millioner kroner for Mikel. Dette til tross for et hardt mediepress og internasjonale storaktører som forsøkte å presse Lyn til å la Mikel gå gratis.

Chelsea betalte Lyn + ManU rundt 180 millioner kroner totalt. Det kan vel tyde på at Morgan og ManU hadde rett i en god del av det de drev med.

---------------------------

Høh!


FrostyZ

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 jun 06
Innlegg: 8

Lagt til: 04 jul 06, 10:44
Opprinnelig postet av bjorn
Skal bli spennende å se om Morgan Andersen får skuta på rett kjøl.
Håper han fortsatt har baller nok til å gjøre de kanskje upopulære grepene for å få hele klubben opp på Tippeliganivå.

Tror kanskje han er typen til å få til noe i gutteklubben.


Etter det helvete han gikk igjennom i forbindelse med Mikelsaken tipper jeg det er vanskelig å skremme Morgan.

---------------------------

Høh!


tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 04 jul 06, 11:28
Jeg skrev om ansettelsen i går under tråden ang Knut T.Eggen før det ble offentligjort, for mange har dette vært kjent i over en uke , jeg fikk ikke lov til å si noe om det av mine kilder.


 

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 04 jul 06, 15:20
Haka falt ned og knuste ballene når jeg leste fredrikstad blad til morran! Fy faen, endelig blir det tatt grep for å gjøre klubben profesjonell, og ikke et sekund for tidlig! Vel og merke har fyren enkelte flekker på cv`n, men han har vist en fandenivoldsk innstilling som skjærer gjennom og ordner opp, og han lar seg ikke pelle på nesen. Herfra kan det bare bli bedre, så la oss håpe vi ikke må vente til neste sesong med å få han på plass i stolen sin.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340