Husk meg
Brukernavn
Passord

Morgan Andersen ny direktør

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 jul 06, 21:16
Bedreviteren.. jeg er spent på første fiasko fra morgan sin side.. at lyn er blitt en rikere klubb skyldes mye den veldig kjedlige mikel saken..   husker du hva far eggen har sagt om han ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jul 06, 21:19
Opprinnelig postet av keiko99
Bedreviteren.. jeg er spent på første fiasko fra morgan sin side.. at lyn er blitt en rikere klubb skyldes mye den veldig kjedlige mikel saken..   husker du hva far eggen har sagt om han ?


Jeg hadde gjerne tatt i mot den Mikel-saken her i klubben. Fått en bråte gryn inn til klubben.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 03 jul 06, 21:20
Syntes det er bra at Morgan har kommet til klubben..
Tror hvertfall han vil satse mer på oppgaven sin enn Mokkelbost i det heletatt gadd å tenke på å gjøre!!
Velkommen hjem igjen,Morgan

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 jul 06, 21:24
Rune saken skapte mere en bare penger...

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 03 jul 06, 21:39
Skeptisk, men siden det ikke er jeg som bestemmer og jeg alltid støtter laget,  så får jeg vel gi ham en sjanse. Velkommen skal han være !!!!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


tomyoung

Bedriftsspiller

Ble medlem: 03 jul 06
Innlegg: 4

Lagt til: 03 jul 06, 21:40
Endret: 03 jul 06, 22:24
Stein André Sæter føler seg vel kanskje ikke så smart idag, men... (http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=920) Som Lyn-supporter vil jeg uansett gratulere dere med en særdeles dyktig administrator og en fantastisk leder! Vi kommer til å savne Morgan dypt i Lyn! Morgan har gjort utrolig mye positivt for Lyn og jeg ønsker han hjertelig velkommen tilbake om han noengang får lyst til å jobbe med bortskjemte pappagutter igjen! Takk Morgan!

svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 03 jul 06, 21:47
Ho ho, gjør klart for sirkus Morgan, eller blir det nok et tilskudd til alle revyene her i byen? Æ glær mæ! Lykke til! Ho ho

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jul 06, 21:48
Endret: 03 jul 06, 21:51
Opprinnelig postet av keiko99
Rune saken skapte mere en bare penger...


Hva da ?? Dårlig renomme?? Spør du meg, så har Morgan gjort sine saker meget godt i Lyn.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 jul 06, 21:54
Rune.. du vet at saken skapte ett ikke var posetiv når vi tenker på morgan sin opptreden i denne.. jeg fant i en tråd andgående mikel saken der du sier følgene: Har ikke tiltro til noen av dem. Dette er en ren farse. Og egentlig er jeg dritt lei hele saken.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 03 jul 06, 21:55
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av keiko99
Rune saken skapte mere en bare penger...


Hva da ?? Dårlig renomme?? Spør du meg, så har Morgan gjort sine saker meget godt i Lyn.


Det virker åpenbart sånn. Sjeldent har vel en klubbdirektør blitt så til de grader hyllet av egne supportere:

http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.php?t=5313&postdays=0&postorder=asc&start=0

---------------------------

Ære være Plankebyen


tomyoung

Bedriftsspiller

Ble medlem: 03 jul 06
Innlegg: 4

Lagt til: 03 jul 06, 22:05
Endret: 03 jul 06, 22:05
Opprinnelig postet av Per Egil
Det virker åpenbart sånn. Sjeldent har vel en klubbdirektør blitt så til de grader hyllet av egne supportere:

http://www.bastionen.no/forum/viewtopic.php?t=5313&postdays=0&postorder=asc&start=0
Det er sant. Morgan har (hatt) en meget høy stjerne hos Lyn-supporterne, og jeg er sikker på at han (dessverre) kommer til å gjøre en glimrende jobb for FFK også. Det er riktig at det var mye "støy" rundt Mikel-saken, men hvis man kjenner litt til Morgans bakgrunn, internasjonale "gråsone"-agenter og overgangsmarkedet generelt, skjønner man at Morgan er en mann som tør der andre feiger ut, og ikke minst er han en mann med både ære og moral! Pressen har valgt å bruke Janteloven på Morgan, og det er noe Morgan, Lyn og Bastionen har slitt med siden han ble ansatt. Jeg er helt sikker på at han kommer til å gjøre en glimrende jobb for FFK. (Noen som kan svare meg på om Greåker Ultras fremdeles vil følge Lyn, eller om de melder "overgang" til FFK sammen med Morgan?)

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 03 jul 06, 22:08
Hvem er Greåker Ultras? De var ukjente for meg, men høres ut som en lurvete forsamling.

Vi har allerede vår egen ultras-gruppering, Hovedtribunen Ultras. Spørs om det er plass til to.

---------------------------

Ære være Plankebyen


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 jul 06, 22:10
Detta er bra av klubben! Har trua på at Morgan kan ordne opp litt i klubben! Håper han kommer så fort som mulig!

tomroar

Landslagsspiller
Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 1010

Lagt til: 03 jul 06, 22:16
tror dette var noe av det beste som kunne skje klubben pr når.

nå får vi endelig en som kan utfordre både eggen og kværneng.



SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 03 jul 06, 22:20
Velkommen skal du være Morgan... Blir spennende dette... Nå kommer Arve til å gå stille og roooolig ut av stillingen sin...
Hmmmm...

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


tomyoung

Bedriftsspiller

Ble medlem: 03 jul 06
Innlegg: 4

Lagt til: 03 jul 06, 22:28
Opprinnelig postet av Per Egil
Hvem er Greåker Ultras? De var ukjente for meg, men høres ut som en lurvete forsamling.

Vi har allerede vår egen ultras-gruppering, Hovedtribunen Ultras. Spørs om det er plass til to.
Greit, da beholder vi dem!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 03 jul 06, 22:38
Opprinnelig postet av keiko99
Rune.. du vet at saken skapte ett ikke var posetiv når vi tenker på morgan sin opptreden i denne.. jeg fant i en tråd andgående mikel saken der du sier følgene: Har ikke tiltro til noen av dem. Dette er en ren farse. Og egentlig er jeg dritt lei hele saken.


Det hjelper ikke at du trekker frem hva jeg synes om den saken. Morgan har nok gjort en bra jobb uansett hva jeg sier for noe. Så lenge han greier å få inn såpass med gryn så er det mer enn bra nok.

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 03 jul 06, 22:38
Endret: 03 jul 06, 22:43
Har egentlig aldri likt fremtoningen til Morgan som NISO og Lyn-direktør, men har et stort håp om at han kan være rett mann for klubben. Den karen kan nok røske opp i en del av den ukulturen som fortsatt befinner seg i klubbhuset.

Stor i kjeften som Myklebust, men i motsetning til Arve, tror jeg at Morgan er en mann som gjennomfører sine visjoner og planer. Tror også at han er typen som ikke kjemper for å mele sin egen kake, men jobber med hjerte for den bedriften han er i. Han står ikke i medienes søkelys for selv å bli brun, men fronter viktige saker kompromistløst på klubbens vegne.

Hans brede kontaktnett (har iallefall fått inntrykk av at han har et sådant) vil også bli viktig for en klubb som stort sett har funnet spillere via nettet, eller fordi de har lukter moss og har trønderdialekt.

For meg er dette en gledens dag, med en viss liten skepsisme som forhåpentligvis er som blåst bort, om noen små måneder.

Velkommen Morgan.


---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 03 jul 06, 23:28
Ser utelukkende positivt på dette

---------------------------

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 03 jul 06, 23:31
Uff, Nei.

Når det gjelder Morgan A, er han i allefall flink til å skape blest rundt egen person.

Dette er fra asken til ilden.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340