Husk meg
Brukernavn
Passord

Tromsø forsterker laget

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 09 jul 06, 09:56
Johnsen kan bli en av «Gutan»

Selv om han har funnet på litt mye tull som mange keeepere kan mener jeg dette er en god keeper..

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet

Slettet

Slettet

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 09 jul 06, 12:47
Ikke mot Rami når han spiller på sitt beste. Mener også Rami på det jevne er bedre enn Espen på sitt jevne.

2006: CL, RL, "the double"...

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 09 jul 06, 12:57
Espen Johnsen på sitt jevne er ikke akkurat bra altså...God på streken, katastrofe på alt annet...
Kunne greit vært 2 keeper i ffk, men da er jo poenget med å komme hit lik null, når han er 2 keeper i rbk også.

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 09 jul 06, 13:27
tror dere espen kan gå til tromsø da der er det en keeper som er på hans nivå eller bedre om han blir skade fri og det er jo Knut Borch.

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 09 jul 06, 14:12
Hvis han hadde stått som i glansdagene så hadde han danka ut Rami lett. Men pr.dags dato er nok Rami bedre.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til: 09 jul 06, 15:14
Dem fleste lagene blir styrket, vi har sålangt blitt svekket.......... Må si jeg setter mer og mer pris på at Morgan kommer........

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914