Husk meg
Brukernavn
Passord

Jeg må slutte å hate lag...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 09 jul 06, 23:25
Tidligere tråd fra meg ang. hvor mye jeg hater Italia... 

OG NÅ VINNER GJENGEN VM!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 09 jul 06, 23:32
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Tidligere tråd fra meg ang. hvor mye jeg hater Italia... 

OG NÅ VINNER GJENGEN VM!

Jeg fikk sympati for Italia så lenge publikum piper på de. Usportslig. Tyske publikummet har vært sånn under alle kampene sine. Hvis vi hadde begynt å gjøre det på Stadion i hver eneste kamp bare for å psyke ut spillerne, ja da hadde jeg sluttet å gå. Da hadde jeg mistet gleden av å gå på fotballkamp.

Og til sist. FOR ET MØKKAMESTERSKAP. Finalen var bare et speilbilde av hele mesterskapet. Intetsigende og dævt. Stillingskrig er gørrkjedelig å se på.

Gressvikslampen

A-lagspiller

Lagt til: 09 jul 06, 23:35
VMs desiderte høydepunkt var da Ji-Sung Park scorte på Frankrike. Arrogansen viste seg...

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 09 jul 06, 23:40
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Og til sist. FOR ET MØKKAMESTERSKAP. Finalen var bare et speilbilde av hele mesterskapet. Intetsigende og dævt. Stillingskrig er gørrkjedelig å se på.

Jeg synes det var en fantastisk underholdende og innholdsrik finale! Her kan man tydeligvis se en kamp med totalt forskjellige øyne...

Synes heller ikke VMet har vært så gørrkjedelig som du skriver. Lars Tjærnås på NRK oppsummerte vel akkurat VMet som det hvor det er spilt best fotball noensinne...

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 09 jul 06, 23:54
Tjaa, jeg har heiet på Italia hele veien og syntes det er flott at gutta vinner VM. Italia var bedre 1. omgang, mens Frankrike fikk en straffe som var billigere enn mormi. Pga marginer osv er det synd at ikke det sto 2-0 til Italia etter 90 minutter. Hadde straffeskuddet til Zidane vært 1cm høyere, hadde den aldri gått inn. Samtidig driter Zidane seg loddrett og vannrett ved å avslutte karrieren sin på den måten. En såpass rutinert spiller burde latt være. 

Ellers så er det med Frankrike at det er å score mål som gjelder i Fotball.. Også i VM-finaler.

---------------------------

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 10 jul 06, 00:07

100 % enig i at dette Vm`et har vært dårlig. Er faktisk veldig skuffa! Finalen var vel ikke så ille da...?

Deilig at Frankrike ikke vant. Og nå vet ikke jeg hvor billig mor`i er Martin_, men jeg mener den straffa er klar. 

Anyways... 4 år til neste gang

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til: 10 jul 06, 00:11
Det var en straffesituasjon litt seinere i kampen, som jeg mener Italias spiller helt klart river ned Frankrikespilleren (husker hverken navn eller tid), og det var etter min mening ti ganger mer straffe en straffen dem fikk etter syv minutter.

Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 10 jul 06, 01:23
samme her, må slutte å mislike lag jeg også, ihvertfall å si det høyt eller ofentlig på nettet...

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 10 jul 06, 01:27
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
samme her, må slutte å mislike lag jeg også, ihvertfall å si det høyt eller ofentlig på nettet...

Det gjør vel ikke no?

Jeg misliker Italia akkurat like mye nå, som jeg gjorde før de ble verdensmestre.

FFK på toppen i 2006

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 10 jul 06, 17:21
Når vi først snakker om VM og finalen: hva var det Zidane tenkte med? Han skuffet en hel fotballverden med den skallinga. For en tåpelig og uverdig måte å avslutte en så storslått fotballkarriere på!Også i VM-finalen også da!

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

Gressvikslampen

A-lagspiller

Lagt til: 10 jul 06, 18:58
Zidane er så mann at det gror hår inni nevene og på tenna hans...

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 10 jul 06, 19:13
Endret: 10 jul 06, 19:13
Opprinnelig postet av Scout
Når vi først snakker om VM og finalen: hva var det Zidane tenkte med? Han skuffet en hel fotballverden med den skallinga. For en tåpelig og uverdig måte å avslutte en så storslått fotballkarriere på!Også i VM-finalen også da!

Hvis det stemmer det som sto på  vg.no,at Marco Materazzi hadde kalt han for terrorist og at moren hans var en hore så hadde jeg skalla minst 5 ganger til!!!

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=122599

Hadde forresten håpet at De Rossi skulle grisebomme da han tok straffa,men den gang ei

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 10 jul 06, 21:18
Opprinnelig postet av GurrBass

Hvis det stemmer det som sto på  vg.no,at Marco Materazzi hadde kalt han for terrorist og at moren hans var en hore så hadde jeg skalla minst 5 ganger til!!!

Hadde forresten håpet at De Rossi skulle grisebomme da han tok straffa,men den gang ei

Og jeg hadde holdt han fast mens du skalla...

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 10 jul 06, 22:31
Opprinnelig postet av Olavesen

Og jeg hadde holdt han fast mens du skalla...

Slike uttalelser er selvsagt av et meget grovt kaliber, men som en såpass erfaren og stor fotballspiller burde slike kommentarer prelle av som vann på gåsa!

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 10 jul 06, 22:51
Er forsåvidt enig med deg Scout,men et sted går sikkert grensa for Zidane også..
Og i disse dager,så vil jeg tro at å bli kalt terrorist ikke er like morsomt som det var før!
Forresten synd at han skalla han i brøstet,skulle ha planta skallen midt mellom øya på`n!!

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 11 jul 06, 01:48
Er forsåvidt enig med deg Scout,men et sted går sikkert grensa for Zidane også..
Og i disse dager,så vil jeg tro at å bli kalt terrorist ikke er like morsomt som det var før!
Forresten synd at han skalla han i brøstet,skulle ha planta skallen midt mellom øya på`n!!

enig! Men slikt hører strengt talt ikke hjemme på en fotball bane, men utenfor stadion etter kampen skulle han blitt stanga minst fem ganger til, mens jeg holdt`n.... hehe

Jørn Moum

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Lagt til: 11 jul 06, 01:49
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Det gjør vel ikke no?

Jeg misliker Italia akkurat like mye nå, som jeg gjorde før de ble verdensmestre.

men jeg er overtroisk, italia hadde ikke vunnet vm hadde ikke jeg vært så stor i ikjeften før vm startet.....

(skal begynne å mislike england jeg nå, så kanskje fotballen kunne fått kommet seg hjem...  )

Jørn Moum

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914