Munnbruk
Det er tydelig at materazzi sa noe til Zizou som fikk Zizou til å "klikke". Hva er det med dommere og munnbruk? Er det mot Fifas reglement til å dømme spillere for munnbruk, med mindre det er mot dommeren? Eller er det at de ikke tør?
Dommeren hørte det kanskje ikke, men det er da en grunn til at Zizou gjorde det han gjorde. Her må Fifa bli strengere... Eneste hendelsen jeg husker der en spiller har fått kort pga munnbruk (som ikke var rettet mot dommeren eller hans avgjørelse) var da Lehmann klaget så forferdelig på sine medspillere...
Dommeren hørte det kanskje ikke, men det er da en grunn til at Zizou gjorde det han gjorde. Her må Fifa bli strengere... Eneste hendelsen jeg husker der en spiller har fått kort pga munnbruk (som ikke var rettet mot dommeren eller hans avgjørelse) var da Lehmann klaget så forferdelig på sine medspillere...
---------------------------
"Vær forandringen du vil se..."
Opprinnelig postet av FFKgutten
Det er tydelig at materazzi sa noe til Zizou som fikk Zizou til å "klikke". Hva er det med dommere og munnbruk? Er det mot Fifas reglement til å dømme spillere for munnbruk, med mindre det er mot dommeren? Eller er det at de ikke tør?
Det er ikke alltid dommerne er i stand til å få med seg hva som skjer mellom to spillere. Men jeg er rimelig sikker på at det ville bli utdelt MANGE kort per kamp dersom dommerne skulle ta alt som blir slengt av dritt mellom spillerne...
Jeg orker ikke lese reglementet for å se etter akkurat dette, men er rimelig sikker på at dommeren kan gi kort dersom en spiller gjør noe usportslig.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Hadde dommerne slått ned på alt av munnbruk så hadde det ikke kunnet bli spilt noen fotballkamper. Så de må nok se igjennom fingrene, og slå ned på det ekstreme.
uansett hva som han fra italia har sagt eller gjort så er det forsatt ikke lov å skalle ned folk... Jeg mener at her bør man være såppas klar i hode at en driter opp i det som blir sagt i kamp....
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Om du ser nøye på situasjonen i forkant til skallingen, ser du at Materazzi holder rundt Zidane. Zidane bryr seg ikke nevnverdig, og går vekk, samtidig som han snur seg og smiler til Materazzi. Zidane er en spiller jeg tror godtar det meste, men jeg forsvarer selfølgelig ikke skallingen hans for det. Men jeg mener at det er helt riktig å etterforske hva materazzi sa også, ettersom Zidane reagerte så kraftig som han gjorde. Skal noen straffes, bør det gå ut over begge og ikke bare en.. Regner med at de fleste her inne hadde reagert kraftig på ett utspill som går direkte på ett nært knyttet familiemedlemm.. Støtter Zidane i denne saken, helt til alt er kommet på bordet i hvertfall.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914