Forsterkninger på vei... Hørt det før??
---------------------------
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Opprinnelig postet av Patrioten
Lasse Staw kom inn og spilte en flott 2. omgang, men trener Knut Thorbjørn Eggen ser ikke bort fra at FFK vil prøve å hente en ny keeper.
– Vi får se an skaden til Shaaban, sier FFK-treneren. til 100% Fotball.
Hvis de prøver å hente en ny keeper,kan det da være snakk om Braathen i Kvik Halden???
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Opprinnelig postet av Culemart
Er det så lurt da? Braathen er vel like gammel som Staw tror jeg. Kan være litt risky å statse på to så unge keepere. Men tross alt, er du god nok er du gammel nok.
Med mindre Shaaban er ute for resten av sesongen vil Braathen og Staw være gode nok, mener jeg.
Hva med Elvestad og Magnussen? Er de gode nok til å gå inn på laget? Jeg har ikke sett juniorene i år og har absolutt ingen mulighet til å gjøre meg opp en mening utfra annet enn synsing...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
Ære være plankebyen!
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Har ikke Bråthen blitt Spartaspiller?tror ikke det spiller noen rolle, for etter det jeg har hørt tror jeg ffk kan henta han når dem ønsker det
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Har ikke Bråthen blitt Spartaspiller?
Det er aldeles korrekt
- sammen for Sarpsborg
- sammen for Sarpsborg
Opprinnelig postet av spartasupporter
Kan noen forsøke å forklare meg hvorfor Ringberg ble solgt? Den soleklart beste spissen dere har hatt siden det kom farger på bildene.
Artig spørsmål spartasupporter.
Men her i denne tråden er det vel snakk om forsterkninger.
Så får vi gråte noen Ringbergtårer når vi har forsterkningene på plass.
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
I et intervju på Radio F i dag, sa Frode Kværneng at det er hovedsponsoren våres som jobber med skaffe fram penger til spilleforsterninger.Ellers virket det på han at de hadde blitt enige med de aktuelle spillerne om kontraktene sine, men at finasieringen til eventullelt til å kjøpe de ut manglet, dette kunne ta fra 1-2 uker
Heia FFK
Costanza: Sløft er ikke ordet... det er helt forferdelig skuffende....flere av årskortplassene blir tomme for hver kamp som går og det er utrolig leit, takket være styret og deres treige arb. når det gjelder spillerkjøp
Heia FFK
Opprinnelig postet av sarpelesterII
FFK er i forhandlinger med Patrik Gerrbrand som spilte 20 kamper for Leicester i Championship sist sesong. Han er midtstopper/back, 25 år og har spilt u21 landskamper for Sverige.
Om dette er sant høres det definitivt veldig spennende ut!
Men jeg må innrømme at jeg blir litt skeptisk når du kommer med en slik påstand i ditt første innlegg her på forumet uten å henvise til noen kilder.
Og han kom jo til Leicester ifjor sommer.
Hvorfor skal de slippe ham etter bare ett år?
Men for all del...
Håper det du sier stemmer!
:-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914