Husk meg
Brukernavn
Passord

Start, et bunnlag å passe seg for?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05

Lagt til: 20 jul 06, 20:41
Jeg sitter i skrivende stund og ser på Start-Brann i cupen, og jeg blir ordentlig overrasket over at Start ligger der de ligger i Tippeligaen. De viser nærmest fjorårstakter mot nåværende serieleder Brann. Kanskje det var et trenerbytte Start virkelig trengte for å komme seg. Med tanke på hvor  FFK og Start ligger på TL-tabellen håper jeg ikke dette er representativt for Start, da vil det nemlig begynne å se skummelt ut for oss. Hvis de derimot kommer til å vise slike takter i TL, bør FFK også heve seg betraktelig på høsten, for Start ser neimen ikke ut som noe bunnlag nå.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 20 jul 06, 21:42
grøss og gru sier jeg.. se bare på viking.. taper vi der da spøker det veldig

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 21 jul 06, 00:00
Håper og tror at dette bare er trenerbytteeffekten (herlig ord!) som fungerer i et par kamper. Ofte så blir laget mye bedre i noen kamper etter et trenerbytte, men så går det tilbake til samme gamle leksa.

Fredd

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 21 jul 06, 00:56
Sånn som dette var det med Rosenborg i hel fjor også!!!
De vant en kamp,også var de plutselig tilbake på "gamle høyder"......Helt til neste kamp!!

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 21 jul 06, 23:37
Selvsagt skal man passe seg selv for bunnlag, bare se på hjemmekampen mot Ålesund i fjor....

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 22 jul 06, 01:33
Opprinnelig postet av Bob Page
Selvsagt skal man passe seg selv for bunnlag, bare se på hjemmekampen mot Ålesund i fjor....

akkurat som at alle de andre TL-laga må passe seg for bunnlaget FFK

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914