Husk meg
Brukernavn
Passord

Kampstart om sommeren.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 24 jul 06, 17:48
Syns kampene om sommeren burde begynne kl 20.00 fast for da er det ikke så varmt. På lynkampen syns jeg det var veldig varmt og jeg hadde litt problemer med å engasjere meg til å synge å hoie så mye jeg vanligvis gjør, men i går merket jeg at det var betydelig lettere/svalere å gjøre det en supporter på PH-feltet skal. Det merket jeg på resten av gjengen også.  Så på spillerene også når man sammenlikner kampen mot Bryne...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 24 jul 06, 22:46
Endret: 24 jul 06, 22:46
Opprinnelig postet av Bob Page
Syns kampene om sommeren burde begynne kl 20.00 fast for da er det ikke så varmt. På lynkampen syns jeg det var veldig varmt og jeg hadde litt problemer med å engasjere meg til å synge å hoie så mye jeg vanligvis gjør, men i går merket jeg at det var betydelig lettere/svalere å gjøre det en supporter på PH-feltet skal. Det merket jeg på resten av gjengen også.  Så på spillerene også når man sammenlikner kampen mot Bryne...

Der ser du hvor mye virkning det blir på gutta utpå der når vi gjør jobben våres. Mot Lyn var vi dårlige, og vi kunne vært tungen på vektskåla i den kampen. I stedenfor så tapte vi. Bare vi kan følge opp nå så.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 27 jul 06, 00:18
Aldri protetstert på det jeg, Rune, men poenget var at kampene burde begynne senere om sommeren når det er varmt...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914