Husk meg
Brukernavn
Passord

Høgmo 2 mnd. sykemeldt

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05

Lagt til: 27 jul 06, 11:44
Les her.
Det betyr at Rosenborg må spille nesten hele høstsesongen uten sin hovedtrener. Hvordan vil det påvirke Rosenborg? Det har jo vært mye styr de siste årene på trenesiden der nå, og når det endelig begynner å falle på plass, så blir han sykemeldt.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 27 jul 06, 14:12
han vil sikkert  slå følge meg normark og keiko 

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 27 jul 06, 14:17
dagbladet sin  overskrift  er rå    

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 27 jul 06, 14:58
De tåler ikke mye motgang  disse folka.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04

Lagt til: 27 jul 06, 17:01
Opprinnelig postet av keiko99
han vil sikkert  slå følge meg normark og keiko 

Synes da ikke dette er noe å klappe for, keiko

FFK på toppen i 2006

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 27 jul 06, 17:38
dagbladet sin  overskrift  er rå    

Dagbladets overskrift er noe av det styggeste og mest usmaklige jeg har sett på lenge. 

I denne tråden er du jaggumeg ute og sykler, keiko. Usmakelige kommentarer - både denne og det å applaudere Norlies og Normarks avskjeder, samt å håpe Høgmo går samme veien. 

Skammekroken neste. 

(Og nei, jeg tuller ikke...)

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 27 jul 06, 17:46
har jeg sagt jeg håpet.. syns du bør begrense dine utaleser

innvandrer

Juniorspiller

Lagt til: 27 jul 06, 17:51
"Han vil sikkert  slå følge meg normark.." etterfulgt av en klappende smiley kan vel ikke tolkes på så mange andre måter... kan det vel Keiko99?

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 27 jul 06, 18:54
Opprinnelig postet av innvandrer
"Han vil sikkert  slå følge meg normark.." etterfulgt av en klappende smiley kan vel ikke tolkes på så mange andre måter... kan det vel Keiko99?
jo da, men tolk det uten å tro at det er slik en tenker... mye kan tolkes uten at det bør luftes

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 27 jul 06, 18:57
Vedder på at Norlie tar over resten av sesongen for RBK

Heia FFK

innvandrer

Juniorspiller

Lagt til: 27 jul 06, 19:02
Opprinnelig postet av Lex
Hvis han ikke tar over Tromsø, da.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 27 jul 06, 19:56
Rösler fnyser av Høgmos sykemelding.. jeg støtter litt av det han sier der

I england er det mye værre en dette og der skjer det mere skjeldent at en sykmelder seg

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05

Lagt til: 27 jul 06, 21:19
Opprinnelig postet av innvandrer
Opprinnelig postet av Lex
Hvis han ikke tar over Tromsø, da.

Tviler på at Norlie går for tromsø...det var vel ikke langt unna at han ble RBK trener i fjor om jeg ikke husker feil..de var 1-2 dager for sent ute og da hadde han tatt nye år med start

Heia FFK

svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06

Lagt til: 28 jul 06, 11:16
Endret: 28 jul 06, 11:17
Det blir ingen ny trener i RBK pga PMH sin sykemelding. RBK kan ikke ansette noen i hans sted så lenge han er sykemeldt. Knut Tørum tar over som hovedtrener i denne perioden, med Trond Henriksen som assistent. På kort sikt tror jeg ikke dette vil ha noen konsekvenser for RBK, da det er spillerne som må ta seg selv i nakken og prestere.

Og til deg keiko, spar deg for de flåsete innleggene dine, mannen har fått en diagnose av legen sin, respekter denne eller hold kjeft!

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04

Lagt til: 28 jul 06, 12:43
Opprinnelig postet av svartoghvit
Og til deg keiko, spar deg for de flåsete innleggene dine, mannen har fått en diagnose av legen sin, respekter denne eller hold kjeft!

godt sagt - men kanskje enda bedre: respekter denne OG hold kjeft!

2006: CL, RL, "the double"...

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 28 jul 06, 16:14
En diagnose dere supportere har påført mannen. Laget deres ligger jo på 4 plass, likevel syter dere som noen unger som ikke får viljen sin. Nei, kom dere ned på jorda og innse at Rosenborg sin storhetstid er over for denne gang.  Og det med trenerbytte, Ola By Rise vant tippeligaen med Rosenborg. Likevel fikk han sparken... Hva for slags mentalitet er dette ? Nei, tror dere trenger et par sesonger i 1. div for å kjøle dere ned litt....

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...

svartoghvit

Juniorspiller

Lagt til: 28 jul 06, 16:49
Opprinnelig postet av Bob Page
En diagnose dere supportere har påført mannen. Laget deres ligger jo på 4 plass, likevel syter dere som noen unger som ikke får viljen sin. Nei, kom dere ned på jorda og innse at Rosenborg sin storhetstid er over for denne gang.  Og det med trenerbytte, Ola By Rise vant tippeligaen med Rosenborg. Likevel fikk han sparken... Hva for slags mentalitet er dette ? Nei, tror dere trenger et par sesonger i 1. div for å kjøle dere ned litt....

Tror ikke du bare kan skylde på oss supportere, men på en ukultur som hersker på brakka, samt at PMH har hatt to jobber å stri med og ikke minst media. Mannen har gjort enormt mye for å forbedre RBK som klubb utenfor banen, men møter mye hån og lite forståelse for de grepene han har gjort, både internt og eksternt. Synes det står respekt av det han har gjort nå, helse og familie går foran RBK, har ingen problemer med å forstå dette.
RBK sine problemer på banen er en annen sak, der har han ikke vært like heldig. Men med de krav som stilles til resultater i RBK er det ikke lett å få forståelse for at det tar tid å snu den negative trenden som har vedvart noen år nå, men han har fremstått på en lite heldig måte i media, den må han ta! Det vi ser i RBK i dag startet ikke i fjor, men allerede rundt årtusenskiftet. RBK fikk en liten oppsving under han dimlingen som trener landslaget, men ha stakk jo fra forpliktelsene sine da NFF kom og lokket med det de kaller et landslag (ja, jeg liker ikke Hareide). 
Ola ble meget urettferdig sparket, da kom ukulturen og det elendige lederskapet til syne for første gang. Å gi Perry jobben var som å pisse i buksa fordi er kaldt. Mannen var dømt til å mislykkes, med null respekt i spillergruppa og mediauhyret som skapte konflikter ut av ingenting.
Spillerstallen til RBK er overvurdert, det er en rekke spillere som ikke yter maks, hverken på kamper og trening. Disse må vekk og det må bygges ett nytt lag. Dette vil ta tid, men det virker desverre som om trenerene ikke får den tiden i klubben min. Jeg har ingen problemer med å innrømme at det skal mye til å gjenskape den suksessen RBK har hatt, tror aldri det vil skje igjen at en klubb vinner 13 år på rad.
Tror at vi er tilbake igjen om en eller to sesonger, men at vi skulle rykke ned i år ser jeg ikke. 
Tror kanskje du bør bekymre deg mer for ditt eget lag i så måte!Håper ikke dere rykker ned, da jeg synes det er greit å kunne sykle til i hvert fall en bortekamp i året.

ROSENBORG! STOLT FORTID; STOR FREMTID!

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 28 jul 06, 18:25
Opprinnelig postet av svartoghvit
Det blir ingen ny trener i RBK pga PMH sin sykemelding. RBK kan ikke ansette noen i hans sted så lenge han er sykemeldt. Knut Tørum tar over som hovedtrener i denne perioden, med Trond Henriksen som assistent. På kort sikt tror jeg ikke dette vil ha noen konsekvenser for RBK, da det er spillerne som må ta seg selv i nakken og prestere.

tenk i ikke tåle mere press en det dere da.. Hæ X landslagstrener og hele greia.. det er derfor dette blir så utrolig lattlig...

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06

Lagt til: 28 jul 06, 18:44

Jøss, en nøktern RBK-supporter, utrolig . Uansett så er vi ganske så enige... Hareide ble vel lova mer i lønn, og da syns  jeg det er forstålig at han stikker... Slik er det bare, penga rår, men jeg er enig at landslaget suger hestemøkk for tiden... Det med 1 div var bare en spøk. Selvsagt rykker de ikke ned i år. ( selv om det var nære på i fjor, sett med RBK-briller...). Vi invier nok nye stadion i tippeligaen skal du se. Virker som om styre i FFK er i ferd med å komme seg opp fra 2. div til tippeligaen, 3-4 år etter klubben.....

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til: 28 jul 06, 18:49
Lurer på hva som vil skje om Tørum gjør en bedre jobb enn Høgmo!?!?  hehe

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

svartoghvit

Juniorspiller

Lagt til: 28 jul 06, 21:22
Opprinnelig postet av Bob Page

Jøss, en nøktern RBK-supporter, utrolig . Uansett så er vi ganske så enige... Hareide ble vel lova mer i lønn, og da syns  jeg det er forstålig at han stikker... Slik er det bare, penga rår, men jeg er enig at landslaget suger hestemøkk for tiden... Det med 1 div var bare en spøk. Selvsagt rykker de ikke ned i år. ( selv om det var nære på i fjor, sett med RBK-briller...). Vi invier nok nye stadion i tippeligaen skal du se. Virker som om styre i FFK er i ferd med å komme seg opp fra 2. div til tippeligaen, 3-4 år etter klubben.....

Finnes nøkterne supportere hos oss også, vi er et ganske sindig folkeslag, ikke så ulikt folk i Fredrikstad!

svartoghvit

Juniorspiller

Lagt til: 28 jul 06, 21:24
Opprinnelig postet av GurrBass
Lurer på hva som vil skje om Tørum gjør en bedre jobb enn Høgmo!?!?  hehe

Høgmo får tilbake jobben sin når han er friskmeldt, så enkelt er det. kanskje han blir sparket oppover i i systemet etter sesongslutt! Det hadde vært noe, skvisa ut Bratseth, juhu!

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914