Husk meg
Brukernavn
Passord

Elendige Manchester Utd.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 28 jul 06, 01:00
Endret: 28 jul 06, 01:01

Hva driver de med i min andre klubb nå?! Vet at det har vært diskutert her tidligere om Sir Alex og om han bør kjenne sin besøkelsestid og alt der, så det skal jeg ikke ta opp i særlig stor grad.

MEN den utroooolig lange saken om hvor Ruud Van Nistelrooy skal spille neste sesong har versert i mediene en stund nå, og i følge nettavisen(http://www.nettavisen.no/sport/pl/manutd/article695029.ece) er det nå altså klart at han drar til Madrid. Greit nok, siden det har blitt som det har blitt...

MEN(igjen) for kun kort tid siden gikk SAF ut og sa: "Vi selger ikke Ruud for småpenger"  (http://www.nettavisen.no/sport/pl/manutd/article694334.ece) og sammenligner Ruud med Shevsjenko(lik alder, omtrentlig lik scoringsrate i både hjemlig liga og i europeisk sammenheng) og sier samtidig at han er blant de beste spissene i både Premier League og I Europa, og sammenligner igjen med Sheva.

Så kommer nyheten, Ruud går til Real Madrid for 15 mill. euro, nøyaktig en tredjedel av hva Chelsea betalte for nevnte AS. Hva tenker de på?! Er han så uønsket likevel at han må vekk for enhver pris siden han har røket uklar med SAF? Har vi ikke hørt denne historien før? Jeg nevner spillere i fleng; Hughes, Ince, Kanchelskis, Stam, Beckham, Keane... Har det nå en gang for alle tippet over for den gamle skotten? Viser det seg nå at en mann og hans meninger teller mer enn klubben?

Snakk om å skyte seg selv i foten, selge mannen som har en målstatistikk som veldig få andre kan vise til!

En frustrert og oppgitt supporter som har mistet en av sine favoritter(men som likevel gleder seg til ligastart!) sier takk for seg!

---------------------------

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 28 jul 06, 02:19
haha. er såå glad for at jeg ikke  er United fan lengre... ja, var faktisk det før. ble det i 1987, men nå  gir jeg faen....

FFK for alle penga

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 28 jul 06, 07:38
Opprinnelig postet av danieltr

Så kommer nyheten, Ruud går til Real Madrid for 15 mill. euro, nøyaktig en tredjedel av hva Chelsea betalte for nevnte AS. Hva tenker de på?!  

Saken er vel enkelt og greit at Chelsea ALLTID betaler 3 ganger så mye for alle spillerne de kjøper - se bare på hva de betalte for vår alles kjære Jon-Obi Mikel....   Hva Chelsea betaler er irrelevant i forhold til resten av fotballverden. Hvis du ser bort fra Chelsea har vel kanskje Real fått Ruud LITT billig... Men ikke veldig mye for billig.

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 28 jul 06, 10:09
Det var ingen som ville gi mer for han, og da var det best å selge han for det de fikk! Van Nistelrooy ønska seg vekk, og var ikke lenger så veldig populær hos Sir Alex, og da er det beste at han dro. Trur ikke han hadde dunka inn mål for United i år. Det viktigste som spiss er selvtillit og tillit fra treneren, trur nok ikke Van Nistelrooy hadde hatt noen av døm delene hvis han hadde valgt å bli. Derfor var det et helt riktig valg å selge han for 15 mill Euro!

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04

Lagt til: 28 jul 06, 14:32
Vanskelig å si hva Ferguson tenker....men jeg har fortsatt troa på ham!Og idag skal visst Carrick bli presentert som ny united spiller!

PÅL

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 28 jul 06, 15:29

Ruud er en av mine favorittspillere, men man tvinger ikke spillere til å være om de ikke vil. Han hadde helt sikkert fortsatt å banke inn mål i United. Spørs om han får nok spilletid til å markere seg der nede.

Synes heller ikke man kan sammenlikne Schevscehnko`s (herregud, det må jo være feil staving) overgang til Chelsea, med Ruud til Real. 15 millioner pund er ikke lite penger, selv for gode spillere...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 31 jul 06, 21:21
Patrick Vieira lukker ikke døren helt for Manchester United-spill.

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til: 01 aug 06, 22:42
Han bestemte seg for Inter http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/01/472759.html. United utsatte en pressekonferanse i dag, så forhåpentligvis blir en stjernespiller presentert i morra

"Vær forandringen du vil se..."

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 02 aug 06, 19:23
Opprinnelig postet av FFKgutten
Han bestemte seg for Inter http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/01/472759.html. United utsatte en pressekonferanse i dag, så forhåpentligvis blir en stjernespiller presentert i morra
ja håper det...

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 02 aug 06, 19:26
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av FFKgutten
ja håper det...

Det blei ikke presentert noen ny storspiller. Kun Carrick som forventa!

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til: 02 aug 06, 21:41
United bør egentlig etter min mening hente inn ny midtstopper, ny høyre back, ny (offensiv) midtbane.. Om vi virkelig kommer til å savne Nistelrooy, eller om Saha klarer å fylle rommet skal være uvitende, men en ny spiss bør osgå vurderes..

Spillerne de har er bra, men jeg føler ikke det er bra nok til å vinne PL eller CL. Alle United fans håper klubben skal gå igjennom nye gullår- som på 90 talllet, men da mener jeg laget må forsterkes ytterligere...

"Vær forandringen du vil se..."

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 03 aug 06, 13:15
vi sikra oss en ny midtbane da,, på TV2 tekst tv står det : Marcos Senna fra villareeal.. Han skrev unner en 3 år kontrakt

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 03 aug 06, 17:04
Opprinnelig postet av keiko99
vi sikra oss en ny midtbane da,, på TV2 tekst tv står det : Marcos Senna fra villareeal.. Han skrev unner en 3 år kontrakt

Det er bra. Har vært aktuell lenge, og er sikkert en god forsterkning!

matkri

Juniorspiller
Ble medlem: 11 jul 06

Lagt til: 03 aug 06, 17:41

Manu har tapa seg de siste årene, og kommer til å falle lenger ned på tabellen i sessongen som kommer! Tipper de på en 4 - 5 plass. Det er for mye inntriger i klubben! 

1. Chelsea

2. Liverpool

3. Arsenal

4. Newcastle

5 . United/ Tottenham

Liverpool er uansett bedre enn United

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 04 aug 06, 22:03
se opp for sunny boy  

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 04 aug 06, 22:38
Som United-fan håper jeg for guds skjyld ikke at Solskjær får mer spilletid. Skal man konkurrere med Chelsea og Arsenal er han rett og slett ikke god nok lenger. :)

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til: 05 aug 06, 08:41
Opprinnelig postet av Olavesen
Som United-fan håper jeg for guds skjyld ikke at Solskjær får mer spilletid. Skal man konkurrere med Chelsea og Arsenal er han rett og slett ikke god nok lenger. :)

Det er sikkert derfor han har scoret flest mål for united under sesongoppkjøringa - fordi han ikke er god nok.  Det Man U mangler er en midtbane som borger for like mange mål som f.eks. Chelsea...  

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

ffkmufc

Landslagsspiller

Lagt til: 05 aug 06, 08:49
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Olavesen

Det er sikkert derfor han har scoret flest mål for united under sesongoppkjøringa - fordi han ikke er god nok.  Det Man U mangler er en midtbane som borger for like mange mål som f.eks. Chelsea...  

Scholes har altid vært en sånn type. Men han var skada i fjor og det tapte united mange poeng på! I år er han tilbake og kan bety mange mål ekstra for united!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914