Vålerenga i CL
Herregud.. Denne kampen er jo kjedelig, Enga klarer ingenting. Slår bare fortidlige og upresise innlegg som er mat for midtstopperne til tsjekkerne. Og Dos Santos da, årets miss...
---------------------------
"Vær forandringen du vil se..."
Jeg blir så slapp. Hvorfor bruker de ikke Sørensen fra start? Han er etter min mening deres beste spiss..
Der scorte dem andre og..
Der scorte dem andre og..
Dette var en test, en mislykket sådan, ho ho! Klarer bare ikke å la være. Synd for norsk fotball, men akk så begredelig for Oslo fotballen, virkelig i støtet i Europa cupene for tiden, både resultatmessig og med publikumstall. Nei, vi får vel skjerpe oss og ta tilbake tronen fortere enn svint, så det blir litt dreis på dette igjen!
Trofast kvit og svart te døden tar mæ...
ha ha, vif driter seg ut av europa! Herlig! gleder meg vilt at vif feiler!!!!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Hehe... Det er alltid morsomt når Enga taper, nesten like morsomt som LSK gjør det... Men dette er jo dårlig for norsk fotball. Jeg vet ikke helt, men tror de kommer til UEFA cupen. Håper noen norske lag gjør det bra der (er ikke Start videre?!?)...
Det som jeg syntes var morsomt,var at VIF trodde dette ville bli plankekjøring og at de ville cruise seg videre til 3 runde!!!
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914