Dagfinn Enerly snakker ut på TV2
Snakker ut etter ulykken
Knappe ti måneder etter ulykken på fotballbanen, forteller Dagfinn Enerly om sitt nye liv.
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060803/FFK/60803006/1009
---------------------------
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av SirLion
Pokker, noen som kan ta opp programmet for meg? Jeg sitter på toget til Tynset jeg da, når det programmet går
Programmet går i reprise den påfølgende lørdagen på formiddagen en gang... Mulig du har muligheten til å se det da?
Opprinnelig postet av Plankekæll
Pokker, noen som kan ta opp programmet for meg? Jeg sitter på toget til Tynset jeg da, når det programmet går
Programmet går i reprise den påfølgende lørdagen på formiddagen en gang... Mulig du har muligheten til å se det da?
Det får jeg nok gjort da ja, reiser ikke hjem før på søndag, så kan se det med dama mi da
Opprinnelig postet av JH382
Når da sa dere ?17/8 kl: 20.00
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Opprinnelig postet av Costanza
Dere har også muligheten til å se noen klipp fra intervjuet/samtalen mellom Enery og Steinsland i TV2-nyhetene 22.15 i kveld.
Nyheter kl 22.15? Noe nytt tv2 har begynt med?? eller var det 23.15 du mente Costanza?
Opprinnelig postet av Costanza
Dere har også muligheten til å se noen klipp fra intervjuet/samtalen mellom Enery og Steinsland i TV2-nyhetene 22.15 i kveld.
Nyheter kl 22.15? Noe nytt tv2 har begynt med?? eller var det 23.15 du mente Costanza?
Jeg mente 22.15. Dette er selvsagt pga landskampen mellom Norge og Brasil.
Heia Dagfinn
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Gruer meg til programmet i kveld og i hvertfall til kampen den 30. Tror det blir mye tårer den dagen.
Ønsker igjen Dagfinn og hans familie alt godt i framtiden og håper at Dagfinn får et godt liv fremover.
Leve Godset og FFK
Opprinnelig postet av Konnerud
Noen som så programmet? Jeg glemte alt jeg...
Veldig trist program. kanskje det tristeste programmet jeg har sett noen gang.. begynte nesten og grine..
utrolig for en kar enerly er .. stå på nå enerly:D
Fredrikstad for alltid!!
Veldig sterkt var det!!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Er det mange som skal på seminaret hans?? Jeg har meldt meg på nå, men jeg er redd det ikke er mer plasser... Noen som vet?
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
God bedring videre Dagfinn!
Satt med en klump i halsen hele tiden,utrolig sterkt...
Det positive er at han fortsatt har humoren og humøret... Gleder meg stort til kampen
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Sterkt og rørende. Imponert over Dagfinns holdniger, mannen er en fighter.
Marching on together!
Fy søren så gripende.
Stå på Enerly !
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
et flott program! Ble rørt til tårer ved flere anledninger. Gutten smiler tappert og viser for hele norge hvor viktige slike småting som å kunne spise selv er! legge en brødskive på hånda, løfte den mot ansiktet å spise selv! gripende!
Og jeg må si at han har en fantastisk kone, som stiller opp hele tiden! flott å se!
God bedring videre Dagfinn!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Rørende intervju, det trilla et par tårer, gitt.
Han viser en mental styrke det er umulig å forstå, mange i en tilsvarende situasjon hadde nok gitt opp og gått over til et mer apatisk liv.
Håper du etterhvert får campingvogna di, Dagfinn - og en haug med unger atpåtil.
Og til personen som satte opp videolinken - du er enn sann Engel!
-exit body, exit mind-
Enerly beviser alt han stod for som fotballspiller også. Håper mannen kan få en stilling i FFK.. Han kommer alltid til å være en gledespreder og en motivator. Tror alle som er i klubben, og alle som kommer i fremtiden respekterer denne mannen og vil ta alt han sier/forteller til seg. Han sitter med erfaringer få andre spillere i Norge gjør.
Du kommer alltid til å være kaptein i våre øyne Dagfinn.
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Enerly har flytte hjem
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060825/FFK/108250029/1017/AKTUELT
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914