Husk meg
Brukernavn
Passord

Nedrykkstriden

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til: 13 aug 06, 22:43
Ja.. Dette er kanskje mer aktuelt enn noensinne, hvem rykker ned? Selv tror jeg FFK overlever (benekter ikke at vi kanskje skal spille kvalik), men jeg tror Molde og kanskje litt overraskende Sandefjord rykker rett ned. Ellers tror jeg vi må kjempe med HamKam og Viking om sikker plass. Jeg tror Lyn og Tromsø kommer forholdsvis godt ut av det...

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 13 aug 06, 22:44
Tromsø med seier på bortebane, Steinar Nilsen inn som hovedtrener og Rushfeld & Årst på topp. Er nesten overbevist om at de kommer inn i en flytsone nå og ikke rykker rett ned. Dårligst kvalik.

Håpet er at Sandefjord rakner, samt at Ham-Kam og Molde fortsetter å være veldig ujevne og tape flere poeng enn de vinner. Viking har jeg tidligere lansert som "for gode til å rykke ned", men det er selvsagt bare sprøyt. De har mange gode spillere på papiret, men på banen imponerer de meg ytterst sjeldent. Det er heller ikke til deres fordel at klubben, ledelsen og spillerne neppe er mentalt forberedt på nedrykningsstrid, slik som de andre klubbene nede i sumpa nok er i mye større grad.

Likevel har jeg fortsatt vanskelig for å tro at Viking går direkte ned til 1. divisjon.

Jeg satser på at Ham-Kam og Molde går ned. Sandefjord tar kvalik. Og vi overlever...

... det er hvert fall det jeg håper

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til: 13 aug 06, 22:48
Endret: 13 aug 06, 22:48
HamKam er veldig ustabile, men de kan komme godt ut av det. Slo Brann 4-0 hjemme, og om de har slik flaks overlever de. Sandefjord syns jeg ingenting om. Har ikke sett de spille utenom mot FFK (har heller ikke kjennskap til mannskapet), men jeg tror ikke de er bra nok. Arnar Førsund syns jeg i hvertfall ingenting om. "BB" mot FFK? LOL... Eneste han gjorde var å skape frispark ved å ty til ulovlige midler mot Brian West...

EDIT: Hvordan klarte du å svare så fort?

"Vær forandringen du vil se..."

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 13 aug 06, 22:57
Opprinnelig postet av Costanza
Tromsø med seier på bortebane, Steinar Nilsen inn som hovedtrener og Rushfeld & Årst på topp. Er nesten overbevist om at de kommer inn i en flytsone nå og ikke rykker rett ned. Dårligst kvalik.

Håpet er at Sandefjord rakner, samt at Ham-Kam og Molde fortsetter å være veldig ujevne og tape flere poeng enn de vinner. Viking har jeg tidligere lansert som "for gode til å rykke ned", men det er selvsagt bare sprøyt. De har mange gode spillere på papiret, men på banen imponerer de meg ytterst sjeldent. Det er heller ikke til deres fordel at klubben, ledelsen og spillerne neppe er mentalt forberedt på nedrykningsstrid, slik som de andre klubbene nede i sumpa nok er i mye større grad.

Likevel har jeg fortsatt vanskelig for å tro at Viking går direkte ned til 1. divisjon.

Jeg satser på at Ham-Kam og Molde går ned. Sandefjord tar kvalik. Og vi overlever...

... det er hvert fall det jeg håper

Håper virkelig du er sannspådd, for dette her tærer virkelig på.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 14 aug 06, 10:09
dette kommer til å bli vanvittig jevnt.. Det som bekymrer litt nå er at målforskjellen til FFK suger maks.. Hvis en ser på Hamkam så har de t.o.m +1.. Det er veldig viktig at nullen må holdes mange ganger på stadion utover høsten, for jeg tror det vil avgjøres med målforskjellen..

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914