Vålerenga - FFK (kvartfinale NM)
---------------------------
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av FFK1903
Fra Dagbladets artikkel om kampen:
"Totalt vant laget fra Plankebyen skuddstatistikken 22-8, og tok en meget fortjent seier."
Skuddvillige gitt!
Ahhhh! Og det er virkelig noe jeg har etterlyst denne sesongen! Skuddvilligheten var visst på plass i dag.
Er det noen som har tatt opp kampen? Har desverre ingen opptaksmulighet om dagen. :(
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Eliot: Må nok si at jeg forsatt stiller spørsmålstegn til hvorfor Toth spiller..
Hvem er Eliot? Og hvis Eliot lurer på hvorfor Toth spiller er vel to mål svar godt nok? Hva f__n forlanger du mer av en spiss?
Vi virket meget solide i alle ledd i dag ;)
Bare å ønske guttæne lykke til i semien....
-- loopy --
HÆRLIIIIIG....HELT RÅTTTTT....JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...
NÅ BLITR DET FEST.......SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅLLL
Heia FFK
Dette var meget godt. Kanskje det løsner litt på bortebane. Uavgjort mot LSK og seier mot VIF.
Håper Start taper nå. Ble plutselig en tur på byen i Kristiansand etter seieren.
Fredd
Var gøyal kamp å være på! Var voldsomt trøkk blant FFK Supporterene!
Sandefjord eller Follo nå takk i semien!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
www.dagbladet.no/sport/2006/08/19/474388.html
Opprinnelig postet av denialsander
Eliot: Må nok si at jeg forsatt stiller spørsmålstegn til hvorfor Toth spiller..
Hvem er Eliot? Og hvis Eliot lurer på hvorfor Toth spiller er vel to mål svar godt nok? Hva f__n forlanger du mer av en spiss?
Han som skrev 2 innlegg over meg het Eliot.
Greit han scorer 2 mål, men der kunne vel de fleste scoret.. En spiss må orke å jobbe, kunne skyte og vinne dueller.. Han må lære seg at når han er på 16 meteren kan han skyte, ikke bare drive med den flickingen! Innsaten hans i dag var helt grei.. Må si jeg gleder meg til det kommer en erstatter for Mr.Flick..
Han gjorde mye dumt i dag også, men nå må vi ikke ta fokuset vekk fra en meget bra kamp:-D
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av denialsander
Han som skrev 2 innlegg over meg het Eliot.
Greit han scorer 2 mål, men der kunne vel de fleste scoret.. En spiss må orke å jobbe, kunne skyte og vinne dueller.. Han må lære seg at når han er på 16 meteren kan han skyte, ikke bare drive med den flickingen! Innsaten hans i dag var helt grei.. Må si jeg gleder meg til det kommer en erstatter for Mr.Flick..
Han gjorde mye dumt i dag også, men nå må vi ikke ta fokuset vekk fra en meget bra kamp:-D
Achså! Jeg gikk av en eller annen glipp av Eilots innlegg. Like greit, kanskje. Jeg vil heller ha en spiss som gjør mye rart hele kampen igjennom og som scorer to mål - enn en som briljerer hele kampen uten hverken å score mål eller levere målgivende...
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Jeg har aldri sett at Vålerenga har blitt rundspilt etter alle kunstens regler på Ullevaal!! Nå så vi egentlig hva som bor i laget våres!!!
Alt fungerte idag!!
Er meget positive til Multaharju og Gerrbrand..
Så imorra så får vi håpe på et lag som kan trekke en del folk (hvis det blir på stadion)..
Blir det trekt om hjemme/bortekamper i semi`n også??
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
Ære være Plankebyen
"Vær forandringen du vil se..."
Opprinnelig postet av Per Egil
Det står på flere nettsteder at FFK mest sannsynlig får hjemmekamp i semifinalen. Men hvem som får hjemme/bortebane i semifinalene i NM blir da vitterlig trukket? Eller tar jeg feil?
Det trekkes hjemme/borte i semifinalen.
Det mest optimale,hadde vært vinneren av Follo-Sandefjord kampen....
Follo på stadion hadde jo vært knall
FFK,klubben i mitt hjerte :-)
veldig bra kamp.. deilig å slå enga 3-0:D
Follo hadde ikke gjort noe nei..:D
Fredrikstad for alltid!!
"Vær forandringen du vil se..."
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Olavesen
Det glemte jeg også å ta med: Plankehaugen var fenomenale, ihvertfall virket det sånn på tv.hæ ? du ikke ta i.. Jeg satt å så akkurat samme kamp som deg og dem var ikke noe fenomenale som du skal ha det til. En sang dem dro som jeg en gang ikke hørte hva dem sang om var da folk sto og slo seg baken. Kan si bra, men ikke mer
Keiko, keiko, keiko..... Du skulle vært med oss og klappa deg på rompa selv........... He he he
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914