Husk meg
Brukernavn
Passord

Henger ut enkeltpersoner

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 15 aug 06, 10:11

Er det ikke på tide at mod tar ansvar og utestenger de som henger ut enkeltpersoner her inne se trådene Plankehaugen er ræva og under innleget til ajg .

Syns det blir litt mye at en som ikke går ut med sitt fulle navn henger ut enkelpersoner med fult navn nå må dere foreta dere noe

Hilsen

Roy Nilsen

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


jt

Knøttespiller

Ble medlem: 29 aug 03
Innlegg: 45

Lagt til: 15 aug 06, 10:27

Helt enig

Synes det er for mye negativ fokusering i denne tråden, Om noen er veldig misfornøyde så synes jeg de skal ta kontakt med plankehaugen og bidra litt selv i stedet for og rakke ned på andre.

Skjerp dere

---------------------------

I år er det FFK år


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 15 aug 06, 11:11
I en diskusjon som går på Plankehaugen og styret, synes jeg det blir unaturlig om ikke noen sentrale navn nevnes. Det får man nesten tåle når man har et slikt verv. Hvis det blir direkte ufint og mobbing, kan vi selvsagt gjøre noe med det, men synes faktisk ikke det som er blitt skrevet til nå er så ille. Da er det ofte langt værre det som skrives om navngitte spillere og ledere i FFK - og der har vi også slettet en god del. Men det må være lov å nevne navn, både i positive og negative ordlag her. Det er tross at et diskusjonsforum. De fleste som nevnes i denne tråden er jo også registererte medlemer på dette forumet og kan derfor svare for seg.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 15 aug 06, 12:32
Er hvertfall tydelig at folk i PH-styret ikke tåler kritikk. Til ffkerkonge: Kom heller med et svar inne på PH-tråden i stedet for å løpe til onkel costanza og sladre! når man sitter i slike verv som både du og dine venner i styret gjør, så må dere tåle at det diskuteres hvorvidt dere har noe i slike posisjoner å gjøre, så lenge dere ikke gjør jobben deres!

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!


Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 17 aug 06, 17:53

Da håper jeg at du kommer deg inn i styret til neste år da, og kan gjøre en mye bedre jobb enn det du mener dagens styre gjør!!

Syns alle prater om hvor dårlig styret i PH er, men når det kommer til saken, så er det sikkert ikke så mange her som hadde giddi å sitti i styret sjøl!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 aug 06, 17:57
Opprinnelig postet av Marie

Da håper jeg at du kommer deg inn i styret til neste år da, og kan gjøre en mye bedre jobb enn det du mener dagens styre gjør!!

Syns alle prater om hvor dårlig styret i PH er, men når det kommer til saken, så er det sikkert ikke så mange her som hadde giddi å sitti i styret sjøl!



Organisasjonsmessig funker styret bra, men på PL-feltet har de dalt i likhet med resten av feltet. Det er det mange etterlyser, mer engasjement fra de som egentlig skal stå fram som et godt eksempel.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340