Husk meg
Brukernavn
Passord

Norge-Brasil

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til: 16 aug 06, 23:36
Kom meg nettopp hjem fra Ullevål hvor jeg observerte en rar fotballkamp. Brasil åpna like tamt som i VM, og skulle ikke tro de lærte noe i Tyskland.  Mens Norge, som er på hjemmebane spilte brukbart (tildem og være) til tider, selv om det ikke var noe oppløftende der heller! Meeen, det som plager meg og som jeg bare må snakke om er  Hareides bruk av spillermatriale! Her sitter Daniel Bråten og ser 88 minutter av en fotballkamp, når han burde vært ute der og skapt enda mere fart og styrke etter pause! Og jeg er vel kanskje ikke største fan av Årst. Spør du meg så er han en spiller som skorer mye mål for TROMSØ, hvor ingen vet hvorfor! Og på landslaget har han ikke gjort noen ting. Allikevel settes han på, og hvor? Jo på venstre ving! Det er da jeg blir et stort spørsmålstegn. Noen som ikke deler min oppfatning her? Hvordan er andres syn på landskampen ellers?

FFKMats

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til: 17 aug 06, 00:54
Helt enig, satt og venta på bråten i 40 min. Mener helt klart han kunne skapt liv og røre. Med han rett vendt er han en pest og plage for en hver midtstopper, uansett klasse.. Samtidig syntes jeg også Hagen viser sin virkelige mangel på spilleforståelde, han klarte ikke og følge opp det raske spillet til Brasil. Hadde dog en god takling. SAmt Martin Andresen iste at han kun er en god spiller i TL, maken til malplasert type, mangel på fart overblikk og passnings kvalitet, dette virkelig syns på internasjonalt nivå. Ellers så fungerte kampen for reste veldig bra, imponert over Strømstad, Hæstad og Solskjær. Strømstad kan sørge for at Norge får en høyere side som kan fundere bare de har en back som kan gå til linja, noe Rambekk aldri kommer til å klare på det nivået. 

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 17 aug 06, 06:46

Syns det var en brukbar kamp av Norge jeg!

Solskjær hadde et bra comeback, synd brassesparket ikke gikk inn! Myhre viste igjen at han er nordens beste keeper! (Sorry Rami)

Det negative er at Martin Andresen ikke klarer å stå fram som den ballfordeleren han skal væra. Syns han er for dårlig på landslaget! Og Carew fikk det heller ikke helt til i går, men han blir vel uansett viktig i kvalliken!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914