Amerikanske ligaen (MLS)
Cunningham var passningslegger i natt til Real Salt lake sin seier over Columbus Crew! Dette var jo klubben til West og Cunningham før.
Men det var glisent på tribunen!
Man kan se høydepunkter fra kampen i natt her! http://real.saltlake.mlsnet.com/MLS/rsl/ Gå på highlights under bilde!
Kanksje FFK kan vurdere noen fra denne ligaen når neste vindu på overgangsfronten åpner.
Hvertfall Cunningham!!
---------------------------
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av FFK1903
Rosenborg hadde vist lyst på spilleren som ble kåret til beste midtstopper i fjor, og la inn bud på $ 850 000 og fikk nei. Angrepsspillere pleier å være dyrere, så det spørs hva Cunningham kommer til å koste da... Vel, vi får nøye oss med Freddy Adu til så lenge, om han ikke er så veldig god, så er det vel bare å selge han til Chelsea.
Tilbudet var ikke på 850 000 dollar, men www.fxt.no/tippeligaen/rosenborg/article712883.ece
Ah, 750 000 dollar da
Det skulle bli sånn cirka 4.824.000 kroner (ifølge dinside.no i hvert fall), noe som er det vi har å rutte med til spillerkjøp. Når RBK fikk nei på dette på en forsvarer, så kan man jo begynne å trekke en konklusjon om at angriperen Cunningham ikke vil bli noe billigere, heller dyrere?
Ah, 750 000 dollar da
Det skulle bli sånn cirka 4.824.000 kroner (ifølge dinside.no i hvert fall), noe som er det vi har å rutte med til spillerkjøp. Når RBK fikk nei på dette på en forsvarer, så kan man jo begynne å trekke en konklusjon om at angriperen Cunningham ikke vil bli noe billigere, heller dyrere?
Mye som spiller inn her. Hvor lang kontrakt man har igjen etc.
2006: CL, RL, "the double"...
Cunningham må jo bringes hit.. Ligger på et høyere nivå en West.. JEG VIL SE CUNNINGHAM I FFK!!
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av DrDRE
Så på highlights der, og lurte litt på han som ble felt utenfor banen og fikk straffe - hva er reglene der egentlig - frispark? I så fall fra hvor? Hmm
Ettersom det faktisk ble straffe, så er vel reglene at det skal dømmes straffe? Med mindre du tenkte på andre steder på banen da.
Når innførte amerikanerne "skikkelige" straffer egentlig? I begynnelsen så begynte spillere fra midten og gikk mot keeper, akkurat som i ishockey, men de har tydeligvis endrer dette til det normale...
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
var ikke ballen utenfor men kællen innenfor da??
Omvendt var det vel? Ballen innenfor, kællen utenfor?
Så på highlights der, og lurte litt på han som ble felt utenfor banen og fikk straffe - hva er reglene der egentlig - frispark? I så fall fra hvor? Hmm
Ettersom det faktisk ble straffe, så er vel reglene at det skal dømmes straffe? Med mindre du tenkte på andre steder på banen da.
Når innførte amerikanerne "skikkelige" straffer egentlig? I begynnelsen så begynte spillere fra midten og gikk mot keeper, akkurat som i ishockey, men de har tydeligvis endrer dette til det normale...
Skjønte ikke svaret ditt. Jeg mente dersom en spiller felles når han er utenfor banen mens ballen er innenfor 16-meteren - som i situasjonen vi så der - hva skal dommeren gjøre da?
Skjønte ikke svaret ditt. Jeg mente dersom en spiller felles når han er utenfor banen mens ballen er innenfor 16-meteren - som i situasjonen vi så der - hva skal dommeren gjøre da?
Mulig jeg tar feil, men ettersom det var slik situasjonen var, og dommeren blåste straffe, så har du vel fått svar på spørsmålet ditt i selve videoen? Eller er det jeg som surrer veldig her nå? For dommeren blåste i hvert fall straffe i den situasjonen, så da er det vel det dommeren skal gjøre.
Tror dommeren ikke fikk med seg at han var utenfor banen, og kommentatorene kaller det straffen en tvilsom avgjørelse - derfor lurer jeg litt.
Tror dommeren ikke fikk med seg at han var utenfor banen, og kommentatorene kaller det straffen en tvilsom avgjørelse - derfor lurer jeg litt.
Ah, da er jeg med, men kan ikke gi deg noe svar, he he.
Se på highlights fra NY Redbulls mot DC United.
http://www.mlsnet.com/MLS/mls/sights/index.jsp?club=mls Ikke lett å se 16 meteren der!
Nå har cunningham 16 mål denne sesongen!
se det siste her :http://web.mlsnet.com/mls/sights/index.jsp?club=t121
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914