Husk meg
Brukernavn
Passord

Forslag om sanger på Enerly Kampen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 20 aug 06, 01:36

Kunne tenkt meg at Plankehaugen drar igang den sangen her jeg

 

 

Enerly Enerly aldri skal vi svikte vi står her for deg, vi står her for deg, aldri skal vi svikte deg......(dette er  sangen Fredrikstad ---- aldri skal vi svikte)

synge den f.eks i 3-5 min

prøve å få med oss på hovedtribunen også da med at vi reiser oss når Plankehaugen synger at vi står her for Enerly

 

 

så kanskje dra igang  plankehaugen mot oss på hovedtribunen på at Plankehaugen skriker(roper)

 

Dagfinn   

hovedtribunen svarer

Enerly

dra den noen par runder....

 

noen andre forslag?

 

 

 

 


becks723

Juniorspiller
Ble medlem: 26 sep 05
Innlegg: 145

Lagt til: 20 aug 06, 04:13

Bra noen tar initiativ til sang(er) til denne kampen, men for guds skyld ikke bruk den "vi står her for deg, vi står her for deg......" sangen, fins ikke en sang i verden som jeg hater mer...

=) men likte idéen om dagfinn(plankehaugen) - enerly(hovedtribunen)

 

 


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 20 aug 06, 04:18

Fint du sier det becks. Og det er 10000000 andre supporter sanger som finnes i verden men du har funnet DENNE sangen å HATE og også FUNNET ut å DELE hatet ditt på DETTE forumet. Meget positivt det må jeg si??? ER det flere ting med Fredrikstad du hater mest i verden ellers ?????

 

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 20 aug 06, 04:22
Opprinnelig postet av mr_max

Kunne tenkt meg at Plankehaugen drar igang den sangen her jeg

 

 

Enerly Enerly aldri skal vi svikte vi står her for deg, vi står her for deg, aldri skal vi svikte deg......(dette er  sangen Fredrikstad ---- aldri skal vi svikte)

synge den f.eks i 3-5 min

prøve å få med oss på hovedtribunen også da med at vi reiser oss når Plankehaugen synger at vi står her for Enerly

 

 

så kanskje dra igang  plankehaugen mot oss på hovedtribunen på at Plankehaugen skriker(roper)

 

Dagfinn   

hovedtribunen svarer

Enerly

dra den noen par runder....

 

noen andre forslag?

 

 

 

 

 

Støttes! Tror den kan funke meget bra

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 aug 06, 07:37
Endret: 20 aug 06, 07:39

jeg har en da i stedet for at vi synger verdens beste raymon  så bytter vi den med Dagfinn ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 20 aug 06, 14:20
Legg den ut på MP3 er du snill!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 aug 06, 18:00
Opprinnelig postet av Hjælmen
Legg den ut på MP3 er du snill!
hvem den.. du må fortelle hvem sang du ønsker

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 20 aug 06, 22:37

Opprinnelig postet av Hjælmen
Legg den ut på MP3 er du snill!

ja legg ut et eksempel for oss keiko sånn at vi forstår åssen du tenkte at den skal gå

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 21 aug 06, 00:11

jeg for ikke gjort det, for min egentlig data er ikke i orden og denne datan jeg har for jeg ikke micken min til å virke på.. har prøvd det meste uten at den funker, men jeg er sikker på at du har hørt den  verdens beste raymon så det er jo bare å bytte ut det med dagfinn

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 22 aug 06, 20:08
Seriøst?? Man kan vel ikke bare bytte ut navnet til Raymond, med Dagfinn sitt, så er det plutselig hans sang. Det vitner om mangel på respekt og oppfinnsomhet etter min mening. Finn på noe eget og nytt,  eller la det være.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 aug 06, 20:58
Syntes vi skal satse på den med Dagfinn(Plankehaugen) og at Hovedtribunen skulle svare Enerly!!  Også skal vi synge den sangen: Dagfinn Enerly, dagfinn enerly.. hvis dere skjønner hvem jeg mener??

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 22 aug 06, 21:41
Er det noen som vet hvor mange billetter det er solgt til kampen?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 22 aug 06, 21:51
Endret: 22 aug 06, 21:56
Opprinnelig postet av SirLion
Syntes vi skal satse på den med Dagfinn(Plankehaugen) og at Hovedtribunen skulle svare Enerly!!  Også skal vi synge den sangen: Dagfinn Enerly, dagfinn enerly.. hvis dere skjønner hvem jeg mener??
jeg skjønner ikke hva du mener, men nå har nettopp djpete bestemt at det skal finnes på nye sanger ellers for vi la være

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


HBL

Juniorspiller
Ble medlem: 17 jul 03
Innlegg: 144

Lagt til: 28 aug 06, 10:34
må si meg enig med djpet, det er på tide med noen nye sanger og tekster. + at vi må synge mye saktere enn de vi gjør.

---------------------------

ffk
arsenal
evig aristokrat


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 aug 06, 09:40
Opprinnelig postet av HBL
må si meg enig med djpet, det er på tide med noen nye sanger og tekster. + at vi må synge mye saktere enn de vi gjør.
jeg føler vi kommer til å tabbe oss ut forand en dagfinn enerly.. Ingen ting og ingen forslag er kommet.  trodde dere som ville ha noe nytt skulle komme frem med det, men nei da.

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 29 aug 06, 09:47
Opprinnelig postet av keiko99
jeg føler vi kommer til å tabbe oss ut forand en dagfinn enerly.. Ingen ting og ingen forslag er kommet.  trodde dere som ville ha noe nytt skulle komme frem med det, men nei da.



Kom med noen forslag selv i steden for å bare klage! Du bare klager men gjør ikke dritt selv.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 aug 06, 10:29
Har gjort det  

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


FFKfan#10

Bedriftsspiller

Ble medlem: 15 sep 06
Innlegg: 7

Lagt til: 15 sep 06, 22:58
Endret: 15 sep 06, 22:59

Jeg var på dreamteam, og det var veldig bra! Det var utrolig rørende da... Men bra at han hadde det bra! Jeg er skikkelig stolt over han, at han har såpass bra humør, etter en så alvorlig skade!

 

Bra at mange tok opp sjerfet demes, spesielt de foran oss.. og vi satt på hovedtribunen... jeg ble skikkelig stolt av aristokratene da!!!

 

 

En ting, kan noen finne ut hvor jeg kan leste ned sangen "Kun et sekund"

---------------------------

Dagfinn Enerly i våre tanker



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340