Husk meg
Brukernavn
Passord

klubber man kan prøve seg i

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 24 aug 06, 22:53
Noen som vet om noen klubber i Fredrikstad man kan spille fotball i? Hvis man skal begynne med fotball lissom? Trente med skogstrands b lag for to år siden, men måtte gi meg på grunn av skole... nå vurderer jeg å ta opp karrieren igjen.. Noen tips om hvor jeg kan trene hen??

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 24 aug 06, 22:58

Opprinnelig postet av SirLion
Noen som vet om noen klubber i Fredrikstad man kan spille fotball i? Hvis man skal begynne med fotball lissom? Trente med skogstrands b lag for to år siden, men måtte gi meg på grunn av skole... nå vurderer jeg å ta opp karrieren igjen.. Noen tips om hvor jeg kan trene hen??

kan du ikke trene med skogstrand igjen da??

Fettern min var og spilte ltt der for et år siden.. Funker det...

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 24 aug 06, 23:00
jeg får se vettu, tenkte jeg skulle høre litt rundt her bare.. er ikke så god, men meninga er å trene og ha det gøy, oh bli bedre!

God bedring Dagfinn Enerly

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 24 aug 06, 23:05
Begby har bruk for spillere

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 25 aug 06, 11:54
Endret: 25 aug 06, 12:04
Opprinnelig postet av SirLion

Kom ikke du med samme spørsmålet for en tid tilbake ?? Vi her inne kom med flere klubber da.

Her en fra ifjor www.ffksupporter.net/forum/emne.php

og det ser ikke ut som det ble noe av det her heller www.ffksupporter.net/forum/emne.php

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914