Se mange kamper live, og GRATIS
Registrer dere på www.footballunlimited.net
Gå deretter til http://all-streaming-media.com/peer-to-peer-TV/p2p-streaming-Internet-TV-PPStream.htm, og trykk på linken Download PPStrem. Det er den øverste av linkene etter teksten.
PPStrem er kinesisk, så det blir litt vanskelig å skjønne noe av det som står der. Men listen med masse tegn osv til venstre for skjermen, er der dere skal trykke for å finne "kanalene". Tror dere kan bruke andre programmer og, men jeg ser United og PPStream har den kampen.
På www.footballunlimited.net må dere godkjennes etter dere har registrert dere, dette kan ta litt tid, så derfor er jeg så snill og setter opp listen fra tråden der alle kampene er ramset opp...
12:00 Shimizu S-Pulse - FC Tokyo (Japansk Liga)
Værsågod:
Super Sport 3 (QSIV) Engelsk kommentator [PPstream]
Åpne PPStream og se under menyen til venstre. Scroll nedover til kanal nr. 38 som ser sånn ut: (ÆôÊÓ×ãÇò(live). Lett å se, da den kanalen er den eneste som har noe skrevet på engelsk. Dobbelklikk på den og vent til streamen har brufret ferdig. Enkelt.....
13:45 Liverpool - West Ham
Værsågod:
Caifu/Fortune Sports [Pcast]
ESPN [TVants]
Guangdong Sports [TVants]
Wuhan Sports [PPlive]
Shanghai Sports [PPlive, PPstream, TvAnts, SopCast]
Åpne PPStream og se under menyen til venstre. Scroll nedover til kanal nr. 38 som ser sånn ut: (ÆôÊÓ×ãÇò(live). Lett å se, da den kanalen er den eneste som har noe skrevet på engelsk. Dobbelklikk på den og vent til streamen har brufret ferdig. Enkelt.....
15:30 Bayern Munich - Nurnberg
Værsågod:
UBC SuperSport [TVants]
16.00 Celtic - Hibernian
Værsågod:
GoalTV1 [PPlive, TvAnts]
Goal TV1 [TVants]
16:00 Tottenham - Everton
Værsågod:
Caifu Sports/Fortune Sports [Pcast]
ESPN [PPlive, TvAnts, TVU]
Guangdong Sports [PPlive, PPstream, TvAnts, SopCast]
Wuhan Sports [PPlive]
BTV6 [TVants]
Shanghai Sports [PPlive, PPstream, TvAnts, SopCast]
Afreeca
16.00 Watford - Manchester United
Værsågod:
Star Sports [Sopcast]
Afreeca
18:15 Manchester City - Arsenal
Værsågod:
Caifu/Fortune Sports [Pcast]
Star Sports SE Asia [PPlive]
Star Sports Asia [PPlive]
Star Sports [PPlive, PPstream, TvAnts, SopCast]
20:45 Inter Milan v AS Roma (Italiensk Supercup)
Værsågod:
20:15 Legia Warsaw - Gornik Zabrze
Værsågod:
MK_Sport1 [Sopcast, TVants]
MK_Sport2 [Sopcast]
22:00 Valencia v Real Betis
Værsågod:
Åpne PPStream og se under menyen til venstre. Scroll nedover til kanal nr. 38 som ser sånn ut: (ÆôÊÓ×ãÇò(live). Lett å se, da den kanalen er den eneste som har noe skrevet på engelsk. Dobbelklikk på den og vent til streamen har brufret ferdig. Enkelt.....| [TVants] | [SopCast]
--------------------------------------------------------
Følgende kamper går i opptak
17:15 Stuttgart v Borussia Dortmund
Værsågod:
NTV Turkey [MaxTV]
18:00 Nice v Lyon
Værsågod:
Goal2 [TVants] | Link 2 [TVants]
18:00 Wigan Athletic v Reading
Værsågod:
MBC ESPN[Afreeca]
18:30 Fulham - Sheffield United
Værsågod:
ESPN [PPlive, TvAnts, TVU]
ESPN [TVants]
Guangdong Sports [PPlive, PPstream, TvAnts, SopCast]
Wuhan Sports [PPlive]
00:20 Watford v Man Utd
Værsågod:
Noen som ikke forstår eller noe som er uklart? Bare si ifra (PM, send gjerne MSN da det blir lettere å kommunisere, da slipper jeg å logge inn here hele tiden eller trykke oppdater, som sagt er jeg en smule opptatt med å se United).
Kos dere! ENJOY!!!
---------------------------
"Vær forandringen du vil se..."
asiaplate.com/tutorial.pplive.htm
asiaplate.com/tutorial.ppstream.htm
asiaplate.com/tutorial.tvant.htm
asiaplate.com/tutorial.sopcast.htm
asiaplate.com/tutorial.pcast.htm
asiaplate.com/tutorial.mysee.htm
asiaplate.com/tutorial.tvu.htm
Her er det bare å utforske. Sikkert noe jeg finner ut etterhvert også, men.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Fikk det til etter å ha surra noen timer. Kom innpå mye kinesiske greier, men fant riktig sider etterhvert.
asiaplate.com/tutorial.pplive.htm
asiaplate.com/tutorial.ppstream.htm
asiaplate.com/tutorial.tvant.htm
asiaplate.com/tutorial.sopcast.htm
asiaplate.com/tutorial.pcast.htm
asiaplate.com/tutorial.mysee.htm
asiaplate.com/tutorial.tvu.htm
Her er det bare å utforske. Sikkert noe jeg finner ut etterhvert også, men.
Eller kanskje det er like godt å sette det opp sånn.
P2P-programmer:
PPLive 1.3.11a
PPStream 1.0.4.538
Sopcast 0.9.7
TV Ant 1.0.0.58
PCast 1.1
MySee V0704104
TVU Player 1.5.12
Her har dere også en link som kanskje er mere aktuell siden den inneholder norske kanaler.
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Her har dere også en link som kanskje er mere aktuell siden den inneholder norske kanaler.
Men vi får da inn norske kanaler her ??
Last ned programmet som heter TVNOO og så er du igang, på menyen kan du velge Norge, eller utvide kanaler og en som heter TVKOO, der er mye sport, serier og også de norske.
Fortell meg heller hvilke kanaler det er der før jeg event. laster ned.
Last ned programmet som heter TVNOO og så er du igang, på menyen kan du velge Norge, eller utvide kanaler og en som heter TVKOO, der er mye sport, serier og også de norske.
Fortell meg heller hvilke kanaler det er der før jeg event. laster ned.
Av de norske så er det NRK, TV2,TVN og TV3
Så er det jo en haug av kinesiske og utenlandske i tilegg.
Har brukt dette masse selv, veldig kjekt med TV3 da jeg er mye på reise i jobben i Norge og mange hoteller ikke har dette, men bredbånd har de vettu.
Fortell meg heller hvilke kanaler det er der før jeg event. laster ned.Av de norske så er det NRK, TV2,TVN og TV3
Så er det jo en haug av kinesiske og utenlandske i tilegg.
Har brukt dette masse selv, veldig kjekt med TV3 da jeg er mye på reise i jobben i Norge og mange hoteller ikke har dette, men bredbånd har de vettu.
Men det er kun fotballkamper jeg er ute etter da. Filmer og serier er jeg ikke interessert i.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914