Den store "Leeds United"-tråden
Skjønner ikke hva folk har i mot Leeds, det er jo et lag med "sjel" og en flott historie. Greit at Cantona eller hva han het spillte der, men det er tilgitt.
Det er jo Manshit som er møkkalaget, kan det ikke være mye tvil om.
---------------------------
Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"
Jeg har ingenting i mot noe lag. Men når det er lag som har et hegemoni over et lengre tidsrom så blir jeg drittlei de. Sånn som det er i Norge, når RBK kan ture fram omtrent som de vil. Er det et lag jeg misliker mest av alt nå for tiden så er det dem. I England synes jeg det er greit at Chelsea tok et par gull, men hvis de skulle greie å ta f.eks. 4-5 gull etter hverandre bare på grunn av stor pengepung, da misliker jeg det sterkt. Så jeg synes det faktisk er greit at Manchester U. tok et gull igjen. Neste år er det greit at Liverpool tar et gull igjen, lenge siden forrige.
Leeds husker jeg best som et storlag fra 70-tallet, den gang de ble kalt for Super-Leeds. Sist de vant et gull, på begynnelsen av 90-tallet så synes jeg det var helt greit.
Så jeg har ikke noe hatlag i England overhode. Hvis jeg skulle nærme meg et, så måtte det i så fall være Liverpool, p.g.a deres hegemoni på titler på 70 og 80-tallet. Den gang så var jeg temmelig drittlei de.
Mer Pondus, denne gangen litt mer oppmuntrende:
http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00355/pondus_4_uke20_355476a.JPG
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Dagens nyhet...
http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=318334
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Er Liverpool supporter så det holder, men ønsker Leeds tilbake i Premier league så fort som mulig. Fargerikt lag med en flott historie, lykke til! Håper det årnær sæ! På Anfield blir dere grusa uansett. :-)
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg har ingenting i mot noe lag. Men når det er lag som har et hegemoni over et lengre tidsrom så blir jeg drittlei de. Sånn som det er i Norge, når RBK kan ture fram omtrent som de vil. Er det et lag jeg misliker mest av alt nå for tiden så er det dem. I England synes jeg det er greit at Chelsea tok et par gull, men hvis de skulle greie å ta f.eks. 4-5 gull etter hverandre bare på grunn av stor pengepung, da misliker jeg det sterkt. Så jeg synes det faktisk er greit at Manchester U. tok et gull igjen. Neste år er det greit at Liverpool tar et gull igjen, lenge siden forrige.
Leeds husker jeg best som et storlag fra 70-tallet, den gang de ble kalt for Super-Leeds. Sist de vant et gull, på begynnelsen av 90-tallet så synes jeg det var helt greit.
Så jeg har ikke noe hatlag i England overhode. Hvis jeg skulle nærme meg et, så måtte det i så fall være Liverpool, p.g.a deres hegemoni på titler på 70 og 80-tallet. Den gang så var jeg temmelig drittlei de.
Greit at andre lag vinner? Du holder med a, dommer`n?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914