Den store "Leeds United"-tråden
Jeg tenkte det var på plass med en ekte UNITED tråd her inne på FFKsupporter.net. Vi som er så heldige å ha blit utvalgt til å holde med Super-Leeds og FFK bør kunne utveksle noen tanker om vår gamle kjærlighet fra Nord-England.
De første kampene i år her ikke endt med så mange poeng, med tror det vil løsne for United i dag.
Jeg har hørt at 18 gutter fra Fredrikstad tar turen over den første helgen i desember for å innta Elland Road. Jeg har ikke vært på Elland siden 1985.... Det blir nok en tur på meg snart.
Er det noen som har nyheter, reise opplevelser, meninger om vårt kjære United er det bare til å trøkke på.
We are Leeds United Service Crew!
---------------------------
Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Det ble seier borte mot SWFC og vi klartet opp på en 11 plass, med 7 poeng, 2 seiere, 1 uavgjort og 2 tap. Det gir en uttelling på 7 poeng på 5 kamper.
Nå får vi bare tro at det er toene i noen måneder framover.
We ar Leeds, we are Leeds, we are Leeds!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Men tilbake til tråden, og i en seriøs tone, leste et eller annet sted (var det her inne mon tro) at Eirik Bakke var solgt?
Opprinnelig postet av FFK1903
Manchester United, ble etter det jeg vet, hetende bare United ettersom majoritet av befolkningen i byen ikke ville at det laget skulle assosieres med byen, derfor ble Manchester tatt vekk fra klubbnavnet, slik at det bare heter United.
Men tilbake til tråden, og i en seriøs tone, leste et eller annet sted (var det her inne mon tro) at Eirik Bakke var solgt?
Våkne opp litt da!!!!
Man. united er "The red devils" og Leeds united er "United"! Dette er jo helt elementære kunnskaper!
__
Om Bakke vet jeg at de ønsker å få solgt han. Klubben har satt en øvre grense på 60 000 pund i uka og Bakke får ca 260 000 pund i uka.
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Bakke trenet med Sogndal i går.....
United ønsker som sagt å få ned lønningsutgiftene sine. Bakke er nok ferdig i United. Takk for alle harde taklinger og gule kort du har fylt Elland med i dine år i den hel hvite drakta.
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Opprinnelig postet av Jonek
Opprinnelig postet av FFK1903
Manchester United, ble etter det jeg vet, hetende bare United ettersom majoritet av befolkningen i byen ikke ville at det laget skulle assosieres med byen, derfor ble Manchester tatt vekk fra klubbnavnet, slik at det bare heter United.
Men tilbake til tråden, og i en seriøs tone, leste et eller annet sted (var det her inne mon tro) at Eirik Bakke var solgt?Våkne opp litt da!!!!
Man. united er "The red devils" og Leeds united er "United"! Dette er jo helt elementære kunnskaper!
__
Om Bakke vet jeg at de ønsker å få solgt han. Klubben har satt en øvre grense på 60 000 pund i uka og Bakke får ca 260 000 pund i uka.
Tror du blander pund og kroner her..... men alikevel marching on together........
Helt riktig, jeg blander pund og kroner. Takk for korrigeringen.
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Brøndby snuser på Bakke.
http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/30/475296.html
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Super super Leeds!!!
Har Leeds forsterket før denne sesongen? Isåfall hvem
Er litt usikker på om og i tilfelle hvem de har forsterket med.
Onkel Ken bør ha noen pund oppunder ærme, som han kan bruke på å kjøpe spillere for. De har lagt seg på et lønnstak på 60 000 (kroner) i uken denne sesongen, og det er vel ikke så fristende for de bedre spillerne?
Vet du noe om akademiets talentutvikling de siste årene?
Super, super Leeds!
Super, super Leeds!
Super, super Leeds!
Super Leeds UNITED!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hva har skjedd med gode gamle "here we go, and we play for Leeds United. Elland Road is the only place for us"? Dette var en slager i min ungdom. Fullt på høyde med "Claire" av Gilbert O`Sullivan og "Season in the sun" med Terry Jacks.
Den hadde jeg på singel en gang i tiden. Har du den kanonvelt? En annen gammel slager er ; And his name is Billy Bremner, we never forgot his knees, he was born to play for Scottland, now he is Captein of Leeds. osv...
Johnny Giles sangen var også med... Litle irishman how get the fans ecited. I`m glad he left old Manchester and come to Leeds united, Johnny Giles .....
Vet du hvor jeg kan finne disse gamle sang skatter?
when I was young, I ask my morther, What I shuld be. Shuld I be Chelsea? or shuld I be Scum?
This is my mother s words. Go get your fathers gun, and shoot all the Chelsae scum. Because you`re Leeds my son.
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Jeg har ikke helt troa på United i år heller, men tror vi må kjempe om en plass fra 3-5.
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
United tapte mot et Sunderland lag med mange nye spillere og ny manager...
United ligger på nedrykk og noe må snart skje.
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
leeds er der de hører hjemme!
Kun 1 United! MANCHESTER UNITED!!!!!
Jørn Moum
Heia Mihaly Toth!
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Her er du ute å sykler.....
Man%¤##¤%#¤ U¤#"ed kalles for "The red devils" om du ikke visste det, og UNITED er UNITED. For de som ikke er så inne i engelsk fotball så er United altså Leeds United.
It`s only one real UNITED!!!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Opprinnelig postet av MadMax
Bare kom til Carrow Road, juling venter! :)
Det ble tap, men juling ble det hverken på banen eller utenfor.
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Vår kjære manager må finne seg en annen arbeidsgiver, da var det bare å ta fram lommeboka og starte betaling av lønn i 3 år etter dette.
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Her er du ute å sykler.....
Man%¤##¤%#¤ U¤#"ed kalles for "The red devils" om du ikke visste det, og UNITED er UNITED. For de som ikke er så inne i engelsk fotball så er United altså Leeds United.
It`s only one real UNITED!!!
hahahaha dette united lage du snakker om?! ligger i championship gjør det ikke?? uten manager, på nedrykksplass og greier,.. hehe, heia heia!
Og for siste gang, Manchester United,, the Red Devils, heter UNITED! For faan!
Jørn Moum
Du kan få lov til å si Scum United så mye du vil.
Men det er bare et United, Leeds United!
Marching on together!
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 21 sep 06, 23:40
Endret: 21 sep 06, 23:43
Opprinnelig postet av JonAG
jaja, scum united, kledd i gult, minner faktisk mye om moss!
UNITED, Kledelig i RØDT! MUFC= The only club in the world that prodly can call it self UNITED!
men, av hesyn til trådstarter, forum regler og lignende, skal dette bli mitt siste inlegg i denne debatten, til vi en gang, langt ut i fremtiden, møtes i en eller annen cup samenheng! Lykke til resten av sesongen!
Jørn Moum
Opprinnelig postet av JonAG
jaja, scum united, kledd i gult, minner faktisk mye om moss!
UNITED, Kledelig i RØDT! MUFC= The only club in the world that prodly can call it self UNITED!
men, av hesyn til trådstarter, forum regler og lignende, skal dette bli mitt siste inlegg i denne debatten, til vi en gang, langt ut i fremtiden, møtes i en eller annen cup samenheng! Lykke til resten av sesongen!
Det er kunn ett lag som ar kledelig i rødt og det er Stjernen! Resten er ikke mye å snakke om.
Ditt lag burde også miste retten til å ha Manchester navnet også. pga at det kun er ett Manchester lag som byen der kan være stolte av og det er Manchester City!
UNITED det er oss det! Super Leeds!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
regner med at du ikke liker ffk da.... siden det kun er stjernen som er kledelige i rødt....
City er et IKKE tema, et lag som burde vært sendt nedover i divisjoner som ikke engang eksisterer!
Der fikk du meg til å skrive ett inlegg til, og fortsatt, LYKKE TIL MED RESTEN AV SESONGEN!
(få se hvor voksen DU kan være nå da?!)
leeds??
Jørn Moum
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Det er ørten lag i England som har "united" i klubbnavnet og de fleste av dem bruker det aktivt, blant annet i heiarop, sanger etc.
Hørt på Anfield:
Bortesvingen (Newcastle): - United!!!
Resten av stadion: - Shite!!!
;)
math
Opprinnelig postet av math
Det er ørten lag i England som har "united" i klubbnavnet og de fleste av dem bruker det aktivt, blant annet i heiarop, sanger etc.
Hørt på Anfield:
;)
akkurat det jeg prøver å få leeds huene til å skjønne!! så takk for at du ga de det inn med tskje! døm trenger det vist!
Jørn Moum
fredrikstadpatriot
Lagt til: 25 sep 06, 09:38
Endret: 25 sep 06, 09:49
FFK spiller i hvit overdel, og det gjør United også.....
så når FFK bruker røde bortedrakter så kler de ikke drakta?? dessuten har vel leeds Gule drakter?? ikke for det, er så lenge siden jeg så leeds i kamp mot Man UTD nå, så jeg husker knapt draktene dømmes, sist jeg så var faktisk når de spilte en slags kvalikk etter sesongen ifjor, mot watford så vidt jeg husker, ble vel stor tap, der også!
forresten, les pondus stripen i dagens Dagbladet
Jørn Moum
Opprinnelig postet av math
Hørt på Anfield:
;)
akkurat det jeg prøver å få leeds huene til å skjønne!! så takk for at du ga de det inn med tskje! døm trenger det vist!
Sheffield United - The blades
Newcastle United - Magpipes
West Ham United - Hammers
Leeds United - United
Man#¤%&#/ U¤%#¤& ed - The red devils
Arsenal- Gunners
Det er kun en klubb som har United som kengenavn og det er Leeds United FC.
Har vært i England jeg også, om det skulle gi noen autoritet bak redegjørelsen....... Det er ikke så viktig.
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Så langt nede har United aldri vært før, det er jo godt å kjenne litt på den følelsen her guttær. Onkel Ken bør ta afære, eller ta sin hatt å gå.
Nå håper jeg på en russer som kan ta fram to tre rulbler og kjøpe United.
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Så langt nede har United aldri vært før, det er jo godt å kjenne litt på den følelsen her guttær. Onkel Ken bør ta afære, eller ta sin hatt å gå.
Jeg trodde at Leeds var på gang jeg etter sesongen i fjor. De spilte vel kval.finale mot Watford ?? Er økonomien under båten enda i klubben ?? Hvis så er tilfelle så skjønner jeg godt at de er på vei nedover.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg trodde at Leeds var på gang jeg etter sesongen i fjor. De spilte vel kval.finale mot Watford ?? Er økonomien under båten enda i klubben ?? Hvis så er tilfelle så skjønner jeg godt at de er på vei nedover.
Økonomien kunne ha vært bedre. Gjelden er ikke så stor nå, men midlene til kjøp av spillere sitter ikke løst. Årsak til det vet jeg ikke. Onkel Ken har jo penger, men bruker de ikke til å styrke laget. Den eneste listen United topper eller bunner om du vil er hooligans listen. De har hittil i år dømt 115 fans og det er den listen som vinnes hvert år. Kunne tenke meg at vi kunne ha hevdes oss bedre på tabellen.
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Den eneste listen United topper eller bunner om du vil er hooligans listen. De har hittil i år dømt 115 fans og det er den listen som vinnes hvert år. Kunne tenke meg at vi kunne ha hevdes oss bedre på tabellen.
sier vel litt om leeds.....
Jørn Moum
Den eneste listen United topper eller bunner om du vil er hooligans listen. De har hittil i år dømt 115 fans og det er den listen som vinnes hvert år. Kunne tenke meg at vi kunne ha hevdes oss bedre på tabellen.
Er det slik at en klubb får de supportene de fortjener, eller er det omvendt?
Selv er Derby County laget i mitt hjerte i UK, men må være ærlig nok til å innrømme at det har vært magre år som RAMs-fan. Faktisk stort sett siden jeg ble født. ;)
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Da er sinnætæggen fra Chelsea klar som manager hos United og Poyet som assistentmanager. Jeg tror det er typer som kan gjøre de endringene som skal til. Dessuten er de gamle kjenninger av onkel Ken.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=135228
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Opprinnelig postet av aavdst
Kan bli spennende det. Blir mye eks. Chelsea på Elland Road nå. Får håpe de kan få med seg Ambromovitsj også
Det er såpass mye gammelt hat mellom Chelsea og Leeds United, men det er vel den medisinen som trengs på ER. Guts og harde taklinger fra knea og opp......
Tror også at de kan dra med seg noen gode spillere også.
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Jeg synes det er overstyring når moderator går inn å endrer tittel på denne tråden.
Jeg satte det som "UNITED" TRÅD, ikke som "Leeds UNITED tråd".
Det var med hensikt og med faglig riktighet.
Dette synes jeg er håpløst av moderator.
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Whiskeypætt med dusk
Opprinnelig postet av Goran Karlsen
Gleder meg til 16 desember. Da blir det juling fra traktor gutta.
Vel, vel Gøran..... Tror det kan bli hett både her og der..... Riktignok sliter United langt nede på tabellen, men jeg tror de kan overraske.
Prekæs!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Jørn Moum, "forumsadist"
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??
Skal nok mye mer til enn dette for å senke United. Hvilken divisjon klubben ligger i er totalt likegyldig for meg. Det som er den store sorgen i det hele er at arenaer som O#¤ Tr¤#&¤#&ord, A%¤&ld Ro%¤&¤d og Em&%#%& Stad345m ikke for besøk av den fantastiske og sympatiske tilhengerskaren fra Elland Road.
Jeg er så lykkelig for at jeg ikke holder med klubber som Liv436654ol , M/¤/¤%er U¤%&/ed. Jeg slipper å være opptatt med slikt tøys, jeg har den fantastiske klubben fra Yorkshire å følge.
We are the lads from Elland Road!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
jaja, Gratulerer med nedrykket da ! =)
Takk skal du ha!
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Opprinnelig postet av aavdst
Økonomisk styring - bør være et stikkord her. Fatter ikke hvordan Leeds (ledelsen) har klart å ødelegge for seg selv de siste årene med total mangel på økonomisk styring. Budsjetterer med Champions League spill, kjøpt og lønnet spillere med med penger de ikke hadde etc. Nå må de starte helt på scratch og bygge seg opp igjen. Det vil ta år. Får håpe de i det minste har råd å spille på Elland Road i tiden fremover.
Det har du helt rett i. Men, det var ikke slik at Leeds hadde et topplag og deretter skuslet bort pengene. De kjøpte et topplag for penger de ikke hadde, og inntektene det ervervet dekket aldri kostnadene. Dermed endte det i fritt fall, som forhåpentligvis har nådd bunnen nå. Selv jublet jeg for resultatene på -90 tallet og føler meg derfor ikke berettiget til å kritisere det som ble gjort. Særlig vi som husker finaletapet mot Bayern München følte at vi fikk en slags revansje da laget igjen slo fra seg i Europa.
Tiden er forbi, og var det også på -90 tallet, da de små klubbene kunne ta opp kampen med de store over tid. Nå er det pengene som rår. Fotball er blitt stor underholdning og dermed store penger. Det er de store klubbene som er de store merkevarene og dermed selger mest.
Men to ting er sikkert:
1 Super-Leeds kommer tilbake
2 Peter Lorimer var ikke offside i finalen i -75, og Leeds skulle hatt 2 straffer!
Haha, fra en Unitedsupporter.
Kondolerer til deg Jonek, og andre Leedsupportere.
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Ikke for å gni det inn, men må bare:
http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00339/pondus_1_uke19_339773a.JPG
http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00355/pondus_2_uke20_355474a.JPG
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Kan ikke bli beskyldt for å være medgangssupporter i hvertfall...
oooohhh ahhhhhh Jon is gonna get ya!!!
Marching on together!
fredrikstadpatriot
Lagt til: 24 mai 07, 02:30
Endret: 24 mai 07, 02:31
Opprinnelig postet av Husgutt
Ikke for å gni det inn, men må bare:
http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00339/pondus_1_uke19_339773a.JPG
http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00355/pondus_2_uke20_355474a.JPG
Geniale striper;
Jokke: Vi kommer tilbake, vi skal ut i Europa innen veldig kort tid.
Pondus: Ja.. På treningsleir? Kanskje de tar turen til Norge? Øver litt på innside pasninger på dingemoen i Dale?
Neida. Begynner faktisk å få litt sympati for den lille klubben deres, hva er det som har gått galt? Er vel ikke mer en ett år siden de var i Playof finale om opprykk til premier league??
Jørn Moum, "forumsadist"
Hvordan kan det kåres en verdig vinner av CL, når klubbene som er i finalen ikke engang klarer å vinne hjemlig liga??
Opprinnelig postet av Martin_
Det har var vel et paranoid innlegg???
Fra en Unitedsupporter????? og kondolerer til Leeds supporter. Som alle vet er det kun ett United og det er Leeds United..... Det var dagens voksenopplæring.
PS: Forskjellen på Leeds United fans og Ma#&%¤%¤ U&&¤% fans er følgende. Leeds fans har måne eller er flintskallet, mens Ma%¤%¤ U%¤&¤ fans har regulering:
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Jørn Moum, "forumsadist"
Opprinnelig postet av Martin_
Det har var vel et paranoid innlegg???
Fra en Unitedsupporter????? og kondolerer til Leeds supporter. Som alle vet er det kun ett United og det er Leeds United..... Det var dagens voksenopplæring.
PS: Forskjellen på Leeds United fans og Ma#&%¤%¤ U&&¤% fans er følgende. Leeds fans har måne eller er flintskallet, mens Ma%¤%¤ U%¤&¤ fans har regulering:
Jeg er IKKE Unitedsupporter, men kan vel fortsatt kondolerer til Leeds? Mente at en Unitedsupporter bør ikke akkurat mobbe Leeds for noe som helst.
Forskjellen fra ManUtd og andre lag i England er at Manchester United er en merkevare. Og sikkert kult å heie på et lag sammen med 20 millioner andre mennesker i verden? Og halvparten av tilskueren på Old Trafford er jo japanere med dress, slips og fotokamera...
Ultras mentalita - Brigade RødHvit
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
Jeg ble Man United fan da jeg bodde i England i 1987. Er det greit a?
Da er du blitt bitt av Manchester U.-basillen under Ferguson.
joda.. Men det var før de begynte å vinne ting på 90-tallet Jeg ble jo født i 1979 da, så litt vanskelig å bli man u fan før det...
men når sant sies så er jeg ikke så veldig fan. Mer sympatisør.. Kun FFKfan
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Skjønner ikke hva folk har i mot Leeds, det er jo et lag med "sjel" og en flott historie. Greit at Cantona eller hva han het spillte der, men det er tilgitt.
Det er jo Manshit som er møkkalaget, kan det ikke være mye tvil om.
Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"
Jeg har ingenting i mot noe lag. Men når det er lag som har et hegemoni over et lengre tidsrom så blir jeg drittlei de. Sånn som det er i Norge, når RBK kan ture fram omtrent som de vil. Er det et lag jeg misliker mest av alt nå for tiden så er det dem. I England synes jeg det er greit at Chelsea tok et par gull, men hvis de skulle greie å ta f.eks. 4-5 gull etter hverandre bare på grunn av stor pengepung, da misliker jeg det sterkt. Så jeg synes det faktisk er greit at Manchester U. tok et gull igjen. Neste år er det greit at Liverpool tar et gull igjen, lenge siden forrige.
Leeds husker jeg best som et storlag fra 70-tallet, den gang de ble kalt for Super-Leeds. Sist de vant et gull, på begynnelsen av 90-tallet så synes jeg det var helt greit.
Så jeg har ikke noe hatlag i England overhode. Hvis jeg skulle nærme meg et, så måtte det i så fall være Liverpool, p.g.a deres hegemoni på titler på 70 og 80-tallet. Den gang så var jeg temmelig drittlei de.
Mer Pondus, denne gangen litt mer oppmuntrende:
http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/00355/pondus_4_uke20_355476a.JPG
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Dagens nyhet...
http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=318334
---HOLYGANS-----
www.holygans.com
Er Liverpool supporter så det holder, men ønsker Leeds tilbake i Premier league så fort som mulig. Fargerikt lag med en flott historie, lykke til! Håper det årnær sæ! På Anfield blir dere grusa uansett. :-)
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg har ingenting i mot noe lag. Men når det er lag som har et hegemoni over et lengre tidsrom så blir jeg drittlei de. Sånn som det er i Norge, når RBK kan ture fram omtrent som de vil. Er det et lag jeg misliker mest av alt nå for tiden så er det dem. I England synes jeg det er greit at Chelsea tok et par gull, men hvis de skulle greie å ta f.eks. 4-5 gull etter hverandre bare på grunn av stor pengepung, da misliker jeg det sterkt. Så jeg synes det faktisk er greit at Manchester U. tok et gull igjen. Neste år er det greit at Liverpool tar et gull igjen, lenge siden forrige.
Leeds husker jeg best som et storlag fra 70-tallet, den gang de ble kalt for Super-Leeds. Sist de vant et gull, på begynnelsen av 90-tallet så synes jeg det var helt greit.
Så jeg har ikke noe hatlag i England overhode. Hvis jeg skulle nærme meg et, så måtte det i så fall være Liverpool, p.g.a deres hegemoni på titler på 70 og 80-tallet. Den gang så var jeg temmelig drittlei de.
Greit at andre lag vinner? Du holder med a, dommer`n?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914