Vålerenga vs. FFK
Jeg vil helst se dette laget entre Ullevål mot Enga
Shaaban
Czwartek - Gerrbrand - Piiroja - Szekeres
Bjørkøy
Stadheim - Brenne
Elyounoussi - Toth - Kvisvik
Heia heia....
Opprinnelig postet av Kongerapærn
Shaaban
Bjørkøy
Stadheim - Brenne
Heia heia....
Da er vi to! Men sikkert ikke mange flere... hehe!
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av Kongerapærn
Shaaban
Bjørkøy
Stadheim - Brenne
Heia heia....
Da er vi to! Men sikkert ikke mange flere... hehe!
Det kan godt hende. Mange som vil benke Brenne for en hver pris. Og sikkert mange som vil ha Berg som anker istedet for Bjørkøy. Men dette laget er det laget JEG, eller vi to , har mest tro på.
Her er laget jeg ville startet med;
Shabaan
P.A.C Piroija Gerbrand Bjerkøy
Berg
Stadheim Brenne
Tarik Toth Kvisvik
Tror dette laget vil bite bra fra seg, samtidig som vi har bra spillere på benken
Opprinnelig postet av matkri
Her er laget jeg ville startet med;
Shabaan
P.A.C Piroija Gerbrand Bjerkøy
Berg
Stadheim Brenne
Tarik Toth Kvisvik
Tror dette laget vil bite bra fra seg, samtidig som vi har bra spillere på benken
nå skriver du bjerkøy igjen.. hallois. hva erre med deg?
---------------------------
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Hvorfor skal alle ha Brenne med i startoppstillingen. Ser ikke folk her at det går bedre når han ikke spiller.
I går også ødela han masse med at han ikke spiller ballen fra seg! Han skal forbi 5 mann før han skal avslutte.
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
-------------------Berg-------------------
Ramberg---------------------Bjørkøy
Det har funka veldig bra. Ser ingen grunn til å benke noen til fordel for Brenne.
Eventuellt kan man vel bruke Jonna på v. back, og Brenne eller Stadheim på midtbanen, men jeg tror at vi får se dette laget:
----------------------Shaaban-----------------------
--------------------------Berg-------------------------
------Ramberg --------------------- Bjørkøy------
Elyounoussi -------- Tóth -------------- Kvisvik
2006 - Året vi sier farvel til gamle Stadion.
2007 - Året vi hilser nye Stadion velkommen.
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Greit nok å ha luksusproblemer, men vi bør absolutt ha Stadheim i start elleveren
Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Szekeres
Berg
Brenne - Bjørkøy
Tarik - Toth - Kvisvik
Szekeres tar venstrebackplassen fordi han har lengst erfaring i den posisjonen av de spillerne vi har. Bjørkøy hadde nok ikke dummet seg ut der, men i den formen han har om dagen så MÅ han brukes offensivt som indreløper. Christian Berg får fornyet tillit som defensiv midtbanespiller like foran forsvarsfireren, mens Brenne og Bjørkøy bør få indreløperrollene. Hans Erik Ramberg er også i brukbar form, men synes han er altfor nølende og lite målfarlig til å spille i en så offensiv rolle. Han får heller være backup for Berg denne kampen. Simen Brenne kommer inn og han skaper alltid mange sjanser for seg selv og lagkameratene. Stadheim er ny og bør nok sitte på benken den første seriekampen, men innhopp bør det bli! På topp gir det seg nesten selv. Toth er i form. Kvsivik er i form. Tarik er i form. Vuorinen kan bli en joker?
Send disse 11 på banen søndag, Eggen!
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Synes absolutt midtbanen vår bør se slik ut:
-------------------Berg-------------------
Ramberg---------------------Bjørkøy
Det har funka veldig bra. Ser ingen grunn til å benke noen til fordel for Brenne.
Eventuellt kan man vel bruke Jonna på v. back, og Brenne eller Stadheim på midtbanen, men jeg tror at vi får se dette laget:
----------------------Shaaban-----------------------
--------------------------Berg-------------------------
------Ramberg --------------------- Bjørkøy------
Elyounoussi -------- Tóth -------------- Kvisvik
Never change a winner team!
Fred og velsingelse
Opprinnelig postet av Costanza
Shaaban
Czwartek - Piiroja - Gerrbrand - Szekeres
Berg
Brenne - Bjørkøy
Tarik - Toth - Kvisvik
Szekeres tar venstrebackplassen fordi han har lengst erfaring i den posisjonen av de spillerne vi har. Bjørkøy hadde nok ikke dummet seg ut der, men i den formen han har om dagen så MÅ han brukes offensivt som indreløper. Christian Berg får fornyet tillit som defensiv midtbanespiller like foran forsvarsfireren, mens Brenne og Bjørkøy bør få indreløperrollene. Hans Erik Ramberg er også i brukbar form, men synes han er altfor nølende og lite målfarlig til å spille i en så offensiv rolle. Han får heller være backup for Berg denne kampen. Simen Brenne kommer inn og han skaper alltid mange sjanser for seg selv og lagkameratene. Stadheim er ny og bør nok sitte på benken den første seriekampen, men innhopp bør det bli! På topp gir det seg nesten selv. Toth er i form. Kvsivik er i form. Tarik er i form. Vuorinen kan bli en joker?
Send disse 11 på banen søndag, Eggen!
Alt dette er etter min smak. At Brenne er inne i steden for Ramberg er greit nok. Spørsmålstegnet er Szekeres, men jeg er for at vi skal kjøre med slike som er v.backer og ikke poteter. Blir samme som at jeg har villet ha Czwartek på høyre hele tiden. Multe er ingen h.back. Han får heller komme inn når Tarik er sliten.
Opprinnelig postet av matkri
Greit nok å ha luksusproblemer, men vi bør absolutt ha Stadheim i start elleveren
Absolutt er vel å ta i. Han har jo ikke bevist noe som gjør at han er garrantert en plass.. Både Heavy og Stadheim bør starte på benken..
"Never change a winning team" står sterkt hos meg.
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Jeg er svært kritisk til hvor dette vil ende....særlig når man begynner å snakke om at Szekeres besitter de samme egenskapene som Bertie. Håper virkelig Eggen er feilsitert, for denne sammenligningen er noe av det verste jeg har hørt.
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Opprinnelig postet av Tango
Jeg er svært kritisk til hvor dette vil ende....særlig når man begynner å snakke om at Szekeres besitter de samme egenskapene som Bertie. Håper virkelig Eggen er feilsitert, for denne sammenligningen er noe av det verste jeg har hørt.
Synes det er riktig å benytte Szekeres, men reagerte ganske så kraftig på den sammenligningen selv...
Ansvarlig redaktør
Jeg også håper eggen er feilsitert angående sammenligningen, men dette utsagnet stemmer nok:
– Raio har et indre drivkraft-talent like stort som en individuell utøver, selv om det tekniske talentet ikke er der fra naturen, understreker han.
med ffk til champions league!
Var det gæli av meg å spøre vår hatede VIF supporter på jobben, om han gledet seg til søndag?
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Jeg har stor tru på at vi vinner på søndag. Vålerenga virker på papiret veldig svekket av Gashi-salget, Grindheim-skaden og personal-problemene.
Det skal legges til at det er uvisst hvor vidt nåværende trener i Vif har klart å samle sammen trådene igjen. Hvem som spiller for Vif bør ikke ha så alt for mye å si, de er alle gode spillere. Det er innsatsen det går på. Håper ikke vi undervurderer dem, for hvis de unge og sultne som kommer inn for stjernene på vif er motiverte kan dette bli meget tøft.
Alikevel har jeg ikke sett FFK så gode på veldig lenge slik som de har spilt de siste kampene. Fortsetter de slik blir målsetningene for inneværende sesong oppfylt (7. plass eller bedre + cupgull).
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914