Husk meg
Brukernavn
Passord

Høstens formasjon...

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 03 sep 06, 13:45
Skal ærlig innrømme at jeg ikke følger videre med på juniorlaget, men husker Magnussens innhopp på høyreback i fjor. Der syntes jeg han gjorde en strålende jobb. Tror en juniorspiller på venstreback ikke nødvendigvis svekker oss. De har vel kommet til semi i cupen de også? Det tyder da på kvalitet?

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 03 sep 06, 14:24

Opprinnelig postet av Tango
Skal ærlig innrømme at jeg ikke følger videre med på juniorlaget, men husker Magnussens innhopp på høyreback i fjor. Der syntes jeg han gjorde en strålende jobb. Tror en juniorspiller på venstreback ikke nødvendigvis svekker oss. De har vel kommet til semi i cupen de også? Det tyder da på kvalitet?

 

Problemet er at det er veldig stor forsjell på å være en god juniorspiller til å bli en habil tippeligaspiller.

Jeg vil også påstå at det er lettere å falle igjennom i tippeligaen som forsvarsspiller, enn som feks angrepsspiller.

 

Når det gjelder Jørgen Magnussen, så er det vel en stund siden han var juniorsopiller.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 03 sep 06, 18:12
Helt riktig, Magnussen er førsteårs senior denne sesongen. Men det jeg er blitt fortalt er at han ikke har tatt de nødvendige stegene i riktig retning,blir faktisk snakket om tilbakegang. Derfor er han per dags dato ikke i nærheten av laget. For et år siden var han ihvertfall i troppen til kampene. (Så kan man jo selvfølgelig diskutere hvorfor han ikke har utviklet seg, men det er en helt annen debatt.)

---------------------------

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 11 sep 06, 13:26
Hva skjer med formasjonen nå a folkens? Tamas har vist seg like udugelig som jeg antok, og når PAC, og til og med Rami har en dårlig dag, lekker vi naturligvis som en sil. Piroja hadde som Tv2-zebra antydet litt små hull i Zorro-maska si.
Gerrbrand har absolutt fylt plassen etter Bora syntes jeg og gjorde en god jobb igjen. På midtbanen var det tydelig at Eggens valg av Bjørkøy på kant var en fiasko. Tarik burde naturligvis starta der. Syntes forøvrig Berg (som jeg har kritisert mye i det siste) har vokst og gjorde en god ryddejobb som anker i går. Brenne, Kvisvik og Ramberg ble tatt helt ut av kampen ved at Vif stengte alle rom. Var vel kanskje her VIF vant kampen? Stadheim var for min del gårsdagens lyspunkt. Spilte over vanlig tippeliganivå med suverent overblikk og flere nydelige langpasninger som vridde spillet. God teknisk. Toth hadde en svært tung dag på jobb, og kanskje hadde det vært naturlig å prøvd ham på topp etter 3-1? Dette (i etterpåklokskapens navn) dersom Eggen hadde startet med Tarik, og slik hatt ett bytte igjen.

Mot Molde håper jeg vi henter en rask junior til å dekke venstrebacken. Fart er ALT for en back. Er redd selv vår lysende stjerne Bjørkøy kunne fått problemer der. Uansett, la meg for guds skyld slippe å se Tamas mot Molde.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340