Husk meg
Brukernavn
Passord

Roger Risholt til Häcken

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 30 aug 06, 19:32
Endret: 31 aug 06, 08:15
www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article

Litt overraskende overgang, men helt sikkert bra for karrieren hans. Spill i dansk 1. divisjon er ikke det helt store.

FFKgutten

A-lagspiller

Ble medlem: 12 apr 05

Lagt til: 31 aug 06, 16:05
http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/31/475424.html

Litt småkjipt, skulle ønsket han havnet her. Han sikret opprykk fra 1. div nesten på egenhånd. Hadde vært deilig å se han i Fredrikstad drakt igjen

---------------------------

"Vær forandringen du vil se..."

MotorWerk

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03

Lagt til: 31 aug 06, 16:25
Endret: 31 aug 06, 16:27

Var det ikke en annen kar fra Fredrikstad som prøvde seg i Häcken for en del år tilbake? Kenneth et-eller-annet?

Han spilte kanskje aldri på FFK, men var iafff fra byen...

-exit body, exit mind-

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 31 aug 06, 16:49
Endret: 31 aug 06, 16:50

Stemmer det...

Kenneth Jensen  het han. Var vel midtbanespiller (tror det var defensiv?). Det eneste jeg husker om han er at han gjorde en meget god jobb mot HamKam i cupen for x antall år siden. Solbakken og Skogheim spilte sammen på Hamkams midtbane og Jensen fikk jobben med å ødelegge for dem...

Nok om det, vi får ønske Roger lykke til i Häcken (fantastisk klubbnavn forresten). Og for all del, jeg er sterkt uenige med de som ville hatt ham hit. Mye heller Stadheim ....

Er en grunn til at jeg kaller meg A.Scheie og ikke D.Wathne....

God bedring, Dagfinn!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 31 aug 06, 16:54
Endret: 31 aug 06, 17:01
Hvis jeg ikke husker feil så var K.Jensen en av våre beste spillere på den tiden. Spilte ikke han samtidig med Lars Jensen som kom fra Moss ?? Rundt -90 ??

solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03

Lagt til: 31 aug 06, 17:44

Stemmer godt det. Kenneth Jensen husker jeg som en habil spiller på et lag som ellers var middelmådig. Husker spesielt godt fra den tiden at trioen Lars Jensen, Pål Andersen og Ronny Ødmann fikk sparken etter å ha kost seg med alkohol i spillerbussen, he-he... Legendarisk gjeng! 

Ellers så hadde vi habile spillere som Ståle Gundrosen, Geir Johansen, Stig Lindahl, Vidar Kristoffersen, Morten Hanssen osv.. Ahh, min barndoms helter..... Det var den gang man som FFK-spiller fikk lov til å "gå på brygga" og sole seg på Foten dagen før kamp, he-he...

Pontus

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914