Eirik Bakke klar for Brann ikveld
Trodde dog Eirik Bakke sa i går at Norge var uaktuelt...
Opprinnelig postet av FFK1903
Himmel og hav! Litt av en midtbane de har der borte nå. Petter Vaagan Moen, Martin Andresen, Ardian Gashi, Eirik Bakke og Charlie Miller i bakhånd hvis han ikke forsvinner også før overgangsvinduet stenger.
Trodde dog Eirik Bakke sa i går at Norge var uaktuelt...
De har vel et par spillere til óg, men de ovenfor fem nevnte gir Brann definitivt norges beste midtbane - offensivt og defensivt. Selv om jeg må innrømme at midtbanen vår gir meg litt gåsehud den også.
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Bakke tviler jeg på hadde tatt plass på vårt lag. Han har jo vært på nedtur i flere år.
Bakke har da spilt mange veldig gode kamper både for Aston Villa og Leeds de siste par årene... Han er mer enn god nok for Leeds og ville spilt fast fremover dersom han ikke hadde hatt så høy lønn. Rundt 250 000 kroner i uka, på en kontrakt som ble skrevet under da Leeds var en rik og stor klubb. Nå er det ikke det, og Bakke er mer eller mindre blitt presset ut av klubben. Men det er ikke på bakgrunn av det sportslige. Der er han mer enn god nok.
Hvis han holder seg skadefri vil han være en stor forsterkning for Brann, og selvsagt ville han da også tatt plass på vårt lag.
Brann har vært veldig heldige her!
Detta er jo en veldig god tippeliga spiller! Nå har jo Brann fått en sinnsykt god midtbane da..
Bakke tviler jeg på hadde tatt plass på vårt lag. Han har jo vært på nedtur i flere år.
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av kenneth
Skal være like dum som deg.
Skal være like dum som deg.
Du er et naturtalent.
(I`ll be back)
[/quote]
Skal være like dum som deg.[/quote]
Du er et naturtalent. [/quote]
Takk i lige måde .
Off topic: Er dere 11 år gamle eller??
On topic: Mener at Brann har den beste midtbanen i TL nå. tror de har veldig gode muligheter til å ta gullet... Da blir det neppe lett å ha med bergensere å gjøre... sukk...
Opprinnelig postet av Olavesen
(I`ll be back)
Opprinnelig postet av Olavesen
Føler meg som en ungfola jeg.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914