Fredrikstad Fotballklubb med nye Web sider.
---------------------------
"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"
Og er ikke helt sikker på om dette var en designmessig oppgradering...?
Ansvarlig redaktør
Hva med
Bakrunnsbilder, mer historie, statistikk, linker, spillerdagbok, info om trenere, bilder etter kamper /bildearkiv, fotballskolen, skjermbeskytter, Tidenes FFK-lag osv..
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Bob Page
Svært så tungt du tok den lille spøken min da...
Blir som å fleipe med religion, vettu!
Nettopp, og Internet Explorer er djevelens verk.
Ære være Plankebyen
Ære være Plankebyen
Opprinnelig postet av Per Egil
Jepp, vi er Mozilla Ultras, også kjent som Firefox Casuals. Livsfarlig gjeng.
Fint for deg.
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Kan noen fortelle meg hva er det som er bra med de nye sidene? Jeg finner det nemlig ikke
Synes designet ser glorete ut, og alt annet er jo like lite oppdatert som før..
Engasjert hovedtribunist!
Opprinnelig postet av Julekake
Kan noen fortelle meg hva er det som er bra med de nye sidene? Jeg finner det nemlig ikke
Synes designet ser glorete ut, og alt annet er jo like lite oppdatert som før..
Jeg er på din side, som jeg skrev over her: Er dette egentlig en designmessig oppgradering...?
Ansvarlig redaktør
Når det gjelder reklamebanner, er det en kjempeutfordring når man designer en nettside som er tungt sponset. Da jeg var i FFKs webteam for noen år siden, fikk jeg pepper fra brukerne fordi det var for mye reklame, samtidig som administrasjonen hadde lovet nett-eksponering til alle av klubbens små og store sponsorer. Det ser heldigvis ut som at noen har tatt til fornuften på det området.
Det aller viktigste med de nye nettsidene, innholdet, kan vi ikke vurdere før sidene har vært oppe og i funksjon en liten stund. Flashy design er vel og bra, men en slik nettside bør ha både kvalitet og kvantitet på oppdateringsfronten, og eksklusivt innhold som trekker folk. Web-TV er et skritt i riktig retning i så måte.
i gode og onde dager / vil vi trofast møte opp
Hm er det bare meg eller ??? Gå på hvilken som helst side til en normal fotball klubb som tar vare på folk og se pekere ...
Blant dem øverste og største er "SUPPORTERS" peker.. Har jeg oversett noe eller er det ikke en dritt om Plankehaugen for eksempel ....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914