Tippeligaen kan bli utvidet
www.fxt.no/tippeligaen/article726504.ece
---------------------------
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
denialsander
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 01 sep 06, 19:24
Endret: 01 sep 06, 19:41
Opprinnelig postet av Scout
La det skje, jo før jo heller! Med to ekstra lag i toppsjiktet og kun to nedrykksplasser vil ikke nedrykkspøkelset plage like mange lag som i dag, og kanskje får dette positive virkninger med tanke på klubbers økonomi?
www.fxt.no/tippeligaen/article726504.ece
Tviler på om to ekstra kamper gjør så veldig mye utslag på klubbenes økonomi (fra 13 til 15 hjemmekamper - betyr 10-15% mer inntekt på hjemmebane og tilsvarende økning i kostnaden på bortebane), men jeg er godt motivert for å få fire ekstra kamper med FFK.
Jeg tror iallefall det vil kunne gi rom for en noe mer forutsigbarhet i forhold til opp- og nedrykk (litt som i england), men vi vil jo alltid ha favorittene som feiler - og nyopprykka lag som overrasker voldsomt. Iallefall én sesong.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Hvis man i fremtiden ønsker et lokalderby mot Moss på elitenivå så er vel dette den eneste muligheten... :-)
FFK and Wisla Krakow forever...
Opprinnelig postet av Radoslaw
Hvis man i fremtiden ønsker et lokalderby mot Moss på elitenivå så er vel dette den eneste muligheten... :-)
Da blir det jo plass til Særp i Adecco-ligaen også. Hyggelig det. ;)
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
er meget positiv til dette...Håper firkanta nff får til å gjennomføre dette uten å tvinge på hele norge kunstgress. Den dagen det skjer på banene i norge er den dagen norsk fotball går under...
Men ja til flere lag
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Hadde det vært idag så hadde det sett slik ut:
Brann
Lillestrøm
Rosenborg
Stabæk
Odd
Vålerenga
Lyn
Start
Sandefjord
Fredrikstad
Ham-Kam
Tromsø
Viking
--------------------------------------------------
Molde
--------------------------------------------------
Aalesund
Strømsgodset
På Vei Opp:
Bodø Glimt
Bryne
----------------------------------------------------
Sogndal
----------------------------------------------------
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914