NFF gjør det faan meg igjen!!!
Jeg sitter meg for guds skyld ikke ned på søndag, om de så må bære meg ut. Her skal det synges "eis opp hvis du er Fredrikstad"så hele Ullevaal rister. De som setter seg ned pga dette, kan bli hjemme. Makan til vås.
---------------------------
Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!
- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.
Opprinnelig postet av innvandrer
Lar dette seg håndheve ???
Selvfølgelig. Ikke noe problem å få til dette om de først går inn for det. Lang mer alvorlige og vanskelige saker har blitt håndhevet før, så ser ikke helt de store vanskene med å få folk til å sitte. Utkasting, bøter og deretter livslang utestengelse fra alle tippeligakamper f.eks og brått så sitter alle. Virkemidlene er mange for å få håndhevet dette, men om de faktisk virkelig går inn for å få til dette er en helt annen sak.
---------------------------
Ansvarlig redaktør
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Det står at det ikke er lov å stå på sittetribuner. Plankehaugen feltet er ingen sittetribune. Det vil vel heller ikke bli stoler der plankehaugen skal stå på Nye Fredrikstad Stadion
Opprinnelig postet av Møklegård
Det var på tide det kom no sånt.
Da slipper vi det jævla maset om å stå opp å synge for laget.
Kaffen kan nytes i ro og fred! Endelig.
Selvom det kanskje var ironisk ment er jeg helt enig i det du skriver... "Reis opp om du er Fredrikstad" = Tull... Kall meg gjerne sær, bryr meg ikke veldig om hva andre mener, men jeg har faktisk betalt for sitteplass;-)
må da gå an å bruke beina å stå i to minutter innimellom iløpet av en fotball kamp?! Jeg har også betalt for sitteplass, for hele sesongen faktisk, men reiser meg opp når den nevnte sangen synges! Makan til tåpelig oppførsel!
Hele sessongen altså? Blir ikke det dyrt a! haha..
Nei dette er en katastrofe! Skjønner ikke hva denne regelen har i fotball å gjøre. Reis opp hvis du er Fredrikstad
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914