NFF gjør det faan meg igjen!!!
---------------------------
Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
dette blir faan meg bare dumt av NFF! makan til idioti! ønskes det liv på landskamper og ikke minst eliteserie kamper så MÅ folk få stå å synge! Tullette!
Går det ikke å synge sittende, da?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
dette blir faan meg bare dumt av NFF! makan til idioti! ønskes det liv på landskamper og ikke minst eliteserie kamper så MÅ folk få stå å synge! Tullette!
Blir ikke samme trykket da. Det er en grunn til at de fleste sangere står og synger. Har du noen gang sett en sittende operasanger ?? Eneste som sitter å synger nå er vel visesangere, event. countrysangere. Og det er det veldig mye trøkk i.
Opprinnelig postet av denialsander
Skjerp deg! Har ikke skjønt noe som helst av tribunekultur du! Det verste er at det er en eller annen klubb som har klaget dette inn for NFF! Måtte den klubben rykke ned til tomme tribuner for evig tid!
Trofast kvit og svart te døden tar mæ...
Dette kommer ikke til å bli noe av allikevel. Får ikke meg til å sette meg ned, hvis jeg skal synge!!!
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
Jeg sitter ikke på ullevål til helga! Får ta med skrutrekker og montere ned sitteplassene da...
Da slipper vi det jævla maset om å stå opp å synge for laget.
Kaffen kan nytes i ro og fred! Endelig.
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
God bedring Dagfinn Enerly
Opprinnelig postet av Møklegård
Det var på tide det kom no sånt.
Selvom det kanskje var ironisk ment er jeg helt enig i det du skriver... "Reis opp om du er Fredrikstad" = Tull... Kall meg gjerne sær, bryr meg ikke veldig om hva andre mener, men jeg har faktisk betalt for sitteplass;-)
Opprinnelig postet av SveinHjalmar
Det står at det ikke er lov å stå på sittetribuner. Plankehaugen feltet er ingen sittetribune. Det vil vel heller ikke bli stoler der plankehaugen skal stå på Nye Fredrikstad Stadion
Selvom det kanskje var ironisk ment er jeg helt enig i det du skriver... "Reis opp om du er Fredrikstad" = Tull... Kall meg gjerne sær, bryr meg ikke veldig om hva andre mener, men jeg har faktisk betalt for sitteplass;-)
Veldig bra når VG-svingen sitter til Søndag. Da kommer jeg til å oppfordre alle til å stå. 2000 som står, ja da har vaktene noe å ta tak i.
Desverre er det lang fra alle som står, så dersom dette blir håndhevet er jeg redd mange vil sette seg kjapt. Det positive er jo at klanen neppe setter seg stille ned heller, så det blir nok litt for mye å gjøre for folk som skal håndheve det her.
Hvem er det egentlig som skal kaste ut flere tusen supportere? Det er da ikke så mange "vakter" der??
Det står at det ikke er lov å stå på sittetribuner. Plankehaugen feltet er ingen sittetribune. Det vil vel heller ikke bli stoler der plankehaugen skal stå på Nye Fredrikstad Stadion
må da gå an å bruke beina å stå i to minutter innimellom iløpet av en fotball kamp?! Jeg har også betalt for sitteplass, for hele sesongen faktisk, men reiser meg opp når den nevnte sangen synges! Makan til tåpelig oppførsel!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Jeg er rede for å bli bært ut av stadion i morra og på søndag jeg dettte blir bare for dumt reis opp hvis du har litt mot
Er det noen som klarer det er det du D
REIS OPP HVIS DU ER FREDRIKSTAD for hælvette :P
2006 - Året vi sier farvel til gamle Stadion.
2007 - Året vi hilser nye Stadion velkommen.
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)
Nei la oss gå motsatt av NFF og hive ut de som sitter.
Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !
Jeg sitter meg for guds skyld ikke ned på søndag, om de så må bære meg ut. Her skal det synges "eis opp hvis du er Fredrikstad"så hele Ullevaal rister. De som setter seg ned pga dette, kan bli hjemme. Makan til vås.
Syng, eller forlat plankehaugenfeltet!
- Martin Unneberg, medlem nr. 1065, syngende supporter, og ikke-liker av ikke-syngende supportere.
Opprinnelig postet av innvandrer
Lar dette seg håndheve ???
Selvfølgelig. Ikke noe problem å få til dette om de først går inn for det. Lang mer alvorlige og vanskelige saker har blitt håndhevet før, så ser ikke helt de store vanskene med å få folk til å sitte. Utkasting, bøter og deretter livslang utestengelse fra alle tippeligakamper f.eks og brått så sitter alle. Virkemidlene er mange for å få håndhevet dette, men om de faktisk virkelig går inn for å få til dette er en helt annen sak.
Ansvarlig redaktør
må da gå an å bruke beina å stå i to minutter innimellom iløpet av en fotball kamp?! Jeg har også betalt for sitteplass, for hele sesongen faktisk, men reiser meg opp når den nevnte sangen synges! Makan til tåpelig oppførsel!
Hele sessongen altså? Blir ikke det dyrt a! haha..
Nei dette er en katastrofe! Skjønner ikke hva denne regelen har i fotball å gjøre. Reis opp hvis du er Fredrikstad
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914