FFK - Molde
Opprinnelig postet av keiko99
Hoveddommer: Sælen, Kjetil
Hvordan er han her, da? Kan ikke si jeg husker ham fra tidligere - det kan skyldes min hukommelse, eller så har han ikke gjort seg bort så altfor mye... :)
---------------------------
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Var vel han som viste ut Førsund etter at Tobiassen hadde slått Riseth, var det ikke det æ?
11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet
Opprinnelig postet av Lærkula
det stemmer, men har han dømt oss før er vel mere intresangt en hva han gjordet i siste kamp han dømteVar vel han som viste ut Førsund etter at Tobiassen hadde slått Riseth, var det ikke det æ?
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
GOOAAAAAL
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Håper dette laget til søndag:
Shaaban (hvis han ikke er skada)
PAC Gerrbrand Piroja Bjørkøy/juniorlagsspiller?
Ramberg
Stadheim/Bjørkøy? Brenne
Tarik Kvisvik
Vuorinen
Sorry Keiko, men jeg får meg bare ikke til å gi Tamas sjansen
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
det vil ikke bli ekstra omganger eller straffe konk. molde har kommet i gruppe spillet i europa og da er det 90 min + ekstra tid. blir det uavgjort blir det poeng deling.
skal nok se det at tamas gjør en bedre jobb nå. selv om jeg mener at han ikke var av dem dårligste mot VIF
det vil ikke bli ekstra omganger eller straffe konk. molde har kommet i gruppe spillet i europa og da er det 90 min + ekstra tid. blir det uavgjort blir det poeng deling.
Her tar dere vel feil begge to. Molde er ikke klare for gruppespillet, men siste kvalifiseringsrunde. Men siden det er første av to kamper mot Rangers, så blir det uansett ikke ekstraomganger og straffekonk...
Angående vårt lag, så synes jeg vi bør stille med Szekeres som venstreback, Bjørkøy som defensiv midtbanespiller, Brenne og Stadheim som indreløpere. Tarik og Kvisvik på kantene. Toth eller Vuorinen som midtspiss. Har ikke noe grunnlag for å vurdere Toth opp mot Vuorinen.
Gruppe spill er først i neste runde! Men blir ikke ekstra omganger siden det er første kampen.
Blir jo hardt for Start også med kamp i dag, søndag og oss neste onsdag!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av Costanza
Her tar dere vel feil begge to. Molde er ikke klare for gruppespillet, men siste kvalifiseringsrunde. Men siden det er første av to kamper mot Rangers, så blir det uansett ikke ekstraomganger og straffekonk...
Angående vårt lag, så synes jeg vi bør stille med Szekeres som venstreback, Bjørkøy som defensiv midtbanespiller, Brenne og Stadheim som indreløpere. Tarik og Kvisvik på kantene. Toth eller Vuorinen som midtspiss. Har ikke noe grunnlag for å vurdere Toth opp mot Vuorinen.
vourinen er en typisk goalgetter noe toth ikke er
Opprinnelig postet av Costanza
For å pirke så er det faktisk første runde Det spilles en ordinær runde før cupspillet..
Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1
Blir spennende å se hvilke spisser Molde kommer til å bruke på søndag, leser at M Baldvison er lårskadet og spiller ikke dagens kamp for Molde. Siden han står over i dag, er det vel mye som tyder på at han ikke spiller til søndag?
Håper vi får se detta laget til søndan:
Rami
PAC Gerrbrand Rajo Bjørkøy
Berg
Simen Stadheim
Tarik Toth Kvisvik
Opprinnelig postet av ffkmufc
Rami
Berg
Simen Stadheim
Tarik Toth Kvisvik
Støtter deg i dette.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
ser gjerne denne 11ern fra start mot molde....:
shaaban
multaharju gerrbrand piiroja bjørkøy
tarik brenne berg stadheim kvisvik
"heavy"/toth
hele forsvars 4ern var horribel mot vålerenga-rekord i antall feilpasninger og sløvt spill. men vi har ingen utfordrere til raio og patrick i øyeblikket så de starter mot molde. pac har forbedret seg etter ferien, men viste mot vif at han over en sesong i TL faller igjennom. på tide å gi finnen en sjanse fra start. tamas så jeg som et bomkjøp lenge før det ble endelig klart at han kom til oss...dessverre en meget svak spiller i samme klasse som tronseth og hornseth...jonna har tilgode og gjøre en svak kamp på backplass, det være seg høyre eller venstre. med så mange solide midtbanespillere bør vi kunne "ofre" bjørkøy i denne matchen. vi har nok av andre offensive kvalitets spillere på midtbanen i brenne, stadheim, tarik og kvisvik.
på midten synes jeg hans erik bør settes ut av laget og stadheim inn. stadheim virker å ha meget god oversikt og slår fine og presise baller. berg bør bli i jobben som "ryddegutt", noen ballfordeler er han definitivt ikke som vi så mot enga. tarik skal selvsagt spille fra start, vår beste offensive spiller. på topp ønsker jeg helst heavy hvis han er fit nok. meget spent på hva vi har kjøpt her, store forhåpninger!!eventuelt toth som alltid gir 110%, dog uten de helt store ferdighetene.
benk: staw, shabani, PAC, røn, ramberg, hoås, heavy/toth. mackie inn for røn hvis han er frisk.
FFK på øvre halvdel!
Rami
Berg
Simen Stadheim
Tarik Toth Kvisvik
Bytt ut Brenne med Ramberg og kanskje "Heavy" med Toth så er vi enige.....
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Gmail ? Send meg en e-post...
Opprinnelig postet av denialsander
Rami
Berg
Simen Stadheim
Tarik Toth Kvisvik
Støtter deg i dette.
Jepp! Jeg og
Opprinnelig postet av bateman
ser gjerne denne 11ern fra start mot molde....:
shaaban
multaharju gerrbrand piiroja bjørkøy
tarik brenne berg stadheim kvisvik
"heavy"/toth
hele forsvars 4ern var horribel mot vålerenga-rekord i antall feilpasninger og sløvt spill. men vi har ingen utfordrere til raio og patrick i øyeblikket så de starter mot molde. pac har forbedret seg etter ferien, men viste mot vif at han over en sesong i TL faller igjennom. på tide å gi finnen en sjanse fra start. tamas så jeg som et bomkjøp lenge før det ble endelig klart at han kom til oss...dessverre en meget svak spiller i samme klasse som tronseth og hornseth...jonna har tilgode og gjøre en svak kamp på backplass, det være seg høyre eller venstre. med så mange solide midtbanespillere bør vi kunne "ofre" bjørkøy i denne matchen. vi har nok av andre offensive kvalitets spillere på midtbanen i brenne, stadheim, tarik og kvisvik.
på midten synes jeg hans erik bør settes ut av laget og stadheim inn. stadheim virker å ha meget god oversikt og slår fine og presise baller. berg bør bli i jobben som "ryddegutt", noen ballfordeler er han definitivt ikke som vi så mot enga. tarik skal selvsagt spille fra start, vår beste offensive spiller. på topp ønsker jeg helst heavy hvis han er fit nok. meget spent på hva vi har kjøpt her, store forhåpninger!!eventuelt toth som alltid gir 110%, dog uten de helt store ferdighetene.
benk: staw, shabani, PAC, røn, ramberg, hoås, heavy/toth. mackie inn for røn hvis han er frisk.
En av de bedre lagoppstillingene jeg har sett på lenge! Dette er det beste laget vi har nå. Syntes Stadheim bør få sjansen fra start, og at det er Rambergs tur å slite benken litt. Noen som vet mer rundt Shaabans skadesituasjon?, er han klar?
Vil også heller se Røn på benken enn Tamas, men mest av alt en sulten junior som har potensiale, i motsetning til disse to. Forøvrig godt innlegg!
Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914