Husk meg
Brukernavn
Passord

Rami i tv2 sporten 21:25

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 19 sep 06, 07:21
Opprinnelig postet av DrDRE

Opprinnelig postet av MadMax
Jeg har sagt det jeg mener, men likevel skal folk kverulere og klarer ikke å takle det jeg sier. Er det da rart at jeg argumenterer for det jeg mener?

Ja...

Jeg har sagt det jeg mener, men likevel skal folk kverulere... - Kan det være fordi de er uenige med deg tro?

..klarer ikke takle det jeg sier - Jeg tror det skal gå greit, kommer ikke til å miste nattesøvnen.

Off to work. Prekæs.

Med andre ord....."jeg gidder bare argumentere på det jeg VIL lese, ikke det som faktisk står der".

---------------------------

Heia Mihaly Toth!


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 19 sep 06, 08:22

Nei pass på å ikke kritiser dine medspillere for dårlig innsats på trening og i kamp. Da kan de jo ikke gjøre annet enn å bli sure på deg å ikke hjelpe deg i en kampsituasjon.

Nei pokker ta, dette er veldig riktig av Rami.

Han er inntressert i at FFK skal berge plassen sin å gjøre det best mulig.

La de som ikke har full innsats i kamp og på trening komme seg ned på aetat eller sosialen å få ut sine penger.

De er ihvertfall ikke verdt lønna de får, visst de ikke gjør sitt ytterste.

Jeg hadde ihvertfall fått fyken visst jeg ikke hadde gjort jobben min.

 

Sportslig hilsen en som er meget glad for Rami sine uttalelser.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 sep 06, 09:05

herregud erre mulig...  spillerne forstår naturligvis hva rami  mener.. dersom de blir sure og gretne av den konstruktive kritikken, kan de bare pakke sakene sine å gå.  det her er konstruktiv kritikk og ikke "rakke ned på medspillerne" utsagn...

 

 

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 sep 06, 09:10

Flott av FFk har enkelte spillere som tør uttale seg, og som krever innsats av sine medspillere.

Slutt å sy puter under armene på fotballspillere eller fotballtrenere, de velger sjøl sine yrker. Dersom de ønsker seg arbeid på skjerma bedrifter , så er det bare å slutte med fotballen.

Fotballspillere / fotballtrenere burde heller innse hvor privligerte de er, går inn i den jobben de helst vil uten prøvetid og blir av mange behandlet som hellig kyr. 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 19 sep 06, 09:59
Syntes Rami`s utsagn var helt topp. Problemet er at all kritikk mot FFK blir blåst så helt vanvittig opp. Tenker da på Risholt og RIngbergs uttalelser, og for ikke å snakke om Herlovsen som dukka opp på forsiden av VG. Ble rett og slett sliten i hue av å ha lest igjennom denne tråden. Og du Mad Max drar det i helt feil retning. Rami sier at spillergruppa ikke klarer å holde kontinuiteten oppe etter en bra kamp, men senker nivået i neste. Dette tror jeg alle her inne er enig i. FFK har aldri vært gode over en lengre periode i Tippeligaen. Men så er det jo selvfølgelig noen som skal vri det til at Shaaban går ut mot primadonnaene i laget. Dette har jeg rett og slett ingen tru på. Grunnen til at han ikke navngir noen er fordi han henvender seg til hele gruppa. Har sitti og sett på lagoppstillinga mot Molde; ja vi var JÆVLIG dårlige, men primadonnaer??? Hvor??
Dette har som FFK1903 påpeker flere ganger ingenting med hvor gode eller dårlige spillerne er, men handler om den psykiske nullstillinga etter en seier. Leste en artikkel i F-b der det stod at kaptein Bjørkøy var veldig glad for en kæll som hadde vært og snakka med spillergruppa om nettopp dette. Det samme er tilfelle i Brann; der har de også en "psykolog". Hvor har vår psykolog blitt av? Kunne trengt ham før morgendagens match!!!

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 19 sep 06, 11:17

dette har ikke blitt tatt opp spesielt positivt hverken i ledelsen eller i spillergruppen så vet dere det til dere som mente at det var bra av shaban,det er greit at de fleste her inne synes det var "tøft" av shaban men som sagt det syntes ikke de innad i laget,hvordan jeg vet dette kan dere få lov til og lure på,men for noen så er det kansje ikke overraskende at shaban ikke akkurat er den som har best moral og offervilje,halllooo både spillere og trenere er enige at dette skal ordnes innad,eller mener dere at shaban ikke hadde annet valg en og gå til tv2 etter at spillerne ikke har tatt han seriøst for at han først tatt dette internt.hvis noen av dere kjenner noen spillere eller kann skaffe litt innside informasjon så vet dere at dette slo negativt ut dagen før semin men for all del fortsett og fortel hvor bra,tøft eller kult det var av shaban


FFK-pus

Juniorspiller

Ble medlem: 18 jul 05
Innlegg: 214

Lagt til: 19 sep 06, 11:30
Opprinnelig postet av Tango
Opprinnelig postet av FFK-pus
Helt på sin plass med uttalelsene til Shaban!!  Og det er ikke akkurat vanskelig å tenke seg til hvem som har disse holdningene....
Kjempe flott, Shaban


Hvem tror du har disse holdningene?


Bør ikke gå nærmere inn på det her synes jeg...

---------------------------

For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 19 sep 06, 11:55
Paco og MadMax: Det er greit nå. Vi har skjønt poenget Deres nå. La det ligge dersom dere ikke har noe mer konstruktivt å komme med.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 19 sep 06, 11:57
Nå har ikke jeg sett dette innslaget, men kan heller ikke skjønne hva problemet er?! At en spiller går ut å sier at man ikke skal leve på lauvbær og nullstille seg før kamper er vel bare godt å vel! Og Rami er jo faktisk den spilleren på laget med mest pondus når det gjelder internasjonal klasse her, så hvofor passer det seg ikke at han sier dette?

Og ett lite tips til deg paco; hvis du bruker litt store bokstaver i begynnelse av hver setning, og litt punktummer og kommaer, så kan man lettere lese de lange innleggene dine... Bare et tips

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 19 sep 06, 12:04

Da har vel Paco snakket med en av de spillerene som følte seg truffet av denne kommentaren til Rami.

Stakkars fotballspillere som må på jobb 2-3 timer hver dag, og yte sitt beste.

Nei, vi som bare elsker laget må nok finne oss i at de sklir rundt på en støvel med nedslitte knotter, når de har vunnet en kamp.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 19 sep 06, 12:09
Endret: 19 sep 06, 12:09

jeg driter i hva dere mener,spillerne altså de dere betaler for og se på samt ledelsen de som styrer og ordner slik at dere har mulighet til å komme og se fotball synes ikke det shaban gjorde var riktig,spesielt nå rett før cup kampen. så lenge spillerne og ledelsen har samme oppfatning som meg og madmax så skal dere andre få ha deres egen oppfatning, vi har alle egne meninger, noen støtter laget og klubben ffk andre støtter enkelt spillere.

 

ha en fortsatt god dag,skal på ffk trening jeg nå


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 19 sep 06, 12:24

Jada, det er fint, du og ALLE spillerne synes Rami er et stort rasshøl! Tenke seg til at han skulle ønske spillerne fokuserte litt mer på oppgavene sine! Fysjameien!!

Fint at du er spillernes representant her i denne saken, får da vet iv jo at nå går både cupen i dass og det blir 1 div neste år... ALt pga en ærlig Rami..

Nei, dem spillerne som ikke tålte det her kan pakke saken å stikke til Enga eller no! Dem trenger vi ikke!


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 19 sep 06, 12:38
Opprinnelig postet av frekkrik

Jada, det er fint, du og ALLE spillerne synes Rami er et stort rasshøl! Tenke seg til at han skulle ønske spillerne fokuserte litt mer på oppgavene sine! Fysjameien!!

Fint at du er spillernes representant her i denne saken, får da vet iv jo at nå går både cupen i dass og det blir 1 div neste år... ALt pga en ærlig Rami..

Nei, dem spillerne som ikke tålte det her kan pakke saken å stikke til Enga eller no! Dem trenger vi ikke!

Applaus

Så enkelt og greit kan det sies. Hvis det er som paco skriver, så kan man jo skjønne hvorfor Rami sa det han sa. Jeg velger å tro at det FFK spillerne er voksne gutter som tåler det lille av kritikk som lå i den uttalelsen. De må jo selv se at dette stemmer. Ellers så er det jo bare "BÆR MØKA VEKK". Selvfølgelig tar de dette til seg. Dette kommer jo fra den ene spilleren i laget (troppen) som vet hva som skal til for å lykkes. Ett forbilde. Dette er sikkert noe han har luftet internt i forkant uansett.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5545

Lagt til: 19 sep 06, 12:40
Synes Shaabans uttalelse var helt ok. Han snakker i generelle vendinger, og henger ikke ut enkeltpersoner. da kan jeg ikke forstå at det kan være galt. Det er jo også en kjensgjerning at FFK ofte går på trynet etter bra kamper.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 19 sep 06, 13:26

hvis spillerne blir snurte for dette, viser det jo bare at shabaan har rett i det han sier. da er de ikke profesjonelle nok.... herregud for en teit diskusjon..

 

 

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 sep 06, 13:57
Opprinnelig postet av Jepmaster

Jeg ble litt oppgitt når jeg hører spillere på radio sier at det er mer gøy å kjempe om å overleve enn å ligge midt på tabellen å ikke ha noe å kjempe om!



Jeg synes faktisk uttalelsen som Kvisvik kom med her er mye verre enn den til Rami. Enda en flåsete bemerkning fra Kvisvik, synes ikke han er det spor morsom lenger.

Ang. uttalelsen til Rami: Ja, sier meg vel mest enig med MadMax her. Dette skal tas internt i klubben, og har ingenting i riksdekkende media og gjøre. Men spørsmålet er om vi har de riktige personene til å tak i problematikken i klubben. Har ingen tro på at KTE er rette mann til å si i fra lenger. Har på følelsen at det er blitt litt for mye godsnakk der i gården etter hvert. Og jeg tror også på at det er altfor dårlig intensitet på treningene. Spillere som er godt trena skal for pokker greie å stå kampene ut.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 sep 06, 14:22

Minnes og huske at Shaban gjorde det samme en gang tidligere i år. Det førte i allefall til skjerping de neste kampene.

Dersom det er slik at fotballspillere skal skjermes mot all kritkk, så gi de hver sin ball og hver sin bane.

Tror flere av de trenger å bli minnet på ayt det først og fremst ikke er de vi kommer for å se på, men laget.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 sep 06, 14:31
Endret: 19 sep 06, 14:31
Opprinnelig postet av dracula

Minnes og huske at Shaban gjorde det samme en gang tidligere i år. Det førte i allefall til skjerping de neste kampene.

Dersom det er slik at fotballspillere skal skjermes mot all kritkk, så gi de hver sin ball og hver sin bane.

Tror flere av de trenger å bli minnet på ayt det først og fremst ikke er de vi kommer for å se på, men laget.



Da må jeg nesten få spørre hvilke kamper de har skjerpa seg i ?? Har vel kun spilt bra i de 2 første kampene + VIF i cupen og seriekampen mot Start. Ellers har det vært mer eller mindre grått.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 19 sep 06, 14:33
bra at resten av spillerne ikke er like pinglete og useriøse som shaban som har tapt landslagsplassen sin til eddie hehehe,er det noen som har slett innsats så er det han. her er jeg kveruli kverula

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 19 sep 06, 14:33
Endret: 19 sep 06, 14:37

Skjerping skjedde vel i LSK kampen og mot VIF i Oslo.

Men Rune om dette hang sammen eller ikke, er kanskje tvilsomt.

Er enig med deg at generelt har det meste vært grått i år.

Ellers synes jeg det er trist at Tom Nordlie gikk til Viking, han skulle heller vært i FFK.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340