Stabæk - Fredrikstad
Opprinnelig postet av keiko99
Tromsø vant 3-1 og har til og med en henge kamp dem kan vinne eller ta poeng på..Heldigvis, får vi nesten si, er det vel Rosenborg borte som er hengekampen... Men det er lett å bli pessimistisk på en dag som denne... Det eneste positive jeg kan komme på, er vel et vi tross alt har kvalplassen til tross for en dag der absolutt ALT gikk imot oss.
jeg frykter det værste.. jeg var veldig opptimist, men jeg blir for pestemist
---------------------------
Bjørn Jervell Hansen
Synes folk skal begynne å gå på kampene jeg! Er jo svakt hvor få ffksupportere det var på kampen i dag!
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Opprinnelig postet av Lex
Skjønner ikke at dere skal ha vekk eggen....hadde det ikke vært for taktiske bra bytter hadde det vært 3-0...
takket være eggen ble det 3-2
må føye til: hadde det vært en annen dommer hadde vi vinnet 1-2...
Hadde Eggen startet med den faste lagoppstillinga hadde det kanskje ikke blitt 2-0. Eggen bare bytta inn de spillerene vi pleier å starte med!!!
Rami bør ta frisparket. Han må stole på muren han har satt opp. I tillegg trekker Simen Brenne ned for å ta korte hjørnet. Bra hvis FFK har trent på dette, men da MÅ Rami ta hjørnet sitt.
Gunnarson får jo lov til å stå med ballen lenge før siste målet.
Fredd
Opprinnelig postet av Marie
Opprinnelig postet av Lex
Skjønner ikke at dere skal ha vekk eggen....hadde det ikke vært for taktiske bra bytter hadde det vært 3-0...
takket være eggen ble det 3-2
må føye til: hadde det vært en annen dommer hadde vi vinnet 1-2...
Hadde Eggen startet med den faste lagoppstillinga hadde det kanskje ikke blitt 2-0. Eggen bare bytta inn de spillerene vi pleier å starte med!!!
er ikke berg med... kan ikke klage på at han setter inn finnen før toth...da så vi jo med en gang for et løft toth fikk...så der er jeg ikke enig med deg...
Heia FFK
er ikke berg med... kan ikke klage på at han setter inn finnen før toth...da så vi jo med en gang for et løft toth fikk...så der er jeg ikke enig med deg...
[/quote]
Berg måtte ofres fordi PAC ble satt inn og Jonna fikk plassen sin på midtbanen.
KTE kan vel ikke benke Toth en omgang for at han skal bli tent?!?! Laget var jo svekka uten han. Hevvy fikk jo ikke til noen ting, fant ikke plassen sin og bare vela rundt:
Fredd
Hørte du Mini forsvarte dommeren på sporten eller!? makan....den fyren hater FFK..
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
"Vær forandringen du vil se..."
Får inntrykk av at spillerne hadde gode grunner til å kritisere dommeren i dag. Men samtidig klarer vi oss garantert ikke i Tippeligaen om vi skal gjøre oss avhengige av dommeren. Slikt går begge veier.
Nye kamper, nye muligheter. Siste tog er ikke gått ennå!
Holder ikke mål å kritisere den rævca dommern selv om han var jævlig dårlig , gå i dere selv er vel det viktigste for makan til elendig innsats skal du se langt etter minner meg veldig om aalesund i fjord nå får det være nok
NOEN TRENGER STRAFFETRENING
Er det noen som klarer det er det du D
Okay, nok et borte tap, nok et tap samtidig som lag som egenlig ligger bak oss viner! Hva faan er gæli?
5 kamper igjen, 3 hjemme, 2 borte, lovte meg selv at jeg ikke skulle sitte slik å regne i år, men sånn ble det altså, fader, hvert jævla år....
okay,
Sandfjord hjemme 3p
Tromsø borte 0p
Odd hjemme 3p
Lyn borte 0p
Rosenborg hjemme 1p
Totalr: 5 poeng, + dagens 22 poeng= 27 poeng, kan holde til kvalik, men holder IKKE til å berge plassen!
Jeg tror vi rykker ned folkens! bli gjerne sur på meg, og jeg skal være den første til å unskylde meg hvis det ikke blir slik, men akkurat nå ser jeg ikke noe positivt med resten av sesongen, utenom cupfinalen da, men den blir så lite verdt hvis vi rykker ned!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Fredd
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Fredd
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914