Stabæk - Fredrikstad
følg e 18 mot drammen. ta av til bekkestua og følg veien mot stabekk og naddrud! pris fra 50 kr i svingen tror jeg det sto på stabæk siden.
---------------------------
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
Hva med Miikka Multaharj? Skulle ikke han være en konkurent til PAC? Enda en "forsterkning" som ikke holder mål?
Opprinnelig postet av Jepmaster
følg e 18 mot drammen. ta av til bekkestua og følg veien mot stabekk og naddrud! pris fra 50 kr i svingen tror jeg det sto på stabæk siden.
Ligger Stadion ved siden av Nadderud VG skole??
50,-???? Det var billig.. Sikker på du ikke mente 150,-??
Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.
http://www.stabak.no/content/view/1675/305/
ligger ved en nedlagt skole. står skilt til naddrud hallen på bekkestua! der er stadion
FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN
FFK
Laget 4-3-3
Rami Shaaban - John A. Bjørkøy, Raio Piiroja, Patrik Gerrbrand, Tamas Szekeres - Christian Berg, Simen Brenne, Hans Erik Ramberg - Tarik Elyounoussi, Hermanni Vuorinen, Raymond Kvisvik.
Stabæk
Sannsynlig lag 4-4-2
Jon Knudsen - Morten Skjønsberg, Joakim Persson, Marcus Karlsson, Tom Stenvoll - Somen A. Tchoyi, Tommy Stenersen, Alanzinho - Veigar Pall Gunnarsson, Daniel Nannskog.
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
EDIT: Eller starter han? lol
"Vær forandringen du vil se..."
Opprinnelig postet av oleberg
Shabaan
Czwartek, Piiroja, Gerrbrand, Bjørkøy
Berg
Ramberg, Brenne
Tarik, Toth, Kvisvik
Benk:
Staw, Magnussen, Szekeres, Stadheim, McDonald, Multaharjo, Vuorinen, Hoås
Hehe...
"Vær forandringen du vil se..."
Stor sjanse for Brenne nå. Men Stabæk har vært hakket bedre i starten av kampen. Men ikke så mange sjanser..
Vi må heve oss for å vinne her
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
God bedring Dagfinn Enerly
God bedring Dagfinn Enerly
denialsander
Ble medlem: 06 jul 05
Lagt til: 24 sep 06, 18:35
Endret: 24 sep 06, 18:36
Stabæk scorer på et flott utført frispark. Gerrbrand lager, litt amatørmessig, et frispark rett utenfor 16-meteren - og Stabæk er grusomt effektive.
Det lå vel litt i lufta, synes jeg. Stabæk hadde tatt over føringa og vi hadde ikke helt kontroll.
Like etterpå: Brenne bommer på en sykt stor FFK-sjanse. :(
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Svarte!!!!!! Straffe....
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914